Fashion Lifestyle Magazine Списание за мода и лайфстайл - брой 126

ПРОДАЖБИТЕ НА "ГУЧИ" СПАДАТ ЗА РАЗЛИКА ОТ ТЕЗИ НА "ИВ СЕН ЛОРАН"

Огромният интерес към „Гучи“ показва признаци на забавяне. В отчета за първото тримесечие на „Керинг“ продажбите на бранда нарастват с 20% на сравнима база. Въпреки че максималистичната визия на Алесандро Мишел все още е отговорна за почти 3/4 от печалбата на конгломерата, броят на продажбите бледнее в сравнение с предишните тримесечия, в които „Гучи“ непрекъснато достига 35% ръст. През 2018 г. той надхвърли 8 млрд. евро продажби с ръст от 36,9%.

ПРОДАЖБИТЕ НА ГУЧИ СПАДАТ ЗА РАЗЛИКА ОТ ТЕЗИ НА ИВ СЕН ЛОРАН

„Ив Сен Лоран“ напредва в сравнение с „Гучи“. Продажбите на марката са нараснали с 17.5% на сравнителна база, което компанията отдава на силното представяне на кожените изделия и влиянието им на модните ревюта. Неговият оборот от 498 млн. евро – без значение дали е една пета от размера на „Гучи“ – е равномерно разпределен между пазарите, докато продажбите на „Гучи“ се управляват само от Китай.

„Керинг“ похвали инерцията и на други марки, включително „Баленсиага“ и „Аликзандър Маккуин“, за „креативност на техните оферти и иновативност на изпълнението им“.

Снимка:
1. Алесандро Мишел, Ню Йорк, 6 май 2018 г.
Фото: Michal Chelbin /
https://tsingapore.com/article/alessandro-michele-fashions-modern-mastermind-gucci-interview
Източник:
https://www.vogue.co.uk/article/gucci-sales-decline



Добави коментар
Вашето име:
Вашият коментар:
Въведете символите: captcha

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing