КИАРА ФЕРАНИ И СЪПРУГЪТ Ѝ ФЕДЕЗ СЪБРАХА НАД 3 МИЛИОНА ЕВРО ЗА БОРБАТА С КОРОНАВИРУСА

КИАРА ФЕРАНИ И СЪПРУГЪТ Ѝ ФЕДЕЗ СЪБРАХА НАД 3 МИЛИОНА ЕВРО ЗА БОРБАТА С КОРОНАВИРУСА

Киара Ферани и Федез създават кампания за събиране на средства за италианските болници, справящи се с многобройните случаи на заразени с коронавирус. Двойката дари 100 000 евро за създаване на нови болнични легла в Миланска болница, а за няколко дни набраните средства достигат до над 3 милиона евро. Проектът е разработен в сътрудничество с проф. Алберто Зангрило, ръководител на отделението за сърдечно-съдови заболявания и общо интензивно лечение на болницата.

Ciara

Източник: https://wwd.com/fashion-news/fashion-scoops/chiara-ferragni-fedez-launch-campaign-to-support-fight-against-coronavirus-crisis-1203534409/
Снимка: Киара Ферани и Федез.

Фото: Shutterstock / https://footwearnews.com/2017/focus/news/chiara-ferragni-pregnant-fiance-fedez-449607/
Коментари (0)



Прочетено: 245 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 106, Април 2020

МОДНАТА ИНДУСТРИЯ В ПОМОЩ НА КРИЗАТА С КОРОНАВИРУСА

Във връзка с пандемията от коронавирус модни къщи и дизайнери направиха значетелни дарения в помощ на борбата с разпространението на COVID-19. Джорджо Армани дари 1,25 млн. евро на четири болници в Милано и Рим и на Националната агенция за гражданска защита. Главният изпълнителен директор на „Гучи” – Марко Бизари направи лично дарение от 100 хил. евро на болници в италианския регион Емилия-Романя. Донатела Версаче заедно с дъщеря си дариха 200 хил. евро за Института за лечение в болницата „Сан Рафаеле“ в Милано. „Булгари“ дари неопределена сума на изследователски отдел, разположен в Рим, където медицинският екип беше сред първите, които успяха да изолират ДНК на COVID-19. Дарението позволи на отдела да закупи микроскопична система за получаване на изображения, която е на стойност 100 хил. евро. Отново 100 хил. евро е дарил Серджо Роси на болница в Милано и ще дари 100% от печалбите си от онлайн продажби между 14 и 20 март. Братята Доменико на свой ред Долче и Стефано Габана обявиха, че марката им ще подпомага финансово научните изследвания на професори от „Humanitas University” в Италия.

Kering

Значителни дарения направиха в помощ на Китай и големите компании като „Луи Вюитон“, които отделиха 2,2 млн. долара за Обществото на Червения кръст на Китай и се ангажираха да предоставят медицински консумативи. Швейцарският луксозен конгломерат „Ричмънд” (Richemont), който притежава „Картие”, „Клои” и др., е обещал 1,4 млн. долара. Луксозният конгломерат „Керинг” (Kering), който притежава компании като „Гучи”, „Ив Сен Лоран” и „Александър Маккуин” дари 1 млн. долара на Обществото на Червения кръст на Китай. „Хермес” дари 712 хил. долара на фондация „China Soong China Ling” за медицинските специалисти. „Версаче” пък  дари 144 хил. долара на Фондацията на Китайския червен кръст, за да помогне с недостига на страната от медицински консумативи. „Алибаба“ създаде фонд от 1 милиард юани, а „Tencent” – собственик на „WeChat”, дари 300 милиона юани. Дарения направиха и марки като „Лореал”, „Есте Лаудер”, „Шисейдо”, „Сваровски” и др

 

Източници: https://wwd.com/fashion-news/fashion-scoops/giorgio-armani-makes-donation-to-fight-coronavirus-in-italy-1203534360/
https://wwd.com/fashion-news/fashion-scoops/how-coronavirus-effecting-fashion-industry-trade-shows-stock-prices-1203508244/
https://www.businessinsider.com/luxury-fashion-moguls-donating-to-combat-coronavirus-giorgio-armani-2020-3
Снимка: Kering

Фото: Reuters / https://www.businessinsider.com/luxury-fashion-moguls-donating-to-combat-coronavirus-giorgio-armani-2020-3#gucci-2-million-22-million-4
Коментари (0)



Прочетено: 245 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 106, Април 2020

CONDÉ NAST ITALY С БЕЗПЛАТНИ ДИГИТАЛНИ ИЗДАНИЯ

 

В обстановката на националната карантина до 3 април в Италия, Condé Nast Italy предлага безплатни дигитални копия на всичките си издания за 3 месеца. От 13 март италианските читатели ще имат достъп до заглавия като Vogue, GQ, Wired, AD, La Cucina Italiana и Condé Nast Traveler. Изданието La Scuola de La Cucina Italiana пък ще предложи безплатен досъп до дигиталните си готварски класове.

Това става след като по-рано Vanity Fair Italy, посвети свой брой на Милано и го разпространи безплатно в региона на Ломбардия.

Conde Nast

Източник: https://wwd.com/business-news/media/conde-nast-italy-to-offer-free-digital-issues-amid-coronavirus-lockdown-1203536499/
Снимка: Новия брой на „Вог“.
Фото: Vogue / https://wwd.com/business-news/media/conde-nast-italy-to-offer-free-digital-issues-amid-coronavirus-lockdown-1203536499/


Коментари (0)



Прочетено: 246 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 106, Април 2020

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 105: БРАЙЪН ФИЛИПС ЗАТВАРЯ BLACK FRAME
   БРОЙ 105: КАКВА Е СТРАТЕГИЯТА ЗА ЗАВРЪЩАНЕТО НА FOREVER 21 НА ПАЗАРА?
   БРОЙ 105: ПЕРСОНАЛИЗАЦИЯТА Е ЦЕНТРАЛНИЯТ ФОКУС НА ТЕХНОЛОГИЧНИЯ ИНКУБАТОР НА Л'ОРЕАЛ
   БРОЙ 104: АЛБЕРТО ВЕДЕЛАГО С ЕКСКЛУЗИВНА ПРЕЗЕНТАЦИЯ НА ЕЛЕГАНТНОСТТА ЗА УСПЕХА
   БРОЙ 102: "ВАЛЕНТИНО" Е НАЙ-БЪРЗО РАЗВИВАЩАТА СЕ КОМПАНИЯ ЗА ЛУКСОЗНИ СТОКИ В СВЕТА







 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино





Модерните сайтове:   Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли