РЕСПЕКТ КЪМ КОМУНИКАЦИОННИЯ ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ НА ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ

РЕСПЕКТ КЪМ КОМУНИКАЦИОННИЯ ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ НА ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ

* Известният медиен и комуникационен експерт получи специалната награда на БДВО за утвърждаване на PR професията у нас
** Проф. Стойков: „Информацията копнее за свобода, а PR-ът – за медийна демокрация!“

Емблематичният медиен и комуникационен изследовател, мениджър и университетски преподавател проф. д.н. Любомир Стойков бе удостоен с авторитетната награда „За утвърждаването на PR професия в България“ на Българското дружество за връзки с обществеността. Това стана по време на традиционния PR фестивал и церемонията  по награждаването с „PR приз 2024“, организирани от най-старата организация за връзки с обществеността у нас. Високото отличие бе връчено на проф. Стойков лично от председателя на БДВО Иван Янакиев.

Високо професионално признание за проф. Любомир Стойков

Високо професионално признание за проф. Любомир Стойков

Високо професионално признание за проф. Любомир Стойков

В своето благодарствено слово проф. д.н. Любомир Стойков подчерта: „Написал съм 20 книги, голяма част от които пряко или косвено са посветени на публичната комуникация, имиджа и връзките с обществеността. Най-малко време ми отне писането на може би най-важната от тях – „Управление на връзките с обществеността“. Успях да я сътворя за инфарктно кратки срокове – само за 2 месеца! Ситуацията беше изключително напрегната във връзка с конкурса ми за професор, но монографията вече претърпя три издания. Посланието в нея е актуално и днес – PR-ът е висша форма на мениджмънт и предполага ултимативните качества креативност, аналитичност и комуникационна ефективност. Благодаря за наградата на БДВО, както и на катедрата на ЮНЕСКО „Медии и обществени комуникации“ в УНСС и на катедра „Комуникация, връзки с обществеността и реклама“ на ФЖМК! Посвещавам този приз на моите студенти, дипломанти и докторанти, като им подарявам три от любимите ми професионални максими: „Ако ти не дефинираш имиджа, имиджът ще дефинира теб!“, „Информацията копнее за свобода, а PR-ът – за медийна демокрация!“ и „PR-ът е този, който включва лампата. Светлина, повече светлина!“.

Проф. Стойков е един от новаторите в изследването и преподаването на връзки с обществеността, публична комуникация, имиджмейкърство, бизнес комуникация, фирмена култура и комуникация, ивент мениджмънт и др. у нас. Той е автор на такива настолни книги за всеки медиен и комуникационен практик, студент, анализатор и мениджър, като „Публична комуникация и медиаморфози“, „Управление на връзките с обществеността“, „Ефективна бизнес комуникация“, „Култура и медии“, „Facebook комуникация“, „Фирмена култура и комуникация“ и др.

Високо професионално признание за проф. Любомир Стойков

Високо професионално признание за проф. Любомир Стойков

Високо професионално признание за проф. Любомир Стойков

Високо професионално признание за проф. Любомир Стойков

Сред мотивите за удостояването на професора с този приз са приносът и заслугите му към теорията, практиката и образованието по публична комуникация и по повод на неговата 70-та годишнина. Проф. д.н. Любомир Стойков е основател и  почетен председател на Българската асоциация за академични комуникации (БААК). Член е на Съюза на учените в България, Съюза на българските журналисти и Съюза на българските художници, както и на PRSA – Ню Йорк, IAMCR – Париж, ECREA – Белгия и др. Той е създател и главен редактор на теоретичното списание с международна редколегия „Медии и обществени комуникации“. Обучил е хиляди студенти, осъществил е научното ръководство на стотици дипломанти и на много докторанти в сферата на връзките с обществеността, медиите и журналистиката, в т.ч. и чуждестранни студенти по програма „Еразъм“.

Проф. д.н. Любомир Стойков е и дългогодишен PR мениджър и комуникационен стратег, организирал и провел стотици кампании у нас и в чужбина най-вече в сферата на културата, изкуството и лайфстайла. Управител е на PR агенция „Алма комуникация“ и председател на Академията за мода. Бил е PR мениджър и консултант на регионалните представителства на такива световни брандове като „Триумф“, „Джъст Кавали“, „Черути 1881“, „Лаваца“, „Есте Лаудер“, „Енрико Ковери“ и др., както и организатор, и съорганизатор на специални събития, иницирани от посолствата на Обединеното кралство, Италия, Мароко и др.

По време на „PR приз 2024“ авторитетното жури раздаде награди в различни категории на най-добрите наши пиар агенции, медии, мениджъри и практици за техните успешни комуникационни проекти, кампании и концепции през последната година.

Високо професионално признание за проф. Любомир Стойков

Високо професионално признание за проф. Любомир Стойков

Високо професионално признание за проф. Любомир Стойков

Високо професионално признание за проф. Любомир Стойков

Снимки:
1. – 2. Проф. д.н. Любомир Стойков при получаването на голямата награда
3. Проф. д.н. Любомир Стойков изнася благодарствено слово на сцената, където са също Доника Ризова и Иван Янакиев.
4. Проф. д.н. Любомир Стойков и председателят на БДВО Иван Янакиев.
5. Обща снимка с всички наградени с „PR приз 2024“.
6. Проф. д.н. Любомир Стойков заедно с доц. д-р Стела Ангова, ръководител на катедрата на ЮНЕСКО „Медии и обществени комуникации“ в УНСС, и гл.ас. д-р Мария Николова – член на журито на PR приз 2024“.
7. Проф. д.н. Любомир Стойков заедно с доц. д-р Мила Серафимова – катедра „Комуникация, връзки с обществеността и реклама“ във ФЖМК.
8. Проф. д.н. Любомир Стойков и председателят на БДВО Иван Янакиев.
9. Проф. д.н. Любомир Стойков и водещата на церемонията Доника Ризова.
10. Проф. д.н. Любомир Стойков заедно с Иван Янакиев и Елена Матеева - Мениджър “Комуникации” на Българската мрежа на глобалния договор на ООН.
11. Проф. д.н. Любомир Стойков заедно с Иван Янакиев и Десислава Еленкова - мениджър „Маркетинг и комуникации” в „Евроинс Иншурънс Груп”.
Фото: Алма комуникация




Прочетено: 272 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 127, Май 2024

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 124: МАРК ЗУКЪРБЪРГ С НАЙ-НОВОТО ДОПЪЛНЕНИЕ НА META
   БРОЙ 123: ПРОФЕСИОНАЛНА ДИСЕКЦИЯ НА ПУБЛИЧНАТА КОМУНИКАЦИЯ
   БРОЙ 121: ТЕНДЕНЦИИТЕ В СОЦИАЛНИТЕ МЕДИИ
   БРОЙ 120: ИНФОРМАЦИОННИТЕ ИЗТОЧНИЦИ В МЕТАВСЕЛЕНАТА
   БРОЙ 117: ПЛАТФОРМАТА „ТИКТОК“ И ЗАЩО ПОТРЕБИТЕЛИТЕ СЕ УВЕЛИЧАВАТ?

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing