МАРИНА КИСКИНОВА НАГОРЕЩЯВА СТРАСТИТЕ ВЪВ VOGUE MUSIC CLUB

МАРИНА КИСКИНОВА НАГОРЕЩЯВА СТРАСТИТЕ ВЪВ VOGUE MUSIC CLUB

Лилия Желева

Марина Кискинова ще бъде специален гост на официалното откриване на сезона във Vogue Music Club Пловдив на 24 септември (четвъртък). Специално за събитието младата певица ще представи новата си песен „Огледало”, която е първият й самостоятелен сингъл и направи своя дебют преди броени дни на Sofia Fashion Week.

С много танци, музика и актуална клубна програма изпълнителката и момичетата от VS Dance ще нагорещят страстите и ще забавляват гостите на клуба. Освен авторските си песни и дуетите с Лексус – „Какво си мислиш?” и Били Хлапето – „Непознат”, Марина ще изпее и кавъри на едни от най-нашумелите хитове през годината. Сред изпълненията в програмата й са песни на Риана, Рита Ора, както и актуални хип-хоп и R&B парчета.

МАРИНА КИСКИНОВА НАГОРЕЩЯВА СТРАСТИТЕ  ВЪВ VOGUE MUSIC CLUB

За участието си в клуба младата певица разкрива, че с VS Dance подготвят нова хореография и ефектни костюми. Танците ще бъдат модерни с хип-хоп елементи, а моделите, които се шият специално за програмата са бляскави и наситени с брокат.

„Развълнувана съм, че именно аз ще открия сезона на Vogue Music Club. Освен новата ни програма, която е с актуални парчета и страхотни танци, имам удоволствието да представя на гостите и „Огледало”. Това е песен, която е много различна от всичко мое досега, а и специална – първият ми самостоятелен проект след дуетите, които направих.”, споделя Марина Кискинова.

Vogue Music Club в Пловдив е с изцяло нов интериор за своя втори сезон – модерен и стилен дизайн и зала на две нива. Програмата на клуба включва поп, r&b, хаус, хип-хоп, денс, ретро българска и чужда музика. В четвъртък, вечерта е запазена за DJ тематични партита. Сряда и петък са дните с лайв изпълнения на едни от най-добрите музиканти, групи, рок банди и изпълнители. Организаторите обещават силен сезон на своите посетители с едни от най-големите имена на българската сцена, а и не само.

МАРИНА КИСКИНОВА НАГОРЕЩЯВА СТРАСТИТЕ  ВЪВ VOGUE MUSIC CLUB

Фото:
1. Марина Кискинова в кадър от последната си фотосесия.
Фото: © FlyArch studio
2. Обновеният интериор на Vogue Music Club.
Фото: © Vogue Music Club




Прочетено: 4750 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 79, Октомври 2015

МАРИНА КИСКИНОВА С НОВА ПЕСЕН НА SOFIA FASHION WEEK 2015

Лилия Людмилова

Младата певица и актриса Марина Кискинова ще представи новата си песен „Огледало” за първи на Sofia Fashion Week 2015. През втората вечер от модното събитие, 18 септември, изпълнителката ще покаже пред публика първия си самостоятелен сингъл. „Огледало” е най-новият проект на Марина, клипът към него бе заснет преди броени дни, а видеото ще бъде готово в началото на октомври.

МАРИНА КИСКИНОВА С НОВА ПЕСЕН НА SOFIA FASHION WEEK 2015

„Развълнувана съм, че имам удоволствието да представя „Огледало” на едно от най-големите модни събития през годината.”, споделя Марина. „Песента е различна от всичко, което съм правила досега и е много специална за мен. Надявам се гостите да я усетят и да стигне до сърцата им.”, казва още певицата.

МАРИНА КИСКИНОВА С НОВА ПЕСЕН НА SOFIA FASHION WEEK 2015

На събитието Марина Кискинова ще пее и с рапъра Lexus. По време на втората вечер от Sofia Fashion Week двамата ще представят дуетното парче „Какво си мислиш?”, заедно с танцьорите от VS Dance. Новата песен „Огледало” е първият самостоятелен сингъл на изпълнителката, а песните й до сега са били в дует с Били Хлапето, Lexus и Део.

МАРИНА КИСКИНОВА С НОВА ПЕСЕН НА SOFIA FASHION WEEK 2015

Sofia Fashion Week 2015 ще се проведе в дните 17, 18 и 19 септември в EFE Marinela и ще представи над 50 актуални колекции на български и световни модни брандове. Организатор е 359 Model & Talent със собственик Мария Бонева.

В първата вечер ще бъдат представени чуждестранни марки, вторият ден от събитието ще покаже български модни къщи и дизайнери, както и студентски колекции. Кулминацията на Sofia Fashion Week 2015 ще бъде с гала-вечер на 19 септември, която ще открие проф. д.н. Любомир Стойков – председател на Академията за мода.

Сред топ моделите, които ще дефилират на Sofia Fashion Week 2015 са: Ивайла Бакалова, Гергана Полежанова, Цеци Красимирова, Роси Иванова, Деси Зидарова, Венета Харизанова, Юлия Юревич, Цвети Разложка и други. Режисьор на модното събитие е Силвестър Лолов, а хореограф на ревюто и денс директор е Камелия Аврамова.

МАРИНА КИСКИНОВА С НОВА ПЕСЕН НА SOFIA FASHION WEEK 2015

Билети за модното събитие могат да бъдат закупени от мрежата на Eventim и в сайта на Виктория Холидейз. Повече информация за Sofia Fashion Week 2015 ще намерите на сайта http://www.sfw.bg.

Снимки:
1. – 4. Снимки от последната фотосесия на Марина Кискинова.
Фото: Фото: Димитър Халачев и Василена Василева/ © Flyarch studio




Прочетено: 4757 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 79, Октомври 2015

10 ГОДИНИ ЕТИЧЕН КОДЕКС

*Пиар общността отбеляза десетата годишнина от подписването на “Етичния кодекс на ПР специалистите в България”

С кръгла маса на 7 юли г. ПР специалистите, приели Етичния кодекс, отпразнуваха десетата годишнина от подписването му. Събитието се състоя в Гранд Хотел София, където преди 10 години, на същата дата, представителите на шест организации в сферата на пъблик рилейшънс приеха и официално подписаха Етичния кодекс. Същите организации – Асоциация на специалистите по комуникации в общините (АСКО), Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА), Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО), Асоциация ИМАГИНЕС, ИПРА България и Дружеството на пиарите към СБЖ, заедно с Българската академична асоциация за комуникации (БААК), която е създадена след 2005 г., но при учредяването си приема Етичния кодекс, бяха организатори на кръглата маса.

От името на организациите експозета направиха: Михаела Малеева, Стефан Серезлиев, Деница Сачева, Асен Асенов, Аня Павлова, Мария Гергова-Бенгтссон и Любомир Блатски. Водещ на кръглата маса и последвалата дискусия бе Паола Хюсеин – медиен редактор във в. „24 часа”.

Михаела Малеева (АСКО) разказа, че стратегическата цел на АСКО е да обедини ПР-ите в общините и да направи нещо, което нито е просто, нито е лесно – да се издигне имиджа на българската община и на администрация, която работи за хората. Според нея и седемте организации, включили се в кръглата маса, имат една обща задача и са единодушни – има нужда от изграждане на професионални стандарти и утвърждава на етиката в професията. Общата мисия, която е поставена, е новите специалисти, да усвояват стандартите и да не се забравя необходимостта от непрекъснато обучение и обмяна на добри практики и опит.

Доц. д-р Стефан Серезлиев (Зам.-председател на БААК) постави въпроса за особената роля, която има образованието за това да се изгради мост между обучението и добрата професионална комуникационна практика, с акцент върху етичните и професионални стандарти като важен елемент от учебните дисциплини и програми. Той постулира и една от основните цели на БААК – да се чува ясно гласът на академичната общност в България, както по въпросите на ПР, така и за комуникационните дисциплини като цяло и техния интегритет на теоретично и практическо ниво.

10 ГОДИНИ ЕТИЧЕН КОДЕКС

Сачева (БАПРА) сподели виждането си, че етичните норми не следва да служат като инструмент за назидание, и че да си етичен не означава непременно да си положителен, съвсем не означава да не можеш да кажеш не, нито пък да работиш без пари. Тя призова всички заедно да работят за утвърждаване на професията, както и за това да се създаде среда за споделяне и дискутиране на положителни практики, които да допринасят за обмена на знания и ценности и да подпомагат развитието на професията.

Асен Асенов (БДВО) пожела след десет години празничността да бъде основана на резултати и развитие, отколкото на радост, че има етичен кодекс. Той представи данни за тенденциите в развитието на демографската, социално-културна и бизнес среда, които имат пряко влияние върху настоящето и бъдещето на професията. Изводите, които направи, е, че е необходимо много повече интегритет между специалистите, по-голяма солидарност към професията, много по-активно влияние върху процесите на специализирано и общо образование, съвместна работа за промяна на институционалната рамка и позитивното развитие на процесите на саморегулация. Той апелира да се работи за промяната на средата, а не да се следва конюнктурата на наложени от друг промени.

Аня Павлова (ИМАГИНЕС) постави като акцент в своето изказване някои противоречия в българското изборно законодателство, които от една страна постулират ограничения в разпространението на информация от социологически проучвания или провеждането на изборна агитация в деня за размисъл и изборния ден, но от друга страна от тези ограничения са изключени социалните мрежи и блоговете. Те, както се извадени от законодателя от кръга на “медии”, като това позволява много лесно да се заобикалят другите ограничения (вкл. и това за “денят за размисъл”, определен от нея като анахронизъм) и да се използва тази платформа за споделяне и разпространяване на данни, информация и предизборни послания.

Мария Гергова-Бенгтссон (ИПРА БЪЛГАРИЯ) сподели, че етиката е в основата на ценностите на хората, но интернет дава много възможности за друг начин на разпространение на информацията, както и много възможности за манипулация. Това е и причината комуникационни канали като интернет и други дигитални медии да бъдат определени като канали, в които погрешна информация може да бъде разпространявана свободно. Отговорността на безграничното интернет пространство е много голяма, трябва да се внимава как и по какъв начин се комуникира в онлайн средата.

Любомир Блатски (БДП към СБЖ) говори за етиката като философка категория и за това, че Кодексът няма статут на закон, но спазването му е въпрос на чест, въпрос на професионализъм, въпрос на възпитание. Неспазването на етичните норми довежда само до вреди и за всички страни, участващи в процеса.

Милена Атанасова, председател на Комисията по етика на БДВО, завърши първата част на кръглата маса поставяйки серия от въпроси, свързани със споделянето на добри и лоши практики, механизмите, чрез които Етичният кодекс да бъде по-ефективен и да се спазва, как могат да се направят и ПР специалистите и обществеността по-чувствителни към етиката.

Кръглата маса продължи с оживена дискусия, в която участие взеха редица представители на организациите и гости. На обсъждане бяха поставени теми, свързани с възможността за споделяне на добри практики, развитието на професионалната етика в други държави и възможностите за саморегулация у нас, оповестяването и посочването на неетични дейности, съвместна работа между ПР практиците по отношение на връзките с медиите и споменаването на марки в медийно съдържание и др. Дискусията потвърди необходимостта от провеждането на подобен вид специализирани форуми, които да подпомагат съвместните усилия на всички, работещи в сферата на комуникацията и образованието по връзки с обществеността за подобряване на професионалната рамка и утвърждаване на доброто име на професията.

Снимка:
Участниците в кръглата маса.
1. Фото и източник:http://bdvo.org




Прочетено: 5373 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 79, Юли 2015

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 78: Йордана Димитрова на корицата на Списание „Кенгуру“
   БРОЙ 78: 12 мита за кожата и слънцето от Списание „Ел”
   БРОЙ 78: Мистър България Мартин Иванов в новия брой на Coiffure Beauty
   БРОЙ 78: ФИЛМ ЗА ЗЛАТНА ИГЛА 2015
   БРОЙ 78: МАРИНА КИСКИНОВА & LEXUS ПИТАТ „КАКВО СИ МИСЛИШ?”

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing