Fashion Lifestyle Magazine Списание за мода и лайфстайл - брой 126

БЪЛГАРСКИЯТ БРАНД „CREDO“ И ИНА АССА ПРЕДСТАВИХА ТЕНДЕНЦИИТЕ ЕСЕН-ЗИМА 2018/2019

Ивана Стоянова

Известният български бранд за дамски облекла „Credo“ вече над 25 години се стреми да осигури комфорт и самочувствие на съвременната работеща жена. На 18 октомври модната къща представи новата си колекция есен-зима 2018/2019 в „GENERATOR – centre for design and collaboration“ в София (в сградата на бившия завод „Витоша“). Презентирана беше и новата колекция на прочутите австрийски обувки "Högl". Водещ беше Драгомир Драганов, а в ревюто участваха бизнес дами - клиентки на бранда.

"Credo" създава класически, но същевременно модерни облекла, от италиански платове. И този път марката остава вярна на себе си и използва само естествени висококачествени материи като вълна, коприна, памучно букле, фигуративна мека дантела и кашмир. Силуетите на костюмите в новата колекция са с женствени вталени сака и рокли, елегантни тесни панталони и поли тип молив.

Credo

Credo

Credo

Credo

Credo

Credo

Credo

При цветовете марката залага на изтънчената класика  –  тъмносиньо с тънки червени линии, растерно сиво, букле в наситено оранжево, черно и бяло, ярко червено, меланж от черно кадифе и червено букле,  ослепителен корал и други.  Комбинацията между ефирните копринени блузи в пастелно зелено и структурираните костюми от букле в тъмносиньо и екрю придават нов прочит на всекидневното облекло – освен за работа, да бъде подходящо и за по официални поводи. В колекцията се отличава и перфектният аутфит за деловата жена  –  сако и панталон,  съчетани с копринена блуза с връзки.

Акцент на ревюто е линията на дизайнерката Ина Асса  „Mademoiselle Credo by Ina Assa”. Тя се състои от 5 рокли в стила на минимализма, в които се комбинират аристократична елегантност и съвременен шик. Както останалата част от колекцията и тук силуетът е подчертан, с ясно изразени скулптирани деколтета.  Използвани са монохромни цветове – тъмносиньо, сиво и черно. Семплата и изящна линия е допълнена  с брошки от камъни, геометрии и винилен кожен колан. Присъства и характерният за почерка на Ина Асса  стремеж към ефирната коприна и фината вълна.

Credo

Credo

Credo

Credo

Лице на „Credo” този сезон е красивата Неделина, която е  студентка в УАСГ, но вече работи в  голяма строителна фирма. По време на ревюто младата бизнес дама беше облечена в костюм от предстоящата линия на бранда Easy Care, в която  използваните материи не изискват почти никакво гладене. Това е страхотна възможност за всяка работеща жена да изглежда перфектно в натовареното си ежедневие, без да полага излишни усилия. Сред поканените ВИП гости беше и проф. Любомир Стойков, председател на Академията за мода, който сподели: „Най-новите колекции на модна къща „Credo“ показват динамиката и модерния дух, които все по-властно се налагат в бизнес стила. Минималистичните интерпретации в авторската линия на Ина Асса  са белег за новите успешни творчески търсения на тази толкова талантлива наша дизайнерка. Замисълът есенно-зимните предложения на „Credo“ да бъдат презентирани с помощта на непрофесионални модели, каквито са клиентките на фирмата, е оригинален, убедителен и много атрактивен!“.

Credo

Credo

Фото:
1. – Част от новата колекция на "Credo".
2. – Водещият Драгомир Драганов открива ревюто.
3. – 9. – Колекция есен-зима 2018/2019 на марката "Credo".
10. – 11. – Неделина - лице на колекцията на "Credo" - есен-зима 2018/2019.
12. – Журналистката Екатерина Генова и оперната прима Еделина Кънева - също клиентки на бранда, се включиха в ревюто и с песен.
13. – Павлина Ковачева, собственичка на модна къща "Credo", проф. Любомир Стойков и Ина Асса – дизайнер (от ляво на дясно).



Добави коментар
Вашето име:
Вашият коментар:
Въведете символите: captcha

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing