THE WEEKND ОБЯВИ ВТОРА КОЛАБОРЦИЯ С H&M

THE WEEKND ОБЯВИ ВТОРА КОЛАБОРЦИЯ С H&M

Поп иконата The Weeknd съобщи на феновете си в социалната мрежа Инстаграм за второ сътрудничество с модната марка H&M. Певецът публикува и снимка, на която е облечен в лилаво-черно яке тип бомбър, бродирано с буквата "W". Връзката между шведската модна марка и канадската поп звезда, чието рождено име е Абел Тесфайе (Abеl Tesfaye), следва успешното им първоначално сътрудничество по-рано тази година. Според съобщението на The Weeknd, колекцията ще бъде в магазините още в края на септември т.г.

THE WEEKND ОБЯВИ ВТОРА КОЛАБОРЦИЯ С H&M

Снимка:
1. Снимката, която публикува The Weeknd в Инстаграм.
Фото и източник: http://www.themalaymailonline.com/features/


Коментари (0)



Прочетено: 695 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 91, Септември 2017

КЕЙТ МОС Е НОВОТО РЕКЛАМНО ЛИЦЕ НА RESERVED

Топ моделът Кейт Мос е новото рекламно лице на полския бранд Reserved за есенно-зимната му колекция. 43-годишната легенда на модния подиум откри и първия магазин на модната марка в Лондон в началото на септември. Обектът отвори врати на известната улица "Оксфорд" в британската столица и предостави на първите посетители възможността да се срещнат с Мос и да се насладят на модерно диджей шоу.

КЕЙТ МОС Е НОВОТО РЕКЛАМНО ЛИЦЕ НА RESERVED

„Да изберем Кейт за свое рекламно лице съвсем не е случайно. Reserved навлиза на британския пазар и искахме да намерим някой, който да пресъздаде най-доброто от Лондон. И това, разбира се, бе Кейт Мос – не само британска, но и глобална модна икона", съобщава маркетинг директорката на компанията Моника Каплан.

КЕЙТ МОС Е НОВОТО РЕКЛАМНО ЛИЦЕ НА RESERVED

Снимки:
1. – 2. Кейт Мос е новото рекламно лице на Reserved

Снимки: Фото и източник: Fashion.bg


Коментари (0)



Прочетено: 697 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 91, Септември 2017

КАРЛ ЛАГЕРФЕЛД В КОЛАБОРАЦИЯ С VANS

Модното гуру Карл Лагерфелд създаде колекция с VANS, известни със своите кецове. Въпреки, че световноизвестният дизайнер е дългогодишен креативен директор на „Шанел“, марката не взима участие в тази колекция. Напоследък се забелязва тенденционно търсене на все повече спортни и удобни модели облекло и обувки, затова не е изненада, че все повече именити дизайнери правят колаборации със спортни брандове. Това не е първият път, в който Карл Лагерфелд създава спортни обувки – именно неговата марка има богато разнообразие от спортни и кежуъл кецове, маратонки и обувки.

КАРЛ ЛАГЕРФЕЛД В КОЛАБОРАЦИЯ С VANS

КАРЛ ЛАГЕРФЕЛД В КОЛАБОРАЦИЯ С VANS

Снимки:
1. – 2. Модели от колекцията на Карл Лагерфелд с VANS.
Фото и източник: Fashion.bg


Коментари (0)



Прочетено: 695 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 91, Септември 2017

ЕВА ЛОНГОРИЯ ДЕБЮТИРА КАТО ДИЗАЙНЕР

Ева Лонгория сбъдна мечтата си да бъде дизайнер, дебютирайки с първа модна линия. Дрехите ѝ, предназначени за масово потребление, бяха представени на седмицата на модата в Ню Йорк в началото на септември. Мечтата на Лонгория да е част от модната индустрия се заражда още от 7-годишна възраст, когато се научава и да шие. Това не е първият път, в който 42 годишната актриса дава своя принос за модния бранш. Миналата година чаровното миньонче обедини сили с американската търговска марка "Лимитед" за създаването на две колекции. „И преди са ми предлагали много различни сделки – трябваше само да избера. Аз обаче исках и да бъда част от процеса, исках да създавам дизайни, да купувам целия артистичен арсенал от платове, десени, всичко.", споделя актрисата.

ЕВА ЛОНГОРИЯ ДЕБЮТИРА КАТО ДИЗАЙНЕР

Снимка:
1. Ева Лонгория с част от нейната колекция.
Фото и източник: Fashion.bg


Коментари (0)



Прочетено: 696 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 91, Септември 2017

„ПУМА“ В СЪТРУДНИЧЕСТВО С ТОМАС МАЙЕР

През 1968 г. немският спортен гигант „Пума“ пуска тематична маратонка Roma 1968 в чест на победата на италианския национален отбор в УЕФА шампионска лига. Сега, почти пет десетилетия по-късно, модната марка преиздава маратонката заедно с Томас Майер. Обувката ще се продава на дребно за 150 долара и ще бъде ограничена до 200 чифта, които ще бъдат налични в онлайн магазините на Томас Майер през септември.

„ПУМА“ В СЪТРУДНИЧЕСТВО С ТОМАС МАЙЕР

Снимка:
1. Спортната обувка на „Пума“.
Фото: © Courtesy
Източник: https://www.businessoffashion.com/articles


Коментари (0)



Прочетено: 695 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 91, Септември 2017

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 89: АННА УИНТУР С НАГРАДА НА БРИТАНСКАТА ИМПЕРИЯ
   БРОЙ 89: „БAЛМЕН“ В КОЛАБОРАЦИЯ С „Л’ОРЕАЛ“
   БРОЙ 89: „РОБЕРТО КАВАЛИ“ С НОВ ТВОРЧЕСКИ ДИРЕКТОР
   БРОЙ 89: РИЙЗ УИДЪРСПУУН С КОЛЕКЦИЯ ЗА NET-A-PORTER
   БРОЙ 89: „БЕРШКА“ ПУСКА ЛИНИЯ ЗА КРАСОТА





 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино



Модерните сайтове:   Мода - Колекции - Готварски рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Знамена - Дамски обувки - Дрехи