ДИДЖЕЙ ПОЕМА МЪЖКАТА ЛИНИЯ НА „ЛУИ ВЮИТОН“

ДИДЖЕЙ ПОЕМА МЪЖКАТА ЛИНИЯ НА „ЛУИ ВЮИТОН“

Aмериканският дизайнер и диджей Върджил Абло ще поеме мъжката модна линия на „Луи Вюитон“. За да отбележи новата си позиция, Абло публикува снимка на ретро куфар на „Луи Вюитон“ в „Инстаграм“ пред своите 1,6 милиона последователи. По-рано той намекна за новината и със снимка на бяла тениска в социалните мрежи с инициали „SHM” – Нещо Голямо в Понеделник. Абло е вторият чернокож мъж, който е начело на една от големите парижки модни къщи заедно с дизайнера Оливие Рустинг, който отговаря за мъжката и дамската модни линии на марката „Балмен“.

ДИДЖЕЙ ПОЕМА МЪЖКАТА ЛИНИЯ НА „ЛУИ ВЮИТОН“

„За мен е голяма чест да приема позицията на художествен директор на мъжката модна линия на „Луи Вюитон“!” – казва Абло в прессъобщение, разпространено от луксозния гигант. Той поема марката от британския дизайнер Ким Джонс, който от своя страна ще работи за мъжката линия на „Диор“.

Абло ще представи своето първо модно ревю с марката „Луи Вюитон“ по време на Седмицата на модата в Париж през юни, съобщиха от модната къща. Той смята да запази и продължи марките, вдъхновени от уличния стил, създадени от Джонс, в тандем с нюйоркската улична марка „Сюприйм“.

Снимка:
1. Aмериканският дизайнер и диджей Върджил Абло.
Фото и източник: Fashion.bg


Коментари (0)



Прочетено: 268 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 94, Април 2018

КЕНДЪЛ ДЖЕНЪР СТАНА РЕКЛАМНО ЛИЦЕ НА „АДИДАС“

Моделът Кендъл Дженър е едно от лицата, които представят новата маратонка на adidas originals – Arkyn. Кампанията е създадена съвместно с базираната в Бруклин фотографка Ренел Медрано, известна с изключителните си аналогови и дигитални портрети, които улавят младежката култура в най-откровените ѝ и автентични моменти. Петте лица на Arkyn – Кендъл Дженър, Флоренция Галарца (Florencia Galarza), Ана Крас (Ana Kras), Мариса (Marisa) и Syv De Blare – имат различни професии и са снимани в естествената им среда и работна атмосфера, за да се отбележи тяхната индивидуалност.

КЕНДЪЛ ДЖЕНЪР СТАНА РЕКЛАМНО ЛИЦЕ НА „АДИДАС“

Игрива, неочаквана и шик, спортната обувка се категоризира и вписва във всеки контекст и обединява стил, спорт, култура и творчество в едно цяло. Вдъхновена от архивите и от бъдещето, тя е отворена към интерпретации и подчертава различността. Дизайнът на Arkyn се отличава с изчистена горна част от технологична мрежа, декорирана с трите ленти на „Адидас“ и език от мрежа. Обувката е проектирана с конструкция, наподобяваща чорап за оптимално напасване и комфорт. Елементите, които привличат вниманието са неопренова пета, минималистична система за връзките на обувката и интересната средна част на подметката от Boost с гумена външна част, която предлага най-доброто от технологията на „Адидас“.

КЕНДЪЛ ДЖЕНЪР СТАНА РЕКЛАМНО ЛИЦЕ НА „АДИДАС“

Снимки:
1. – 2. Кендъл Дженър със спортните маратонки на „Адидас“.
Фото и източник: Fashion.bg


Коментари (0)



Прочетено: 270 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 94, Април 2018

ТОМИ ХИЛФИГЕР С КОЛЕКЦИЯ ЗА ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ

67-годишният пионер в модата Томи Хилфигър реши да пусне на пазара специално модифицирани дрехи за мъже и жени с увреждания, така че да улесни максимално обличането им и да направи модата по-достъпна за техните нужди.

Рекламни лица на адаптивната колекция са редици известни и вдъхновяващи личности с увреждания от САЩ като параолимпийската звезда в бягането Джереми Кембъл, параплегичната танцьорка Челси Хил, шеф-готвачът аутист Джеремая Джоузи и мотивационната говорителка и моден блогър Мама Какс (Mama Caxx). „Приобщаването и демократизацията на модата винаги са били в основата на ДНК-то на моята марка", заяви Хилфигер в изявление за Си Ен Ен. „Тези (адаптивни) колекции продължават да се базират на тази визия, давайки възможност на възрастните с по-различни физически способности да изразяват себе си чрез модата“.

ТОМИ ХИЛФИГЕР С КОЛЕКЦИЯ ЗА ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ

Томи Хилфигър е един от първите дизайнери, който още през 2016 година създаде и впечатляващата Adaptive Collection – колекция детски облекла, в която бяха включени специфични детайли като магнитни бутони, регулируеми дръжки и други.

ТОМИ ХИЛФИГЕР С КОЛЕКЦИЯ ЗА ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ

ТОМИ ХИЛФИГЕР С КОЛЕКЦИЯ ЗА ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ

Снимки:
1. – 3. Облекла от адаптивната колекция на Томи Хилфигер.
Фото и източник: Fashion.bg


Коментари (0)



Прочетено: 268 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 94, Април 2018

ДАКОТА ДЖОНСЪН УЧАСТВА В НОВАТА КАМПАНИЯ НА „ГУЧИ“

Дакота Джонсън, известна с ролята си в нашумялата поредица на филма „50 нюанса сиво“ е едно от лицата в новата кампания на „Гучи“. Заедно с Хари Неф и Петра Колинс, актрисата позира в цветна пролетна градина, облечена изцяло в тоалет на „Гучи“. Фотограф на снимките е Глен Лъчфорд, а самата кампания е заснета в Ню Йорк и е инспирирана от това как „ароматът може да те пренесе на място, което не съществува и е напълно измислен“, казва Алесандро Мишел – творчески директор на марката.

ДАКОТА ДЖОНСЪН УЧАСТВА В НОВАТА КАМПАНИЯ НА „ГУЧИ“

Снимки:
1. Дакота Джонсън
Фото: © Glen Luchford/Gucci
Източник: https://fashionista.com/2017/08/gucci-bloom-perfume-ad-campaign


Коментари (0)



Прочетено: 268 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 94, Април 2018

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 93: АРИАНА ГРАНДЕ В ПАРТНЬОРСТВО С REEBOK
   БРОЙ 93: ГАЛ ГАДОТ Е НОВОТО ЛИЦЕ НА „РЕВЛОН“
   БРОЙ 93: РЕВЮ НА ЖАН ПОЛ ГОТИЕ, ПОСВЕТЕНО НА ПИЕР КАРДЕН
   БРОЙ 93: ДЕЙВИД БЕКЪМ С МАРКА МЪЖКА КОЗМЕТИКА
   БРОЙ 93: ХЕДИ СЛИМАН Е НОВИЯТ АРТИСТИЧЕН ДИРЕКТОР НА CELINE





 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино



Модерните сайтове:   Мода - Колекции - Готварски рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Дамски обувки - Дрехи