АЗИС СЛАГА ОЧИЛА KWIAT НА СВАТБАТА СИ

АЗИС СЛАГА ОЧИЛА KWIAT НА СВАТБАТА СИ

Цветелина Арсова

Азис се жениНова сватба в поп-фолк средите се задава през есента. Под венчилото ще мине не кой да е, а известният с провокативността си Азис и неговият партньор Константин. Скандалния изпълнител вероятно ще се "бракосъчетае" в чужбина, без много шум.

Подробностите около организацията и тоалетите за щастливото събитие остават в тайна. Въпреки това, Азис открехна малко завесата, като разкри, че държи на сватбения си ден да носи очила KWIAT. Кралят на поп-фолка сподели, че е впечатлен от голямото разнообразие, което популярната марка предлага. Той признава, че за него очилата са не само незаменим аксесоар, но и необходимост за запазване на доброто зрение. Затова се доверил на българския бранд и поръчал диоптричен чифт със специално покритие, както за себе си, така и за своята половинка, която гальовно нарича Коцето. Доволни от съчетанието на качество и модерна визия, двамата решили да се врекат във вечна вярност, гледайки се един друг през чифт очила KWIAT.


Снимки:

1. – 2. Азис е избрал за лятото най-хитовия модел от колекцията KWIAT 2010 – тип бъбрек със златиста рамка и огледално покритие на стъклата.


Фото: © Личен архив Азис


Коментари (0)



Прочетено: 4913 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 36, Август 2010

ИТАЛИАНСКИЯТ МОДЕН БРАНД ENRICO COVERI СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР

 Цветелина Арсова

Първият за България бутик на световно известната италианска модна марка ENRICO COVERI („Енрико Ковери”) отвори врати в Mall of Sofia на бул. „Ал. Стамболийски” 101, първи етаж . Специално за официалното откриване на бутика от Италия пристигна г-н Акиле Филомена, търговски директор на фабрика Acquaviva („Аквавива”), която произвежда ENRICO COVERI . Проф. Любомир Стойков приветства гостите и в самото начало г-н Филомена преряза лентата на входа заедно с Илиян Василев, търговски директор на „Монтели Дизайн” – официален представител на ENRICO COVERI MEN за България.

ИТАЛИАНСКИЯТ МОДЕН БРАНД  ENRICO COVERI ENRICO COVERI

В бутика ще се предлагат модни стоки с марките ENRICO COVERI и MONTELI („Монтели”) , които ще работят съвместно, обменяйки концепции, обучения и идеи. Модното ревю по повод официалното откриване включваше модели от мъжката линия на лятната колекция ENRICO COVERI 2010. Облеклата представиха модели от кастинг агенция Web Models , сред които бяха Пламен Пенев, Мистър България 2004, участник в четвъртия сезон на риалити шоуто „Сървайвър” и Георги Костадинов, победител във втория сезон на „Сървайвър” .

 

Представената колекция акцентира върху модерните ленени костюми в райе и каре, които са особено актуални за летния сезон. Олекотените ленени сака в земни цветове – бяло, бежаво, сиво – се комбинират идеално с приятни за носене памучни панталони. По-смелите предложения на марката са памучните сака и панталони на широки райета в красиви наситени цветове – червено и бяло, морско синьо и бяло, жълто и оранжево. Пуловерите в светли цветове – жълто, бяло, розово – и тези, с десени на райета и ромбове, допълват успешно модерната визия.

 

След ревюто гостите имаха възможност на чаша шампанско да разгледат бутика, чийто дизайнерски проект и изпълнение са изцяло от Италия на 83 кв. м. разгъната площ. Интериорът е повлиян от последните тенденции в shop дизайна с атмосфера на топъл лукс от тъмно дърво цвят венге с бяло, скрита лед светлина и огромни огледала. Манекените в магазина също са по специална поръчка от Италия – последен писък на футуристичния дизайн в бял лак. В отделен кът на бутика се предлага изработване на ризи по мярка – лимитирана серия ръчна изработка директно от Италия.


Първите покупки в бутика на ENRICO COVERI направиха шесткратният европейски шампион по кик-бокс Реми Фабрис, който е личен треньор на Жан-Клод Ван Дам и шампионът по ММА за 2009 г. – Амедио Челя. Бяха закупени костюми, тишърти, вратовръзки и колани, като интерес породиха и двете марки , предлагани в магазина - ENRICO COVERI и MONTELI . Сред ВИП гостите бяха също дизайнерката Жана Жекова, проф. Олег Гочев, Емил Арабаджиев, Антоанета Долкина, Амалия Тинчева, светската журналистка и режисьор Нина Никол и др.

В контекста на Световното първенство по футбол 2010, което се провежда в момента, любопитен факт е, че модният бранд ENRICO COVERI е спонсор на настоящия европейски клубен шампион „Интер”. А за следващата година от марката са предложили да облекат и футболния шампион на България.

 

Снимки:

1. Акиле Филомена и Илиян Василев срязаха лентата при ифициалното откриване на първия бутик на ENRICO COVERI в България

2. Акиле Филомена и Илиян Василев

3. Илиян Василев, Здравка Монтолова (съсобственик и управител на „Монтели”) и проф. Любомир Стойков (от ляво на дясно)

4. Пламен Пенев и Георги Костадинов представиха облекла от мъжката линия на лятната колекция ENRICO COVERI 2010

5. – 6. Георги Костадинов в тоалет на ENRICO COVERI

7. Илиян Василев с манекените от кастинг агенция Web Models , които представиха облеклата на ENRICO COVERI

8. – 11. Моменти от модното ревю по повод официалното откриване на първият за България бутик на италианската модна марка ENRICO COVERI

12. Акиле Филомена и Илиян Василев с манекените от кастинг агенция Web Models , които предтсвиха облеклата от лятната колекция ENRICO COVERI 2010

13. Реми Фабрис, шесткратният европейски шампион по кик-бокс, направи първите покупки в бутика на ENRICO COVERI

14. Амедио Челя, шампионът по ММА за 2009 г., също беше сред първите клиенти на бутика

15. Проф. Любомир Стойков одобри избора на облекло на Амедио Челя

16. Нина Никол и Амедио Челя

17. Дизайнерката Жана Жекова и Амалия Тинчева

18. Антоанета Долкина и нейна приятелка





Фото: © Божидар Марков


Коментари (0)



Прочетено: 5328 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 36, Юли 2010

ИЗСЛЕДВАНЕ НА ЖЕНСКИТЕ ФОРМИ

 

ИЗСЛЕДВАНЕ НА ЖЕНСКИТЕ ФОРМИ


Международно проучване, направено от компанията „Триумф”, показва, че според 50% от британките най-привлекателни са жените с тяло, наподобяващо пясъчен часовник.

Данните сочат също, че най-добре сложените жени в света са именно тези на Острова.
Те са притежателки на пищни гърди, но същевременно имат стройни гърбове. Обиколките на гърдите и бедрата им са средно с 4 см по-големи, отколкото на техните сънароднички през 50-те.

Авторите на проучването са установили, че във Великобритания най-продаваният сутиен е с размер на чашката DD. Най-търсеният размер на подгръдната обиколка е малко над 85 см.

В повечето страни жените носят предимно сутиени с чашка B. Най-търсеният размер на сутиен в Германия и Италия например е 38B, във Франция - 36B, а в Япония и Китай - 34B. Близо 75% от дамите във Великобритания смятат, че за една жена е важно да има хубав бюст.

 

ИЗСЛЕДВАНЕ НА ЖЕНСКИТЕ ФОРМИИЗСЛЕДВАНЕ НА ЖЕНСКИТЕ ФОРМИ

Снимки:

  1. – 3. Плажна мода “Триумф” Лято 2010


Фото: © Triumph


Коментари (0)



Прочетено: 5473 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 36, Юли 2010

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 35: ГЛОРИЯ И KWIAT В ТАНДЕМ ЗА НОВ ЛЕТЕН ХИТ
   БРОЙ 35: ПЪРВИ КЛУБЕН НОЩЕН ШОПИНГ В СОФИЯ
   БРОЙ 35: „МАРТИНИ ЛЕТЕН СТИЛ” – КОКТЕЙЛ ОТ МОДА И КРАСОТА
   БРОЙ 34: нов дизайнерски проблясък от "версаче"
   БРОЙ 34: АКСИНИЯ ПОКОРЯВА ЛЯТОТО С НОВИ ХИТОВЕ И ОЧИЛА KWIAT





 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино



Модерните сайтове:   Мода - Колекции - Готварски рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Знамена - Дамски обувки - Дрехи