Fashion Lifestyle Magazine Списание за мода и лайфстайл - брой 106

МАСКИТЕ СТАНАХА ПОПУЛЯРЕН МОДЕН АКСЕСОАР

Вдъхновен от глобалния страх от коронавируса, хърватският моден дизайнер  Зоран Арагович пусна своя собствена „весела“ колекция от антивирусни маски. Те не предлагат никаква защита срещу COVID-19, който продължава да се разпространява по целия свят, но това не спира клиентите да носят аксесоара. „Това не са медицински маски, а весели модни аксесоари“, подчертава дизайнерът. Според него най-добрия начин за борба със страха от вируса е позитивността.

Masks

Модната марка „Фенди“ също създаде 100% копринена коронавирус маска, изцяло покрита с логото на бранда. Въпреки високата цена от 190 евро, продуктът беше изчерпан. „Луи Вюитон“ също е сред брандовете, които направиха своя прочит на маската като моден аксесоар.

Други компании, като Kering – собственик на луксозните къщи „Гучи“, „Баленсиага“ и „Ив Сен Лоран“, са готови да започнат производството на медицински маски за хората, които работят в опасни условия.

Снимка:

  1. Маската като предпочитан аксесоар по време на лондонската седмица на модата.

Фото: PA/EPA / https://metro.co.uk/2020/02/14/face-masks-appear-london-fashion-week-coronavirus-fears-hit-numbers-12240778/
Източници:
https://www.scmp.com/lifestyle/fashion-beauty/article/3073890/fighting-coronavirus-positivity-masks-fashion-designer
https://qz.com/1823581/fashion-brands-are-trying-to-make-medical-masks-to-fight-covid-19/

http://moroccanladies.com/fashion-news/fendis-ff-logo-pollution-masks-sold-e-190-amid-coronavirus-outbreak-31759

Добави коментар
Вашето име:
Вашият коментар:
Въведете символите: captcha
 

Модерните сайтове:   Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли