МАЙКЪЛ КОРС: „ЗА МЕН МОДАТА Е ЕВОЛЮЦИЯ, А НЕ РЕВОЛЮЦИЯ”

МАЙКЪЛ КОРС: „ЗА МЕН МОДАТА Е ЕВОЛЮЦИЯ, А НЕ РЕВОЛЮЦИЯ”

МАЙКЪЛ КОРСНосител на множество награди, по-специално на наградата CFDA (Съвет на модните дизайнери в Америка) за дизайнер на дамско и мъжко облекло, Майкъл Корс е един от най-влиятелните американски дизайнери за повече от две десетилетия. Всичко започва в Ню Йорк Сити, където на 19-годишна възраст той проектира  колекция за известен местен бутик. През годините, визията „Корс" за красиви и луксозни американски спортни облекла разцъфтява и се разширява до света на женските аксесоари , както и цялостното мъжко облекло. Водещите магазини на Майкъл Корс  са в Ню Йорк, Бевърли Хилс, а също и в Хонконг и Дубай, но марката продължава експанзията си в Европа. 

Основали сте марката си през 1981 година. Днес Майкъл Корс е познато име в модата по целия свят. Бихте ли разказали нещо за еволюцията на марката?

Да бъдеш в бизнеса в продължение на почти 30 години означава, че задължително минаваш през някакви промени. Когато създадох фирмата, аз вярвах в това, което правех и имах достатъчно късмет, за да се запозная с хора, които са имали вяра в мен и са ми дали шанс за изява. Аз вярвам в еволюцията, а не в революцията. Една от първите критики на моята колекция през 1981 г. твърдеше, че правя шикозни, луксозни спортни облекла. Същото, смея да твърдя, важи и днес.

Мислите ли, че с новата икономика идеята за лукс се е променила?

Днес лукс означава инвестиране в най-добрите дрехи и носенето им - не да си стоят в гардероба още с етикетите, или да държите безбожно скъпите си обувки в кутията. Истинският лукс е да оценявате това, което имате и да си го носите. Най-хубавите неща стават по-добри с времето; важно е качеството, не количеството.

Според вас по различен начин ли се изразява луксът по света?

Преди беше така. Страните, които претърпяха драстична промяна в тяхната икономика, благодарение на нови ресурси, като Русия и Китай, бяха гладни за луксозни марки. Днес, откакто пътуват по света все повече и имат достъп до него чрез интернет, хората са изложени на по-фин и елегантен достъп до лукс.

МАЙКЪЛ КОРСКак бихте описали визията за жена на Майкъл Корс?

Жената „Майкъл Корс” винаги е секси и уверена. Ще видите, че тя изглежда страхотно и преди непременно да забележите това, с което е облечена или каква чанта носи. Тя се интересува от модата, но не е нейна жертва. Жената „Корс” е със свое собствено мнение.

Как продуктите на марката задоволяват различните претенции на клиентите по целия свят?

Ние правим висококачествени непреходни продукти, имайки предвид, че хората пътуват много повече както за бизнес, така и за почивка. Днес само климатът може да допринесе за разликата между това, което клиентът ще носи в Торонто или в Мадрид.

Как бихте описали с няколко думи класическия стил на Майкъл Корс?

Шикозни и луксозни спортни облекла.

Забелязваме, че много американски марки  имат различен имидж в останалата част на света. Дали е такъв и случаят с бранда „Майкъл Корс”?

Не, аз винаги съм бил верен на себе си и на това, в което вярвам като дизайнер.Мисля,че нашите магазини, рекламните кампании и дизайнът на продуктите ни изглеждат по еднакъв начин и се ползват с една и съща репутация навсякъде по света.

А сега и един по-личен въпрос – какво предпочитате да носите по време на пътуванията Ви?

Черно. Това е единственият начин да не се тревожа твърде много -черното подхожда на всяка дестинация и може да бъде съчетано много лесно. Дънките,черната тениска и черното спортно сако ме отвеждат навсякъде. Никъде не тръгвам и без слънчевите си очила.

Какво можем да очакваме от Майкъл Корс, в близко бъдеще?

Компанията се фокусира върху разширяване в Европа. Нашата цел е да отворим повече от нашите собствени магазини, като този в Мюнхен, който съчетава всичките ми модни линии.

МАЙКЪЛ КОРСМАЙКЪЛ КОРС

МАЙКЪЛ КОРСМАЙКЪЛ КОРС

МАЙКЪЛ КОРСМАЙКЪЛ КОРС

 


Снимки:

  1. – 4. Американският дизайнер Майкъл Корс

Фото: http://jaylien2010.wordpress.com

http://ebwfashion.blogspot.com

http://theseconcretestreets.blogspot.com

http://www.harpersbazaar.com

  1. 8. Модели от колекцията есен 2011 на Майкъл Корс

Фото: http://www.style.com


Източник: http://www.luxos.com


Коментари (0)



Прочетено: 4991 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 47, Юли 2011

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 46: ЕЛИЦА ТОДОРОВА ЗА БЛАГОТВОРИТЕЛНИТЕ КАУЗИ, МУЗИКАЛНИTE ЕКСПЕРИМЕНТИ И ШВЕДСКОТО КРАЛСКО СЕМЕЙСТВО
   БРОЙ 46: ГЕЯ АНТОНОВА: "НАЙ-ХУБАВИТЕ МИ НЕЩА СА СВЪРЗАНИ С ПЪТУВАНИЯ"
   БРОЙ 45: КОАФЬОРЪТ РОБЪРТ ЛИНДИГЕР ЗА ВПЕЧАТЛЕНИЯТА СИ ОТ СЕМИНАРА НА ALCINA В БЪЛГАРИЯ
   БРОЙ 44: НИКОЛЕТА ЛОЗАНОВА СТАНА ЛИЦЕ НА „МАГАМА”
   БРОЙ 43: ТЕДИ КАЦАРОВА ЗА УСМИВКИТЕ, МУЗИКАТА, ТЕХНОЛОГИИТЕ И ТАЙНИТЕ НА АРТИСТИЧНАТА ВИЗИЯ







 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино





Модерните сайтове:   Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски манта - Рокли