БРАЙЪН ФИЛИПС ЗАТВАРЯ BLACK FRAME

БРАЙЪН ФИЛИПС ЗАТВАРЯ BLACK FRAME

Брайън Филипс планира официалното затваряне на Black Frame – компания занимаваща се с публичните връзки в сферата на модата и изкуството, да се случи до 28 февруари 2020. Той отхвърля възможността за нейното продаване.

БРАЙЪН ФИЛИПС ЗАТВАРЯ BLACK FRAME

Предстои да видим до какви промени в модния PR ще доведе тази решаваща стъпка. Нека припомним, че сред най-известните клиенти на компанията са: „Найк“, Herschel Supply Co., Helmut Lang, „Кензо“ и „Конверс“.

Снимка:

1. Брайън Филипс

Фото: Shutterstock / https://fashionweekdaily.com/black-frame-closing-barneys-cyber-attack/

Източник: https://www.voguebusiness.com/fashion/brian-phillips-closing-black-frame-major-shift-fashion-pr-kenzo-nike


Коментари (0)



Прочетено: 306 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 105, Януари 2020

КАКВА Е СТРАТЕГИЯТА ЗА ЗАВРЪЩАНЕТО НА FOREVER 21 НА ПАЗАРА?

Линда Чанк – изпълнителният вицепрезидент на Forever 21 и дъщеря на основателите на марката, представи нова стратегия на компанията за завръщането ѝ на пазара. До момента брандът е сключил договори за лизинг с редица магазини в САЩ и е въвел временни главни оперативни и маркетингови служители, докато конкретната стратегия за лидерство проработи.

Този месец Forever 21 възобновява и своя онлайн магазин в 30 държави, като според ръководителя на глобалната електронна търговия на компанията – Кевин Даймънд, онлайн продажбите в момента представляват 25/100 от приходите.

КАКВА Е СТРАТЕГИЯТА ЗА ЗАВРЪЩАНЕТО НА FOREVER 21 НА ПАЗАРА?

Пикът в продажбите на марката беше през 2016-та година, когато те възлизат на 4.4 милиона долара. До 2018-та година компанията притежава 800 магазина в 57 страни, продажбите обаче спадат на 3.3 милиона долара, което е съпроводено с големи дългове. Forever 21 стига до фалит, присъединявайки се към търговците на дребно като „Барнис“ и „Дизел“ през 2019 г.

Снимка:

1. Магазин на Forever 21.

Фото: Michael Brochstein/SOPA /

https://www.vox.com/the-goods/2019/8/29/20838793/forever-21-consider-bankruptcy

Източник: https://www.voguebusiness.com/consumers/forever-21-bankruptcy-restructure-e-commerce-linda-chang


Коментари (0)



Прочетено: 307 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 105, Януари 2020

ПЕРСОНАЛИЗАЦИЯТА Е ЦЕНТРАЛНИЯТ ФОКУС НА ТЕХНОЛОГИЧНИЯ ИНКУБАТОР НА Л'ОРЕАЛ

Тази седмица на Consumer Electronics Show L'Oréal дебютира устройство, наречено Perso, което ще предлага създаване на персонализирани фон дьо тени, червила и серуми. Машината ще бъде пусната в продажба през 2021 г., когато всеки клиент ще има възможността да персонализира своята козметика от вкъщи.

ПЕРСОНАЛИЗАЦИЯТА Е ЦЕНТРАЛНИЯТ ФОКУС НА ТЕХНОЛОГИЧНИЯ ИНКУБАТОР НА Л'ОРЕАЛ

Тази година L’Oréal Technology Incubator стартира и платформата Le Teint Particulier от „Ланком“, която помага за намирането на точния цвят фон дьо тен и машина Custom DOSE от „Скин Сютикалс“, която създава серуми.

Снимка:

1. Инкубатор на Л‘Ореал.

Фото: L’Oreal /

https://www.lorealusa.com/research-and-innovation/technologyincubator

Източник: https://www.voguebusiness.com/beauty/loreals-technology-incubator-customisation

 


Коментари (0)



Прочетено: 306 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 105, Януари 2020

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 104: АЛБЕРТО ВЕДЕЛАГО С ЕКСКЛУЗИВНА ПРЕЗЕНТАЦИЯ НА ЕЛЕГАНТНОСТТА ЗА УСПЕХА
   БРОЙ 102: "ВАЛЕНТИНО" Е НАЙ-БЪРЗО РАЗВИВАЩАТА СЕ КОМПАНИЯ ЗА ЛУКСОЗНИ СТОКИ В СВЕТА
   БРОЙ 101: РАДОСЛАВА ЛАЗАРОВА ОТВОРИ ШОУРУМ В СОФИЯ
   БРОЙ 101: ПРОДАЖБИТЕ НА "ГУЧИ" СПАДАТ ЗА РАЗЛИКА ОТ ТЕЗИ НА "ИВ СЕН ЛОРАН"
   БРОЙ 101: "КОНДЕ НАСТ" СТАРТИРА "ВОГ БИЗНЕС"
   БРОЙ 101: БЕРТРАН ГАЙОН НАПУСНА "СКИАПАРЕЛИ"
   БРОЙ 101: RE/DONE В СЪТРУДНИЧЕСТВО С ATTICO







 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино





Модерните сайтове:   Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли