РАДОСЛАВА ЛАЗАРОВА ОТВОРИ ШОУРУМ В СОФИЯ

РАДОСЛАВА ЛАЗАРОВА ОТВОРИ ШОУРУМ В СОФИЯ

* Модна къща „Блинк“ е красивото бижу на сватбен център My Wedding

Силвия Тодорова

Носителката на „Златна игла“ на Академията за мода Радослава Лазарова е единственият български дизайнер, който създаде самостоятелен шоурум в сватбен център My Wedding в София. Модна къща „Блинк“ се намира в сърцето на модната дестинация и се превърна в красивото бижу на най-големия сватбен център.

Радослава Лазарова отвори шоуруум в София

Радослава Лазарова отвори шоуруум в София

Радослава Лазарова отвори шоуруум в София

„Щастлива съм, че открих свой шоурум в София, където мога да консултирам лично дами, които търсят уникална и незабравима женствена визия за своя специален повод. Много мои клиентки пътуват специално за среща с мен в родния ми град Смолян, но хубавото е, че вече имаме повече възможности.“ споделя Радослава Лазарова.

Талантливата Радослава Лазарова, която стана „Най-добър млад дизайнер“ за 2019-та година е второ поколение творец на булчинска и официална мода. За нейния женствен, артистичен и изискан стил е характерено съчетаването на екстравагантно и носимо. Авторските дантели, създавани по дизайн на Радослава Лазарова, са специфични за дизайнерските й творения. „Моята сила е в оразмеряването и разкрояването на роклите, а красивите детайли са моята страст.“, споделя още Радослава Лазарова.

Радослава Лазарова отвори шоуруум в София

Радослава Лазарова отвори шоуруум в София

Радослава Лазарова отвори шоуруум в София

В новооткрития шоурум на дизайнерката са представени както булчински, така и абитуриентски и официални рокли от нейни авторски колекции за модна къща „Блинк“. Индивидуалните консултации с Радослава Лазарова в сватбен център My Wedding позволяват на дамите да получат професионално мнение за цялостната си визия и стайлинг.

Изключително предразполагащ е красивият интериор в шоурума на модна къща „Блинк“. Италианските автентични дворцови мебели създават приказна обстановка, която е допълнена от елегантна декорация в романтичен стил. Бяло, старо злато и екрю са цветовете на интериора, съчетани с красиви огледала и огледални вази. В тях дизайнерката Радослава Лазарова лично е декорирала красиви орхидеи. Изборът на цветята също не е случаен, тъй като всяка рокля от булчинската колекция на модна къща „Блинк“ носи латинското име на различен вид орхидея.

Радослава Лазарова отвори шоуруум в София

Радослава Лазарова отвори шоуруум в София

Радослава Лазарова отвори шоуруум в София

Радослава Лазарова отвори шоуруум в София

Радослава Лазарова отвори шоуруум в София

Радослава Лазарова отвори шоуруум в София

Радослава Лазарова отвори шоуруум в София

Снимки:
1. Радослава Лазарова по време на индивидуална консултация в сватбен център My Wedding.
2. Сватбени рокли на модна къща „Блинк“ в сватбен център My Wedding.
3. Шоурум на Радослава Лазарова в сватбен център My Wedding.
4. – 7. Радослава Лазарова по време на индивидуална консултация в сватбен център My Wedding.
8. – 9. Бонка Димитрова пробва сватбени рокли на модна къща „Блинк“ в шоурума на Радослава Лазарова.
10. – 13. Интериор в шоурума на Радослава Лазарова в сватбен център My Wedding.
14. Радослава Лазарова в сватбен център My Wedding.
Фото: Хайлайф


Коментари (0)



Прочетено: 444 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 101, Юни 2019

ПРОДАЖБИТЕ НА "ГУЧИ" СПАДАТ ЗА РАЗЛИКА ОТ ТЕЗИ НА "ИВ СЕН ЛОРАН"

Огромният интерес към „Гучи“ показва признаци на забавяне. В отчета за първото тримесечие на „Керинг“ продажбите на бранда нарастват с 20% на сравнима база. Въпреки че максималистичната визия на Алесандро Мишел все още е отговорна за почти 3/4 от печалбата на конгломерата, броят на продажбите бледнее в сравнение с предишните тримесечия, в които „Гучи“ непрекъснато достига 35% ръст. През 2018 г. той надхвърли 8 млрд. евро продажби с ръст от 36,9%.

ПРОДАЖБИТЕ НА ГУЧИ СПАДАТ ЗА РАЗЛИКА ОТ ТЕЗИ НА ИВ СЕН ЛОРАН

„Ив Сен Лоран“ напредва в сравнение с „Гучи“. Продажбите на марката са нараснали с 17.5% на сравнителна база, което компанията отдава на силното представяне на кожените изделия и влиянието им на модните ревюта. Неговият оборот от 498 млн. евро – без значение дали е една пета от размера на „Гучи“ – е равномерно разпределен между пазарите, докато продажбите на „Гучи“ се управляват само от Китай.

„Керинг“ похвали инерцията и на други марки, включително „Баленсиага“ и „Аликзандър Маккуин“, за „креативност на техните оферти и иновативност на изпълнението им“.

Снимка:
1. Алесандро Мишел, Ню Йорк, 6 май 2018 г.
Фото: Michal Chelbin /
https://tsingapore.com/article/alessandro-michele-fashions-modern-mastermind-gucci-interview
Източник:
https://www.vogue.co.uk/article/gucci-sales-decline


Коментари (0)



Прочетено: 609 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 101, Май 2019

"КОНДЕ НАСТ" СТАРТИРА "ВОГ БИЗНЕС"

Наред с останалите реформи в компанията, „Конде Наст“ (Condé Nast) стартира и нова, изцяло независима онлайн платформа – „Вог Бизнес“.

КОНДЕ НАСТ СТАРТИРА ВОГ БИЗНЕС

Проектът стартира като нюзлетър, който ще разглежда тенденциите; въздействието на по-широката динамика на световния пазар, от изменението на климата до геополитиката; културни модели и промени, които влияят на търговията на дребно и обратно; как технологичните и научни постижения оформят начина, по който се произвеждат, пласират и продават продуктите.

B2B изданието се разработва от юни 2018 г. и оттогава бюлетинът има 7000 абоната. До момента услугата се предлага само на английски език и е безплатна, като прогнозите са, че до края на годината това ще се промени.

Фото: VENETIA SCOTT

Източници:
https://www.vogue.co.uk/article/conde-nast-international-launches-vogue-business
https://digiday.com/media/conde-nast-international-goes-b2b-vogue-business/


Коментари (0)



Прочетено: 605 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 101, Май 2019

БЕРТРАН ГАЙОН НАПУСНА "СКИАПАРЕЛИ"

Бертран Гайон, който направи своя дебют в „Скиапарели“ с колекция висша мода за есен 2015 г., напусна компанията. Средата на месец април тази година, дизайнерът промени информацията в Instagram профила си – от творческия директор на „Скиапарели“ остави само творчески директор.

„Скиапарели“ е благодарна на Бертран Гайон за приноса му в дейността с висша мода на бранда”, казаха от компанията в изявление.

БЕРТРАН ГАЙОН НАПУСНА СКИАПАРЕЛИ

Снимка: Бертран Гайон с последен поклон за „Скиапарели“.
Фото: Gorunway.com
Източник:
https://www.vogue.com/article/schiaparelli-bertrand-guyon-exits


Коментари (0)



Прочетено: 605 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 101, Май 2019

RE/DONE В СЪТРУДНИЧЕСТВО С ATTICO

След поредица от партньорства с умишлено не-модни американски марки - Hanes, Bass и Champion, следващото сътрудничество на Re / Done ще ви изненада. Говорим за създаването на гардероб капсула от рециклирани винтидж облекла заедно с Attico.

RE/DONE В СЪТРУДНИЧЕСТВО С ATTICO

„Всички започнахме с „винтидж“, но по различни начини.", казва Джорджа Тордини. „Джилда и аз обичаме да правим проучвания в старинни магазини и архиви, затова помолихме Шoн Барън да ни заведе до тези големи складове в Лос Анжелис, където да открием автентични модели.” Там те прекарали цял ден в разглеждане на стари дрехи – кимона, рокли с флорални елементи, дънки и „всичко, което ги е вдъхновило до този момент.

Снимки:
1. Част от колекцията на Re/Done и Attico.
Фото: Pierre-Ange Carlotti / Courtesy of Re/Done
Източник:
https://www.vogue.com/article/redone-attico-collaboration-upcycling-vintage


Коментари (0)



Прочетено: 605 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 101, Май 2019

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 100: МАЙКЪЛ КОРС С ФУРОР НА СЕДМИЦАТА НА МОДАТА В НЮ ЙОРК
   БРОЙ 100: КОЙ ЩЕ НАСЛЕДИ КАРЛ ЛАГЕРФЕЛД?
   БРОЙ 100: ГУЧИ Е НАЙ-ПОПУЛЯРНИЯТ БРАНД В СВЕТА
   БРОЙ 100: АРИАНА ГРАНДЕ СТАВА НАЙ-ИЗВЕСТНАТА ЖЕНА В ИНСТАГРАМ
   БРОЙ 100: ОТКРИХА ПЪРВИЯ СВАТБЕН САЛОН НА ВОГ
   БРОЙ 100: СПАД НА АКЦИИТЕ НА НАЙК
   БРОЙ 100: EURAZEO ИНВЕСТИРА 25 МИЛИОНА ДОЛАРА В BANDIER
   БРОЙ 100: ТАЙМЕКС РАЗРАБОТВА НОВ УМЕН ЧАСОВНИК
   БРОЙ 100: НАЙК С НОВА РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ







 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино



Модерните сайтове:   Мода - Колекции - Готварски рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Дамски обувки - Дрехи