Fashion Lifestyle Magazine Списание за мода и лайфстайл - брой 111

ПОЛЕЗНИ И ЗДРАВОСЛОВНИ ХРАНИ ЗА ЖЕНИТЕ

Диетата за здравословен начин на живот е известна на мнозина - менюто следва да е разнообразно и балансирано. Да видим кои са здравословните храни за жените.
Закуската е от голямо значение, тя енергизира тялото за целия ден. Ето защо диетолозите препоръчват да включите в закуската си основно въглехидрати и протеини за да бъдете заредени с енергия и сити.

Здраве

Ето няколко примера за добра закуска:

  • Овесени ядки
  • Сандвич със сирене
  • Омлет със зеленчуци
  • Сладкиши със заквасена сметана и конфитюр
  • Извара с плодове или плодове
  • Каша от елда със сини сливи и 2 варени яйца
  • Сандвичи с пуешко / пилешко и зеленчуци

Как да си приготвите здравословни чийзкейкове?
Продукти за 2-3 порции: 400 грама извара със съдържание на мазнини 2-5% (по-добре е да вземете пресовано, не зърнено), 2 яйца, 2 супени лъжици тръстикова захар (или друг подсладител), 2 супени лъжици брашно (ориз или пълнозърнесто). С
мелете извара със захар и яйца, добавете брашно и оформете сладкиши със сирене. Пържете по 2-3 минути от всяка страна в незалепващ тиган или кокосово масло. Сервирайте с нискомаслена заквасена сметана / кисело мляко и конфитюр.

Здраве

Как да си приготвите здравословен обяд?
Обядът трябва да се състои от сложни въглехидрати, протеини и фибри. Така тялото ще се чувства сито за дълго време и да избегне преяждането по време на вечеря. Любителите на супата могат да наблегнат върху нискомаслените бульони: пилешки или рибни.
Вкусен обяд за 3-4 порции: 200 грама пилешки гърди, 400 грама броколи, 1 глава лук, 200 мл нискомаслена сметана. Варете пилешкото месо около 15-20 минути, броколито отделно, за около 10-15 минути. Смесете бульоните и добавете ситно нарязан лук. Варете ги отново на огъня, докато добавяте постепенно сметана, за да стане кремообразна. По желание можете да добавите малко сурово настъргано сирене.
Коя вечеря е здравословна?
За вечеря трябва да изберете комбинация от протеини и фибри. Например, печена риба със зеленчуци, пилешки котлети с тиквички, омлет от протеини и пресни зеленчуци, постно говеждо със зелен грах.

Източник снимка 1 - https://lesnirecepti.bg/
Източник снимка 2 - http://toate-retetele.com/



Добави коментар
Вашето име:
Вашият коментар:
Въведете символите: captcha

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино





Модерните сайтове:   Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски манта - Рокли