ФЕДЕРИКО КУРАДИ Е НОВИЯТ ТВОРЧЕСКИ ДИРЕКТОР НА ROCHA

ФЕДЕРИКО КУРАДИ Е НОВИЯТ ТВОРЧЕСКИ ДИРЕКТОР НА ROCHA

Мъжките облекла на Rocha бяха забавени само за два сезона, когато Беатриче Ферант се раздели с къщата през ноември 2017 г. Сега марката, която е собственост на бранда „Интерпарфюмс“, обяви италианския дизайнер Федерико Куради за новия творчески директор на отдела за мъжки облекла.

Куради не само ще обнови мъжкото облекло на Rocha, което преди Ферант е било подложено на 22-годишно прекъсване, но ще трябва и да работи в тясно сътрудничество с Onward Luxury Group.

ФЕДЕРИКО КУРАДИ Е НОВИЯТ ТВОРЧЕСКИ ДИРЕКТОР НА ROCHA

„Интерпарфюмс“ разкри, че в края на миналата година е издала лиценз на италианското дъщерно дружество на японската Onward Holding Co. Ltd, която вече произвежда женско облекло на Rocha с творчески директор Алесандро Деласке. „Сигурен съм, че Rocha може да намери своето място в мъжкото облекло, а Федерико има таланта да издигне бранда на следващо ниво", коментираха собствениците.

„За мен е истинска чест да заема позицията на творчески директор на Rocha за мъжката мода. Парижкото наследство и природният и все пак сложен стил на марката, са ключови източници на вдъхновение за мен, затова без съмнение ще ги използвам, докато пиша нова страница в историята на марката", споделя Федерико Куради. Назначението и стартирането му на новата длъжност са насрочени за януари 2019 г.

Снимка:
1. Федерико Куради е новият творчески директор на отдела за мъжки облекла на Rocha.
Фото и източник:
http://www.vogue.co.uk/article/


Коментари (0)



Прочетено: 380 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 96, Юли 2018

ТОМАС МАЙЕР ЗАКРИВА ЛЕЙБЪЛА СИ

Томас Майер ще закрие лейбъла си, след като „Керинг“ прекрати партньорството си с родения в Германия дизайнер и неговата едноименна марка. Новината идва от съобщение, в което Майер споделя, че се оттегля от ролята си на творчески директор на „Ботега Венета, позиция, която заемаше от 2001 г., когато екипът е придобит от „Гучи груп“, а сега е собственост на „Керинг“.

ТОМАС МАЙЕР ЗАКРИВА ЛЕЙБЪЛА СИ

Закриването на марката ще сложи край на работата на двата магазина в Ню Йорк на „Медисън Авеню“ и „Блейкър Стрийт“, както и на платформата за онлайн търговия. Процесът се очаква да приключи в края на 2019 г. Круизната му колекция за 2018 и мъжката колекция пролет/лято 2019 са анулирани, а следващия проект няма да влезе в производство.

Снимка:
1. Томас Майер.
Фото: © Shutterstock/
http://www.vogue.co.uk/article
Източник:
http://www.vogue.co.uk/article/tomas-maier-to-close-label


Коментари (0)



Прочетено: 380 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 96, Юли 2018

„ЛУИ ВЮИТОН“ ПОДКРЕПЯ „УНИЦЕФ“

„Луи Вюитон“ ще подпомогне работата на „Уницеф“ за трета поредна година, чрез продажбата на сребърни гривни Lockit в цветни флуоресцентни цветове. Гривните се продават на дребно за 175 паунда, от които 100 паунда се даряват на „Уницеф“. Дизайнът на сребърния медальон е вдъхновен от катинара на Джордж Вюитон, създаден през 1980 г., за да защити вещите на клиентите си. Символът на защитата е избран, за да обозначи обещанието на марката да помогне на децата в нужда.

„Идеята за кампанията #makeapromise идва от децата. Когато те обещаят нещо, го мислят и го запечатват с малко обещание. Децата ни показват прост начин за промяна на света. Става въпрос за обединяване на сили в целия свят, за да се наберат средства и информираност за децата. Вярваме в обещанията. Нашата цел е да достигнем до възможно най-много хора и да направим промяна.", споделя Майкъл Бърк, председател и главен изпълнителен директор на „Луи Вюитон“ пред „Вог“.

„ЛУИ ВЮИТОН“ ПОДКРЕПЯ „УНИЦЕФ“

От началото на кампанията, която започна през 2016 г., са отпуснати 5 милиона долара на името на „Уницеф“. Средствата са предназначени за деца в Сирия и съседни страни, за безопасна питейна вода, храна, санитарни възли и медицински грижи, също и за одеяла и дрехи за студените месеци. Парньорството на „Уницеф“ и „Луи Вютон“ е помогнало за животоспасяващо водоснабдяване на един и половина милиона деца и техните семейства през 2017 г.

Снимка:
1. Гривната на „Луи Вюитон“ в подкрепа на „Уницеф“.
Фото и източник: http://www.vogue.co.uk/article


Коментари (0)



Прочетено: 381 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 96, Юли 2018

МОДНАТА ДИЗАЙНЕРКА КЕЙТ СПЕЙД СЕ САМОУБИ

Модната дизайнерка Кейт Спейд е намерена мъртва в апартамента си в Ню Йорк. Причината за смъртта е самоубийство, съобщава полицията. Смята се, че 55-годишната американска бизнес дама е била намерена обесена и с бележка до тялото от икономка в апартамента си на „Парк Авеню“ в източната част на Манхатън.

МОДНАТА ДИЗАЙНЕРКА КЕЙТ СПЕЙД СЕ САМОУБИ

Спейд стартира кариерата си през 1986 г. като редактор на рубрика за аксесоари в списание „Mademoiselle“, което вече не се издава. Напуска през 1991 г. и става известна с чантите си, които започва да създава през 1993 г. с Анди Спайд, за когото по-късно се омъжва. Нейните модели са насочени към младите, работещи жени в момент, в който индустрията е доминирана от Европа. Чантите в различни цветове и принтове я правят едно от най-известните имена в американската мода.

Марката й „Кейт Спейд Ню Йорк" има повече от 140 магазина и търговски обекти в САЩ и над 175 магазина по целия свят. Започва с продажбата на чанти, а по-късно се разширява, включвайки дрехи, бижута, одеяла и аромати. През 2006 Спейд продава марката и не участва пряко в управлението на компанията. „Въпреки че Кейт не е беше свързана с бранда повече от десетилетие, тя и нейният съпруг и творчески партньор Анди са основателите на нашата любима марка.“, заявява екипът на „Кейт Спейд Ню Йорк“.

Снимка:
1. Кейт Спейд.
Фото и източник:
https://news.sky.com/story/


Коментари (0)



Прочетено: 380 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 96, Юли 2018

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 95: САРА ДЖЕСИКА ПАРКЪР С КОЛЕКЦИЯ СВАТБЕНИ РОКЛИ
   БРОЙ 95: COMME DES GARCONS ПУСКА НОВА МАРКА: CDG
   БРОЙ 95: MAISON SAINT-HEREM С УЧАСТИЕ НА SOFIA GREEN FASHION DAYS
   БРОЙ 95: МАЙЛИ САЙРЪС В КОЛАБОРАЦИЯ С CONVERSE
   БРОЙ 95: H&M ЩЕ РАБОТИ С „МОСКИНО“





 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино



Модерните сайтове:   Мода - Колекции - Готварски рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Дамски обувки - Дрехи