Fashion Lifestyle Magazine Списание за мода и лайфстайл - брой 126

УСТОЙЧИВОСТТА Е КОНКУРЕНТНА НЕОБХОДИМОСТ ЗА МОДНИТЕ МАРКИ

По време на Ковид кризата, марките трябва да докажат своята устойчивост на пазара. Според „Маккинзи енд Къмпани”, 75% от клиентите заменят любими си брандове, заради ситуацията с пандемията. Това е сериозен проблем за марките, защото очакват лоялност от редовните си купувачи. Наблюдава се силно търсене към устойчивост на продуктите. Проучване доказва, че с настъпилата пандемия, аудиторията търси повече рециклируеми продукти, които лесно да преминат към кръговата икономика.

Бизнес

Източник: https://www.dedagroupstealth.com/news/ambassador-luca-tonello-sustainability
Снимка: https://www.dedagroupstealth.com/news/ambassador-luca-tonello-sustainability



Добави коментар
Вашето име:
Вашият коментар:
Въведете символите: captcha

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing