Fashion Lifestyle Magazine Списание за мода и лайфстайл - брой 126

КАМПАНИЯТА НА KWIAT ПРИКЛЮЧИ С БЛАГОТВОРИТЕЛЕН МАЧ И ОЧЕН СКРИНИНГ НА ДЕЦА ОТ ПРИЕМНИ СЕМЕЙСТВА

*Йордан Йовчев и фен клубът на Манчестър Юнайтед във футболна надпревара

Силвия Тодорова

Кампанията на KWIAT за профилактика на детското зрение приключи с очен скрининг на деца от приемни семейства, които участваха в благотворителен мач с официалния фен клуб на Манчестър Юнайтед в България. Олимпийският медалист и четирикратен световен шампион Йордан Йовчев се включи в мача като посланик на кампанията за детското зрение. Финалната инициатива се състоя на 29 октомври в закритото игрище на спортен комплекс „Симеоново" и беше организирана съвместно от Официалният фен клуб на Манчестър Юнайтед в България и KWIAT в партньорство с Националната асоциация за приемна грижа.

КАМПАНИЯТА НА KWIAT ПРИКЛЮЧИ С БЛАГОТВОРИТЕЛЕН МАЧ И ОЧЕН СКРИНИНГ НА ДЕЦА ОТ ПРИЕМНИ СЕМЕЙСТВА

КАМПАНИЯТА НА KWIAT ПРИКЛЮЧИ С БЛАГОТВОРИТЕЛЕН МАЧ И ОЧЕН СКРИНИНГ НА ДЕЦА ОТ ПРИЕМНИ СЕМЕЙСТВА

След няколко оспорвани мача отборът на Йордан Йовчев, който демонстрира завидни футболни умения, грабна първото място в турнира. Играта на смесените отбори се оказа удоволствие не само за играчите, но и за наблюдаващите. Децата показаха спортен дух и завидни умения. Атракция бяха и малките дами, които наред с момчетата мереха сили в дербитата. След края на спортната програма всички деца получиха подаръци – очила от KWIAT.

КАМПАНИЯТА НА KWIAT ПРИКЛЮЧИ С БЛАГОТВОРИТЕЛЕН МАЧ И ОЧЕН СКРИНИНГ НА ДЕЦА ОТ ПРИЕМНИ СЕМЕЙСТВА

КАМПАНИЯТА НА KWIAT ПРИКЛЮЧИ С БЛАГОТВОРИТЕЛЕН МАЧ И ОЧЕН СКРИНИНГ НА ДЕЦА ОТ ПРИЕМНИ СЕМЕЙСТВА

Преди да започне футболната игра, на всички присъстващи 27 деца от приемни семейства, беше направен безплатен очен скрининг с цел превенция и регистриране на потенциални зрителни проблеми. При 10 от децата бяха открити проблеми и за тях ще бъдат изработени безплатни очила. Очният скрининг на децата от приемни семейства беше извършен с авторефрактометър, предоставен от Essilor – голямата френска компания за производство на стъкла и апаратура за оптическия бранш е официален партньор на кампанията за детското зрение. Фокус на тазгодишната кампания на KWIAT е именно възката между спорта и доброто зрение. През месеците септември и октомври наред с безплатния очен скрининг за деца в цялата страна, се проведоха и различни инициативи, които насочиха вниманието към необходимостта от редовна профилактика на очното здраве при децата. Националната кампания за профилактика на детското зрение се реализира с подкрепата на Министерство на образованието и науката, Министерство на младежта и спорта, Български съюз на оптометристите и в партньорство с над 150 оптики и здравни центрове в България.

КАМПАНИЯТА НА KWIAT ПРИКЛЮЧИ С БЛАГОТВОРИТЕЛЕН МАЧ И ОЧЕН СКРИНИНГ НА ДЕЦА ОТ ПРИЕМНИ СЕМЕЙСТВА

КАМПАНИЯТА НА KWIAT ПРИКЛЮЧИ С БЛАГОТВОРИТЕЛЕН МАЧ И ОЧЕН СКРИНИНГ НА ДЕЦА ОТ ПРИЕМНИ СЕМЕЙСТВА

Събитието се осъществи и с подкрепата на Join the players.

КАМПАНИЯТА НА KWIAT ПРИКЛЮЧИ С БЛАГОТВОРИТЕЛЕН МАЧ И ОЧЕН СКРИНИНГ НА ДЕЦА ОТ ПРИЕМНИ СЕМЕЙСТВА

КАМПАНИЯТА НА KWIAT ПРИКЛЮЧИ С БЛАГОТВОРИТЕЛЕН МАЧ И ОЧЕН СКРИНИНГ НА ДЕЦА ОТ ПРИЕМНИ СЕМЕЙСТВА

Снимки:
1. – 8. Моменти от футболния турнир и очния скрининг.
2. Фото: © НАПГ – Владимир Бичев



Добави коментар
Вашето име:
Вашият коментар:
Въведете символите: captcha

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing