СЕЛЕНА ГОМЕС В КОЛАБОРАЦИЯ С КОУЧ

СЕЛЕНА ГОМЕС В КОЛАБОРАЦИЯ С КОУЧ

Сътрудничеството между певицата Селена Гомес и луксозния производител на дамски чанти „Коуч“ преминава на по-високо ниво. След като през 2016 година, Гомес бе обявена за рекламно лице на марката, милиони станаха фенове на лейбъла. В тази колаборация певицата е в ролята на дизайнер, моделите от колекцията са на талантливата актриса – закачливи и стилни. Освен чанти, Селена Гомес предлага на своите фенове и линия облекло. Тя коментира: "Толкова съм горда с колекцията. Това, което обичам в работата си с „Коуч“ е, че знаят какво обичам да обличам". Дебютната колекция включва два модела дамски чанти, рокли, пуловери и суитчъри. Интересно е да се отбележи, че певицата не е пропуснала да сложи и нещо лично, на някои модели, тя е написала "Not perfect, Always Me", написаното е с почерка на Селена Гомес. Актрисата и певица е огромна почитателка на „Коуч“ и неведнъж се е появявала на червения килим с техни тоалети.

СЕЛЕНА ГОМЕС В КОЛАБОРАЦИЯ С КОУЧ

Снимка:
1. Селена Гомес с чанта на „Коуч“. Фото и източник: Fashion.bg




Прочетено: 1370 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 97, Август 2018

HELLO KITTY В ТАНДЕМ С CONVERSE

В последно време колаборациите на спортни марки за създаването на една по-различна колекция сникъри с други марки се радват на голям успех. И най-новата колаборация вече излезе на светло – Converse изненада почитателите си с партньорство с Hello Kitty. Съвместната колекция включва обувки, облекло и аксесоари с лика на анимационния герой.

HELLO KITTY В ТАНДЕМ С CONVERSE

Converse запазват дизайна на кецовете си, просто го обогатяват с лика на сладкото коте. Цветовете, между които можете да избирате, са черно, бяло и розово. От страна на облеклото, феновете могата да се радват на тениски, суитчъри и блузи в същата цветова гама като обувките, което прави съчетаването им още по-лесно. А какво е колекция без задължителни аксесоари - чантите. За да е завършена колаборация марките предлагат и спортни чанти с принт на Hello Kitty.




Прочетено: 1368 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 97, Август 2018

ТОПШОП В СЪТРУДНИЧЕСТВО С МАЙКЪЛ ХАЛПЪРН

През декември 2017 г. роденият в Ню Йорк и живеещ в Лондон дизайнер Майкъл Халпърн спечели британския орден за талант в категория дамски облекла на „Модните награди”. Същата вечер звездата на „Вог” Адвоа Абоа, която беше коронясана за модел на годината, носеше блестящ гащеризон „Халпърн” на престижното събитие. С най-влиятелните личности в индустрията, присъстващи на едно от най-важните модни събития на годината, Майкъл Халпърн със сигурност затвърди статуса си като един от най-обещаващите дизайнери на сцената в момента.

ТОПШОП В СЪТРУДНИЧЕСТВО С МАЙКЪЛ ХАЛПЪРН

Възходът на Халпърн определено е бърз – той завършва „Сентръл Сейнт Мартин“ през 2016 г., а през февруари 2017 г. прави дебюта си с едноименна колекция на седмицата на модата в Лондон. Днес възхваляваният дизайнер, боготворен за модерната си версия на „блясъкът от 70-те“, бе обявен за най-новия партньор на „Топшоп”. „Развълнувани сме да работим с Майкъл, особено в толкова вълнуващ период от неговата кариера." заяви Антъни Кътбертсън от екипа на „Топшоп”. Нашата модна есенция оформя духа на диското и женските силуети, с които е известен. Нямаме търпение да внесем света на Халпърн в този на „Топшоп” с идеи, които несъмнено ще открият парти сезона за нашите клиенти”.

ТОПШОП В СЪТРУДНИЧЕСТВО С МАЙКЪЛ ХАЛПЪРН

Колекцията, която се състои от 28 части и ще излезе на пазара през ноември т.г., ще предложи по-достъпна серия от диско парти облекла, носени от популярната фен маса на Харпърн, включително Амал Клуни, Лупита Нионго, Даян Крюгер и Марион Котияр. Колекцията на „Топшоп” и Халпърн ще представи отделни елементи от неоново кадифе, костюми от две части с различни принтове, окичени с пайети гащеризони и камуфлажни мини рокли с преливащи се цветове.

Снимки:
1. – 2. Модели на Майкъл Халпърн.
Фото и източник: https://www.vogue.co.uk




Прочетено: 1370 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 97, Август 2018

REFORMATION ЛАНСИРА КОЛЕКЦИЯ БЕЛЬО

Култoвата марка Reformation стартира последната част от своя обширен план за разширяване, като освен деним, бански костюми и рокли в големи размери, ще предлага и дамско бельо. Лимитираната серия се състои от 2 сутиена в класическа форма, 1 сутиен за малки гърди (bralette) и 2 модела бикини и e в съответствие с ангажимента на марката към „закръглената“ мода. Всеки един артикул в колекцията на цена между 12 и 45 долара е направен от дантела и еко мрежа на Lenzing Tencel.

REFORMATION ЛАНСИРА КОЛЕКЦИЯ БЕЛЬО

„В съвременната култура нашата самооценка твърде често се основава на външния вид, а кампаниите за бельо са склонни да се фокусират само върху нашите тела", пишат от марката под изображенията си в Инстаграм. „Макар да е трудно да се покаже бельо, без да си полугол днес, искахме да се фокусираме и върху други качества. Сещате се – ум и постижения. Защото това е секси.“, споделят още от Reformation.

REFORMATION ЛАНСИРА КОЛЕКЦИЯ БЕЛЬО

Снимки:
1. – 4. Снимки от лимитираната серия на Reformation.
Фото: https://www.instagram.com/reformation/?hl=bg
Източник: https://www.vogue.co.uk/article




Прочетено: 1367 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 97, Август 2018

STUSSY ОТВАРЯ МАГАЗИН В ЛОНДОН

След като започнаха да продават продуктите си в мазетата на „Доувър Стрийт Маркет“ в началото на годината, от модната марка Stüssy наскоро обявиха плановете си за откриването на постоянен магазин в Сохо. Той ще бъде първият след затварянето на предишната лондонска локация на марката през 2009-та и ще се намира в непосредствена близост до магазините на нейните брандове близнаци „Сюприйм” и „Палас”. И без съмнение, производителят от Южна Калифорния, постигнал невероятна слава сред сърфистите и скейтърите малко след създаването си в края на 80-те, ще се радва на същите опашки от лоялни фенове, готови да чакат с часове, за да получат най-новите продукти.

STUSSY ОТВАРЯ МАГАЗИН В ЛОНДОН

Брандът Stüssy е творението на Шон Стуси, който, освен че е сърфист, започва да продава тениски и шорти с принтове в района на „Лагуна Бийч“ преди почти четири десетилетия. Наподобяващото графити лого върху продуктите на марката е същото като това, което Stüssy поставят и на ръчно направените си продукти през 80-те и 90-те години. Тайната на успеха на марката, след партньорството и с Франк Синатра Мл. през 1984 г., е била мисията на Stüssy да търси сътрудници, които да отговарят на бранда и да не работят с тези, които не я уважават. Шон Стуси пътува до Париж, Ню Йорк, Лондон и Токио, където намира хора със същите вкусове за музика, мода и култура и така набира популярност сред тези субкултури.

Снимка:
1. Модел на Stussy.
Фото и източник: https://www.vogue.co.uk/article/




Прочетено: 1376 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 97, Август 2018

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 96: ФЕДЕРИКО КУРАДИ Е НОВИЯТ ТВОРЧЕСКИ ДИРЕКТОР НА ROCHA
   БРОЙ 96: ТОМАС МАЙЕР ЗАКРИВА ЛЕЙБЪЛА СИ
   БРОЙ 96: „ЛУИ ВЮИТОН“ ПОДКРЕПЯ „УНИЦЕФ“
   БРОЙ 96: МОДНАТА ДИЗАЙНЕРКА КЕЙТ СПЕЙД СЕ САМОУБИ
   БРОЙ 95: H&M ЩЕ РАБОТИ С „МОСКИНО“
   БРОЙ 95: МАЙЛИ САЙРЪС В КОЛАБОРАЦИЯ С CONVERSE
   БРОЙ 95: MAISON SAINT-HEREM С УЧАСТИЕ НА SOFIA GREEN FASHION DAYS
   БРОЙ 95: COMME DES GARCONS ПУСКА НОВА МАРКА: CDG
   БРОЙ 95: САРА ДЖЕСИКА ПАРКЪР С КОЛЕКЦИЯ СВАТБЕНИ РОКЛИ

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing