Fashion Lifestyle Magazine Списание за мода и лайфстайл - брой 126

МАЙКЪЛ КОРС С ФУРОР НА СЕДМИЦАТА НА МОДАТА В НЮ ЙОРК

Пищното шоу на Майкъл Корс, вдъхновено от “Студио 54”, на което пя Бари Манилоу по време на Нюйоркската седмица на модата, се увенча с голям успех. Проучване на Launchmetrics показва, че брандът е събрал медийно отразяване на стойност 7,1 милиона долара. Извън цялото онлайн съдържание, разпространено в глобален мащаб между 6-ти и 13-ти февруари, един от постовете на Майкъл Корс се превърна в най-популярния фейсбук пост, като събра медийно отразяване на стойност 683 000 долара.

МАЙКЪЛ КОРС С ФУРОР НА СЕДМИЦАТА НА МОДАТА В НЮ ЙОРК

От всичките 30 милиона регистрирани отразявания в социалните мрежи, Приянка Чопра беше звездата, която достигна най-голям обхват. Една обикновена снимка на актрисата с дизайнера генерира медийно отразяване на стойност 532 000 долара, 360 публикации в социалните мрежи и нови 113 статии.

Снимка:
1. Приянка Чопра и Майкъл Корс.
Фото: priyankachopra / Instagram/
https://www.instagram.com
Източник: https://www.vogue.co.uk



Добави коментар
Вашето име:
Вашият коментар:
Въведете символите: captcha

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing