ПРОДАЖБИТЕ НА "ГУЧИ" СПАДАТ ЗА РАЗЛИКА ОТ ТЕЗИ НА "ИВ СЕН ЛОРАН"

ПРОДАЖБИТЕ НА "ГУЧИ" СПАДАТ ЗА РАЗЛИКА ОТ ТЕЗИ НА "ИВ СЕН ЛОРАН"

Огромният интерес към „Гучи“ показва признаци на забавяне. В отчета за първото тримесечие на „Керинг“ продажбите на бранда нарастват с 20% на сравнима база. Въпреки че максималистичната визия на Алесандро Мишел все още е отговорна за почти 3/4 от печалбата на конгломерата, броят на продажбите бледнее в сравнение с предишните тримесечия, в които „Гучи“ непрекъснато достига 35% ръст. През 2018 г. той надхвърли 8 млрд. евро продажби с ръст от 36,9%.

ПРОДАЖБИТЕ НА ГУЧИ СПАДАТ ЗА РАЗЛИКА ОТ ТЕЗИ НА ИВ СЕН ЛОРАН

„Ив Сен Лоран“ напредва в сравнение с „Гучи“. Продажбите на марката са нараснали с 17.5% на сравнителна база, което компанията отдава на силното представяне на кожените изделия и влиянието им на модните ревюта. Неговият оборот от 498 млн. евро – без значение дали е една пета от размера на „Гучи“ – е равномерно разпределен между пазарите, докато продажбите на „Гучи“ се управляват само от Китай.

„Керинг“ похвали инерцията и на други марки, включително „Баленсиага“ и „Аликзандър Маккуин“, за „креативност на техните оферти и иновативност на изпълнението им“.

Снимка:
1. Алесандро Мишел, Ню Йорк, 6 май 2018 г.
Фото: Michal Chelbin /
https://tsingapore.com/article/alessandro-michele-fashions-modern-mastermind-gucci-interview
Източник:
https://www.vogue.co.uk/article/gucci-sales-decline


Коментари (0)



Прочетено: 57 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 101, Май 2019

"КОНДЕ НАСТ" СТАРТИРА "ВОГ БИЗНЕС"

Наред с останалите реформи в компанията, „Конде Наст“ (Condé Nast) стартира и нова, изцяло независима онлайн платформа – „Вог Бизнес“.

КОНДЕ НАСТ СТАРТИРА ВОГ БИЗНЕС

Проектът стартира като нюзлетър, който ще разглежда тенденциите; въздействието на по-широката динамика на световния пазар, от изменението на климата до геополитиката; културни модели и промени, които влияят на търговията на дребно и обратно; как технологичните и научни постижения оформят начина, по който се произвеждат, пласират и продават продуктите.

B2B изданието се разработва от юни 2018 г. и оттогава бюлетинът има 7000 абоната. До момента услугата се предлага само на английски език и е безплатна, като прогнозите са, че до края на годината това ще се промени.

Фото: VENETIA SCOTT

Източници:
https://www.vogue.co.uk/article/conde-nast-international-launches-vogue-business
https://digiday.com/media/conde-nast-international-goes-b2b-vogue-business/


Коментари (0)



Прочетено: 57 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 101, Май 2019

БЕРТРАН ГАЙОН НАПУСНА "СКИАПАРЕЛИ"

Бертран Гайон, който направи своя дебют в „Скиапарели“ с колекция висша мода за есен 2015 г., напусна компанията. Средата на месец април тази година, дизайнерът промени информацията в Instagram профила си – от творческия директор на „Скиапарели“ остави само творчески директор.

„Скиапарели“ е благодарна на Бертран Гайон за приноса му в дейността с висша мода на бранда”, казаха от компанията в изявление.

БЕРТРАН ГАЙОН НАПУСНА СКИАПАРЕЛИ

Снимка: Бертран Гайон с последен поклон за „Скиапарели“.
Фото: Gorunway.com
Източник:
https://www.vogue.com/article/schiaparelli-bertrand-guyon-exits


Коментари (0)



Прочетено: 57 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 101, Май 2019

RE/DONE В СЪТРУДНИЧЕСТВО С ATTICO

След поредица от партньорства с умишлено не-модни американски марки - Hanes, Bass и Champion, следващото сътрудничество на Re / Done ще ви изненада. Говорим за създаването на гардероб капсула от рециклирани винтидж облекла заедно с Attico.

RE/DONE В СЪТРУДНИЧЕСТВО С ATTICO

„Всички започнахме с „винтидж“, но по различни начини.", казва Джорджа Тордини. „Джилда и аз обичаме да правим проучвания в старинни магазини и архиви, затова помолихме Шoн Барън да ни заведе до тези големи складове в Лос Анжелис, където да открием автентични модели.” Там те прекарали цял ден в разглеждане на стари дрехи – кимона, рокли с флорални елементи, дънки и „всичко, което ги е вдъхновило до този момент.

Снимки:
1. Част от колекцията на Re/Done и Attico.
Фото: Pierre-Ange Carlotti / Courtesy of Re/Done
Източник:
https://www.vogue.com/article/redone-attico-collaboration-upcycling-vintage


Коментари (0)



Прочетено: 57 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 101, Май 2019

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 100: МАЙКЪЛ КОРС С ФУРОР НА СЕДМИЦАТА НА МОДАТА В НЮ ЙОРК
   БРОЙ 100: КОЙ ЩЕ НАСЛЕДИ КАРЛ ЛАГЕРФЕЛД?
   БРОЙ 100: ГУЧИ Е НАЙ-ПОПУЛЯРНИЯТ БРАНД В СВЕТА
   БРОЙ 100: АРИАНА ГРАНДЕ СТАВА НАЙ-ИЗВЕСТНАТА ЖЕНА В ИНСТАГРАМ
   БРОЙ 100: ОТКРИХА ПЪРВИЯ СВАТБЕН САЛОН НА ВОГ
   БРОЙ 100: СПАД НА АКЦИИТЕ НА НАЙК
   БРОЙ 100: EURAZEO ИНВЕСТИРА 25 МИЛИОНА ДОЛАРА В BANDIER
   БРОЙ 100: ТАЙМЕКС РАЗРАБОТВА НОВ УМЕН ЧАСОВНИК
   БРОЙ 100: НАЙК С НОВА РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ







 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино



Модерните сайтове:   Мода - Колекции - Готварски рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Дамски обувки - Дрехи