МАЙКЪЛ КОРС С ФУРОР НА СЕДМИЦАТА НА МОДАТА В НЮ ЙОРК

МАЙКЪЛ КОРС С ФУРОР НА СЕДМИЦАТА НА МОДАТА В НЮ ЙОРК

Пищното шоу на Майкъл Корс, вдъхновено от “Студио 54”, на което пя Бари Манилоу по време на Нюйоркската седмица на модата, се увенча с голям успех. Проучване на Launchmetrics показва, че брандът е събрал медийно отразяване на стойност 7,1 милиона долара. Извън цялото онлайн съдържание, разпространено в глобален мащаб между 6-ти и 13-ти февруари, един от постовете на Майкъл Корс се превърна в най-популярния фейсбук пост, като събра медийно отразяване на стойност 683 000 долара.

МАЙКЪЛ КОРС С ФУРОР НА СЕДМИЦАТА НА МОДАТА В НЮ ЙОРК

От всичките 30 милиона регистрирани отразявания в социалните мрежи, Приянка Чопра беше звездата, която достигна най-голям обхват. Една обикновена снимка на актрисата с дизайнера генерира медийно отразяване на стойност 532 000 долара, 360 публикации в социалните мрежи и нови 113 статии.

Снимка:
1. Приянка Чопра и Майкъл Корс.
Фото: priyankachopra / Instagram/
https://www.instagram.com
Източник: https://www.vogue.co.uk




Прочетено: 1690 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 100, Март 2019

КОЙ ЩЕ НАСЛЕДИ КАРЛ ЛАГЕРФЕЛД?

Новината за смъртта на Карл Лагерфелд без съмнение беше най-голямата тема за разговор в света на модата този месец. Докато милиони снимки и реакции изпълваха онлайн и социалните медии, мнозина се чудят какво ще се случи с „Фенди“ и „Шанел“ без човекът, който е проектирал колекциите им от десетилетия.

КОЙ ЩЕ НАСЛЕДИ КАРЛ ЛАГЕРФЕЛД?

„Шанел“ реагира бързо и обяви, че дългогодишната дясна ръка на Лагерфелд Виржини Виар ще заеме поста и ще продължи делото му. „Фенди“ (която показа последната колекция на Лагерфелд за марката в края на месеца) все още не е обявила наследник, въпреки че Силвия Вентурини Фенди се смята за достоен заместник. Говорител на „Фенди“ заяви, че марката възнамерява да „изчака нужното време, за да отдаде нужната почит на дизайнера.“ Много по-малко се говори за това какво ще се случи с марката „Карл Лагерфелд“ – бизнес, който стартира още през 1984 г., но никога не заинтригува толкова, колкото „Шанел“ и „Фенди“.

Снимки:

1. Карл Лагерфелд и Виржини Виар. Фото: Landon Nordeman / The New York
Times / https://www.nytimes.com
Източник: https://www.forbes.com/




Прочетено: 1686 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 100, Март 2019

ГУЧИ Е НАЙ-ПОПУЛЯРНИЯТ БРАНД В СВЕТА

Световното господство на „Гучи“ продължава. Модната платформа Lyst анализира поведението на над 5 милиона човека, които търсят или поръчват модни артикули в интернет. От 12 000 дизайнери и онлайн магазини, „Гучи“ се оказва марката, от която хората са най-заинтересовани. Според анализа 6 милиона потребители на интернет са направили търсене онлайн за чанта, колан или обувки на „Гучи“ между октомври и декември 2018 г. Двата аксесоари на „Гучи“, които бяха на върха на списъка с топ 10 продукти, натрупаха два пъти повече поръчки от другите осем продукта взети заедно. Най-търсена е чантата Soho Disco, а след нея се нарежда лого коланът на „Гучи“.

ГУЧИ Е НАЙ-ПОПУЛЯРНИЯТ БРАНД В СВЕТА

ГУЧИ Е НАЙ-ПОПУЛЯРНИЯТ БРАНД В СВЕТА

Снимки:
1. Кожена малка Soho Disco чанта „Гучи“.
2. Кожен лого колан „Гучи“.
Фото: Gucci / www.gucci.com
Източник: https://www.vogue.co.uk




Прочетено: 1684 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 100, Март 2019

АРИАНА ГРАНДЕ СТАВА НАЙ-ИЗВЕСТНАТА ЖЕНА В ИНСТАГРАМ

Ариана Гранде се радва на силна година в професионален план. Едва март месец, а тя вече получи няколко признания, едно от които е „жената с най-много последователи в социалната мрежа Инстаграм”. Доскоро това беше американската актриса и певица Селена Гомез, която има 146 милиона последователи. През последния месец обаче, инстаграм профилът на Ариана Гранде беше последван от 13 милиона души, което й помогна да изпревари Гомез в класацията с половин милион разлика.

АРИАНА ГРАНДЕ СТАВА НАЙ-ИЗВЕСТНАТА ЖЕНА В ИНСТАГРАМ

Снимки:
1. Ариана Гранде на Met Gala 2018.
Фото: EDUARDO MUNOZ / REUTERS /
https://www.theatlantic.com
Източник: https://www.vogue.co.uk




Прочетено: 1684 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 100, Март 2019

ОТКРИХА ПЪРВИЯ СВАТБЕН САЛОН НА ВОГ

За много жени избирането на сватбена рокля включва посещаване на доста сватбени магазини и модни къщи. Сега пазаруването за сватбения ден може да се случи само с една спирка, тъй като първият сватбен салон на „Вог“ отвори вратите си. Разположен в Токио, салонът е препълнен със сватбени рокли в класически и модерни стилове, подбрани от „Вог“ и създадени от най-добрите международни дизайнери от цял свят. Но тук не става въпрос само за облекло. Широката гама от услуги включва избиране на прическа, грим и експериментиране с аксесоари, тъй като салонът разполага със специализиран персонал за подпомагане на всяко решение, дори ако то е свързано с избора на торта или фотограф.

ОТКРИХА ПЪРВИЯ СВАТБЕН САЛОН НА ВОГ

ОТКРИХА ПЪРВИЯ СВАТБЕН САЛОН НА ВОГ

Снимки:
1. – 2. Снимки от салона.
Фото: Vogue / https://www.vogue.co.uk/
Източник: https://www.vogue.co.uk/




Прочетено: 1682 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 100, Март 2019

СПАД НА АКЦИИТЕ НА НАЙК

Зайон Уилямсън е баскетболист, на когото му предстои да подпише договор с НБА след като завърши образованието си в университета „Дюк“. Колежанската баскетболна звезда навехна коляното си по време на мач, защото едната подметка на маратонките му „Найк“ се разлепи. Инцидентът доведе до скандал и спад на акциите на марката с 1,1%, тъй като потребителите на социалните медии критикуват качеството на баскетболните стоки на „Найк“.

UNO CAPSULE SYSTEM РАЗКРИВА НАСЛАДАТА ОТ КАФЕ KIMBO У ДОМА

„Качеството и производителността на нашите продукти са от изключителна важност. Въпреки че това е изолирано явление, ние работим за идентифициране на проблема", се казва в изявлението на марката.

Снимки:
1. Зайон Уилямсън по време на баскетболен мач.
Фото: AP Photo/Gerry Broome /
https://www.businessinsider.com/
Източник: https://fashionunited.com




Прочетено: 1683 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 100, Март 2019

EURAZEO ИНВЕСТИРА 25 МИЛИОНА ДОЛАРА В BANDIER

Частната инвестиционна компания Eurazeo инвестира 25 милиона щатски долара в американския мулти-брандов търговец на дребно Bandier, увеличавайки общия капитал на компанията до 34,4 милиона долара. Решението е взето от Eurazeo Brands – подразделение на компанията, което цели да вложи общо 800 милиона в потребителски и търговски марки с „потенциал за глобален растеж“ в категориите красота, мода, уелнес, дом, отдих и храна. „Bandier е фокусиран върху тенденцията да се носят спортни облекла и е в добра позиция да спечели значителен пазарен дял в този бързоразвиващ се сектор", заяви Джил Гранъф, изпълнителен директор на Eurazeo Brands.

Източник: https://fashionunited.com




Прочетено: 1683 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 100, Март 2019

ТАЙМЕКС РАЗРАБОТВА НОВ УМЕН ЧАСОВНИК

„Таймекс“ си партнира с Tappy Technologies, Хонг Конг, за да стане възможно плащането с Visa и Mastercard през часовниците на марката. Гледайте видеото, за да видите как: „Този нов продукт ще позволи на брандовете да слеят света на модата и света на технологиите, за да осигурят на потребителите бърз, лесен и удобен начини за осигуряване на надеждни плащания. Едно бъдеще, в което всекидневното облекло би могло да замени кредитната карта“, казаха от компанията в изявление.

Видео: https://www.thinglink.com/video/1156541655902322689
Източник: https://fashionunited.com/news/




Прочетено: 1685 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 100, Март 2019

НАЙК С НОВА РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ

Серина Уилямс участва в новата реклама на спорния бранд „Найк“, която носи името „мечтай по-лудо“, към което и тенисистката подканва жените – да станат малко „по-луди“. В 90-секундния клип, Уилямс говори за критиките към спортистите от женски пол и тяхното омаловажаване. „Ако показваме емоции, казват че драматизираме. Ако искаме да се състезаваме с мъже, казват че сме побъркани. И ако мечтаем за равни възможности, сме заблудени… Когато сме прекалено добри, нещо не е наред с нас. И ако се разгневим, сме истерични, ирационални или просто луди. Ако искат да те нарекат луда, добре.“, казва Уилямс. „Покажи им какво може да направи една луда.“

Видео: https://www.youtube.com/watch?time_continue=76&v=whpJ19RJ4JY
Източник: https://www.vogue.co.uk




Прочетено: 1686 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 100, Март 2019

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 99: МЪЖЕТЕ: ЕЛЕГАНТНИ В СВОБОДНОТО ВРЕМЕ
   БРОЙ 99: ГОЛЕМИТЕ ПОБЕДИТЕЛИ НА ЗЛАТЕН ГЛОБУС 2019
   БРОЙ 99: ЯНУАРИ – ФЕСТИВАЛ НА БЪЛГАРСКАТА ДРАМАТУРГИЯ
   БРОЙ 99: НОВАТА КНИГА НА МИШЕЛ ОБАМА Е НАЙ-ПРОДАВАНАТА ЗА 2018
   БРОЙ 99: БРИТНИ СПИЪРС ОТЛАГА КОНЦЕРТА СИ В ЛАС ВЕГАС
   БРОЙ 99: ДОНАТЕЛА ВЕРСАЧЕ И МАРИЯ ГРАЦИЯ ЧИУРИ С УЧАСТИЕ ВЪВ ФИЛМА НА КИАРА ФЕРАНИ
   БРОЙ 99: EKSTER СЪЗДАДЕ ПЪРВИЯТ УМЕН ПОРТФЕЙЛ

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing