ПЛАТФОРМАТА „ТИКТОК“ И ЗАЩО ПОТРЕБИТЕЛИТЕ СЕ УВЕЛИЧАВАТ?

ПЛАТФОРМАТА „ТИКТОК“ И ЗАЩО ПОТРЕБИТЕЛИТЕ СЕ УВЕЛИЧАВАТ?

Елизабет Астарджиева

Целият свят е завладян от най-новата технологична мания – платформата „ТикТок“. Това е най-новият начин хора от всякакви възрасти да изразяват себе си. Приложението е предназначено за създаване и споделяне на кратки видеоклипове.

Създателите на съдържание имат на разположение различни инструменти: филтри, възможност за търсене на звуци, ефекти, хаштагове, миксиране на кадри и др. Потребителите се насърчават да се свързват с останалите посетители на приложението чрез видео отговори и дуети.

ТикТок

„ТикТок“ е безплатен за всички и заснемането на видеоклип е изключително лесно, не само заради удобните инструменти, а и благодарение на различните трендове в рамките на приложението. Има огромен набор от звуци, от които потребителите да избират, което прави заниманието изключително интересно.

Изглежда, че това приложение е станало до голяма степен пристрастяващо и има много причини за това, а именно алгоритъмът на „ТикТок“. Точно като алгоритмите на други подобни социални медии, той избира видеоклипове за вашата страница For you, които съвпадат с интересите ви. По този начин For you създава лична връзка между потребителя и приложението.

Друг аспект на „ТикТок“, който го прави пристрастяващ, е творческото съдържание. В тази платформа всеки може да стане известен, независимо дали е популярна личност от преди това или е 14-годишно дете.

Статистиката на Businessofapps разкрива, че през 2019 г. средното общо време, прекарано от потребител в платформата, е 52 минути на ден и е отваряно средно осем пъти на ден. В сравнение с други апликации за социални мрежи, това е нормална средна стойност. Например потребителите на „Инстаграм“ прекарват около 53 минути на ден в приложението.

Иновациите в новите медийни технологии карат тези платформи да станат неразделна част от живота ни.

ТикТок
 

Снимки:

1. Приложението „ТикТок“ на мобилен телефон.
Фото: Reuters

2. For you в „ТикТок“.
Фото: Teilo.org




Прочетено: 2431 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 117, Март 2022

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 116: ДАНИЕЛ БЪРНСТЕЙН: ЗА ШЕСТ МЕСЕЦА ПРЕВЪРНАХ “WEWORERHAT” В МОЙ БИЗНЕС
   БРОЙ 115: МАРИЯ И СТЕФАН ОТ "100% БУДНИ" ПЕЯТ УНИКАЛНА КОЛЕДНА ПЕСЕН
   БРОЙ 115: МЕТАВСЕЛЕНА ОТ МАРК ЗУКЪРБЪРГ
   БРОЙ 113: ВЛИЯНИЕТО НА ТЕХНОЛОГИИТЕ ВЪРХУ СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ
   БРОЙ 112: ТЕНДЕНЦИИ ПРИ СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ ПРЕЗ 2021 ГОДИНА

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing