„БЕРШКА“ ПУСКА ЛИНИЯ ЗА КРАСОТА

„БЕРШКА“ ПУСКА ЛИНИЯ ЗА КРАСОТА

Испанската марка „Бершка“, част от семейството на „Индитекс“, чиито членове са марки като „Зара“, „Страдивариус“ и „Пул енд беър“, пуска на пазара линия за красота. Цветна и изпълнена с неустоими нюанси, серията е предназначена за любителите на нестандартните гримове.

„БЕРШКА“ ПУСКА ЛИНИЯ ЗА КРАСОТА

Линията е в 3 основни категории – устни, очи, лице, вежди, тяло, нокти и парфюми. В колекцията червила са включени матови и блестящи нюанси, както и актуалният цвят пудра или nude за естествено изглеждащи устни. При сенките палитрата също е много богата – от изпълнени с блясък до матиращи цветове. В продуктите за лице „Бершка“ залагат на здравата и целуната от слънцето кожа. От марката декларират, че в колекцията не са използвани парабени и продуктите не са тествани върху животни.

„БЕРШКА“ ПУСКА ЛИНИЯ ЗА КРАСОТА

Снимки: 1. – 2. Част от линията за красота на „Бершка“.
Фото и източник: Fashion.bg


Коментари (0)



Прочетено: 1025 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 89, Май 2017

РИЙЗ УИДЪРСПУУН С КОЛЕКЦИЯ ЗА NET-A-PORTER

Холивудската актриса Рийз Уидърспуун обяви, че пуска своя модна линия от 21 артикула. Те ще бъдат предлагани на модния онлайн магазин NET-A-PORTER.

РИЙЗ УИДЪРСПУУН С КОЛЕКЦИЯ ЗА NET-A-PORTER

41-годишната блондинка, която е художествен директор на марката "Дрейпър Джеймс", е обединила сили със сайта за луксозна мода и ще продава през него 21 свои дизайна в традиционен южняшки стил. Те включват женствени и закачливи топове, рокли, поли, гащеризони и чанти.

От компанията споделиха, че партньорството им с модния бранд на Уидърспуун ще предложи на клиентите им нещо "ново и различно". „"Дрейпър Джеймс" притежава идеалните летни тоалети с очарователна женствена естетика", заяви Лиса Айкен – директор на модната търговия в компанията – пред "Ел Ей Таймс".

Снимка:
1. Рийз Уидърспуун
Фото и източник: Fashion.bg


Коментари (0)



Прочетено: 1025 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 89, Май 2017

„РОБЕРТО КАВАЛИ“ С НОВ ТВОРЧЕСКИ ДИРЕКТОР

Пол Съридж е новият творчески директор на “Роберто Кавали”, след оттеглянето на Питър Дундас през октомври миналата година. Британският дизайнер Съридж не е от най-известните модни творци, но през годините е трупал опит в различни модни къщи. Учил е в "Сентръл Сейнт Мартинс" и е работил за брандове като „Калвин Клайн“, „Бърбъри“, „Жил Зандер“, Z Zegna. Преди да получи предложение от „Роберто Кавали“, той е бил творчески консултант по дизайн за колекция мъжки облекла на Acne Studios. Пол Съридж ще представи първата си колекция пролет/лято 2018 за модния гигант на седмицата на модата в Милано през септември т.г.

„РОБЕРТО КАВАЛИ“ С НОВ ТВОРЧЕСКИ ДИРЕКТОР

Снимка:
1. Пол Сърридж
Фото: http://daman.co.id/
Източник: http://www.vogue.co.uk/article


Коментари (0)



Прочетено: 1026 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 89, Май 2017

„БAЛМЕН“ В КОЛАБОРАЦИЯ С „Л’ОРЕАЛ“

„Л‘ореал Париж“ и „Балмен“ се обединяват в създаването на капсулна колекция от най-продаваните маркови козметични кремове Color Riche, която ще се появи през септември 2017 г. Дванадесет нови нюанса, разделени в три цветни теми, ще бъдат създадени под ръководството на творческия директор на „Балмен“ Оливие Рустинг. Рустинг е известен със своя демократичен подход към модата и желанието си да привлече широк кръг жени – през 2015 г. той си сътрудничи с H&M за колекция, която да направи дизайните му достъпни за по-голяма аудитория. В тандем с „Л‘ореал Париж“ – официален партньор на седмицата на модата в Париж за следващия сезон – той ще ръка във всичко, от опаковката до рекламната кампания, както и самите червила.

„БAЛМЕН“ В КОЛАБОРАЦИЯ С „Л’ОРЕАЛ“

Снимка:
1. Оливие Рустинг
Фото: © COURTESY OF L'OREAL PARIS
Източник: http://www.vogue.co.uk/


Коментари (0)



Прочетено: 1025 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 89, Май 2017

АННА УИНТУР С НАГРАДА НА БРИТАНСКАТА ИМПЕРИЯ

Повелителката на модата Анна Уинтур – главен редактор на списание "Вог" – получи титлата Дама-командор на Ордена на Британската империя от кралица Елизабет II за заслугите си в областта на модата и журналистиката. Занапред тя ще носи титлата "дейм" (Dame) пред малкото си име. На церемонията по награждаването в Бъкингамския дворец, Анна беше облечена с палто на „Шанел“. Малко преди да се срещне с кралицата, Уинтур свали емблематичните си слънчеви очила.

АННА УИНТУР С НАГРАДА НА БРИТАНСКАТА ИМПЕРИЯ

Родената през 1949 г. Анна Уинтур е главен редактор на американското списание „Вог“ от 1988 година. Със своята късо подстригана коса, слънчеви очила и строг поглед, Уинтур печели прозвището „Ядрената Уинтур“.и се е превърнала в институция в света на модата.

Снимка:
1. Анна Уинтур
Фото и източник: Fashion.bg


Коментари (0)



Прочетено: 1027 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 89, Май 2017

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 87: КЕНДРИК ЛАМАР В КОЛАБОРАЦИЯ С REEBOK
   БРОЙ 87: „АДИДАС“ С НОВА КАМПАНИЯ И ФИЛМ
   БРОЙ 87: ЗЕЙН МАЛИК В ТАНДЕМ С „ДЖУЗЕПЕ ЗАНОТИ“
   БРОЙ 87: „КАРВЕН“ С НОВ ТВОРЧЕСКИ ДИРЕКТОР
   БРОЙ 87: АЛЕКСАНДРА ШУЛМАН СЕ ОТТЕГЛЯ ОТ „ВОГ“





 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино



Модерните сайтове:   Мода - Колекции - Готварски рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Знамена - Дамски обувки - Дрехи