Fashion Lifestyle Magazine Списание за мода и лайфстайл - брой 126

КАКВО ОЗНАЧАВА ПЪРВАТА СЕДМИЦА НА ДИГИТАЛНАТА МОДА В ШАНХАЙ ЗА МАРКИТЕ И ДИЗАЙНЕРИТЕ?

 

Заради пандемията Covid-19, организаторите на Седмицата на модата в Шанхай предадоха цялото събитие онлайн. Повече от 150 дизайнери и марки представиха своите колекции от 24-ти до 30-ти март чрез Tmall – платформа за електронна търговия на Alibaba Group. Някои от участниците се включиха във видео разговор, за да споделят вдъхновението си с фенове. Опцията „Виж сега, купи сега” също беше достъпна на събитието и потребителите имаха възможността да закупят продукти от миналия сезон или да поръчат предварително новите аксесоари и дрехи от есенните колекции.

Модели по време на събитието

Само през първия ден гледанията достигнаха до 2,5 милиона, а до края на седмицата на модата, посещаемостта на събитието надхвърли 11 милиона.

Снимка:

  1. Модели по време на събитието.

Фото: Alizia.com

Източник: https://www.alizila.com/what-shanghais-first-digital-fashion-week-meant-for-brands-and-designers/?fbclid=IwAR0525CbZi5JofLMZuPDpP2AilWAxa8oliFhlucwPGS0WF_vlGYLK9KldHA



Добави коментар
Вашето име:
Вашият коментар:
Въведете символите: captcha

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing