Fashion Lifestyle Magazine Списание за мода и лайфстайл - брой 126

ПРОДАЖБИТЕ НА „ГУЧИ“ НЯМАЛЯХА, КОЕТО СЕ ОТРАЗИ ВЪРХУ KERING

Определено от 2020 година, не се очакваше силен ръст в продажбите на скъпите марки. „Гучи“ отбеляза 22% загуба на годишна база. Все пак марката остава основната сила на Kering и отговаря за 2/3 от оборота на компанията. Не само Kовид кризата е причина за спад на продажбите на марката, но и естетиката на колекциите, които вече не се разглеждат като свеж продукт. Марката „Гучи“ е започнала да прави фини промени в колекциите си, като въвежда по-класически модели дамски чанти. Флорентинската модна къща ще донесе нова ера на потребители, търсещи лукс по време на пандемия.

Gucci

Източник: https://fashionunited.com/news/business/gucci-s-sales-have-lost-momentum-affecting-kering-s-recovery/2021021838189
Снимка: https://www.pinterest.com/pin/508554982911208799/



Добави коментар
Вашето име:
Вашият коментар:
Въведете символите: captcha

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing