Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Интервю

САРА ДЖЕСИКА ПАРКЪР: МОДАТА НЕ ВИНАГИ Е ЛУКС

от FLM
13.01.2008
Време за четене: 1 мин.
9036
A A
САРА ДЖЕСИКА ПАРКЪР: МОДАТА НЕ ВИНАГИ Е ЛУКС
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

За добро или зло Сара Джесика Паркър е от актрисите, които до такава степен са се сляли с екранния си образ, направил ги популярни, че той се превръща в почти пълнокръвен човек. Такъв е случаят и с Кари Брадшоу – героинята от култовия сериал “Сексът и градът”, която живее свой собствен живот и следва неотлъчно актрисата, която я пресъздава. Паркър винаги обяснява, че няма почти нищо общо с измисления екранен образ, с изключение на едно – страстта към обувките, граничеща с мания. Но именно тази героиня превръща Сара Джесика Паркър в модна икона и еталон за стил, която се различава твърде много от холивудските си колежки. През изминалата година акрисата представи първата си модна линия и втория парфюм, носещ нейното име.

Сара Джесика ПаркърСара Джесика ПаркърСара Джесика Паркър

Получавали ли сте много предложения да създадете модна колекция?
Веднага след като спрях да се снимам в “Сексът и градът” започнаха да ме затрупват със сериозни предложения да създам собствена колекция. Аз отказвах всяко едно от тях, защото бях силно притеснена – ставаше въпрос за истинска дизайнерска работа срещу огромна сума пари, която много хора от този бизнес не успяват да спечелят дори след дълги години труд. След това обаче дойде предложението от “Steve & Barry’s”.

Разкажете за колекцията, която създадохте съвместно с търговската верига.
Колекцията се нарича “Bitten” (от англ. “запален”, “запленен”). Тя включва предимно спротно-елегантни облекла – дънки, блузи, пуловери, тениски. За мен, е важно, че всичко, което предлагаме е не по-скъпо от 30 USD. Моята концепция при разработването на линията беше следната: всяка жена може може да си позволи да носи качествени дрехи, като не е задължително да харчи купища пари за тях. Модата не е лукс. Всъщност моите облекла са предназначени за хората, които живеят истински живот и имат истински проблеми – за съжаление те много често са свързани именно с липсата на достатъчно финанси.

Сара Джесика ПаркърСара Джесика ПаркърСара Джесика Паркър

Тези облекла имат ли нещо общо с вашия личен стил на обличане?
Би било неискрено ако кажа, че гардеробът ми изобилства от такива дрехи. Всъщност аз предпочитам точно този стил във всекидневието. Когато отивам до близкия магазин всички ми казват: “Покажи си обувките”! Представете си разочарованието на хората, когато не видят десет-сантиметров ток, а равна обувка на моя крак! Всъщност ние не целим да прокарваме тенденции с нашата колекция. Искаме да предложим нещо носимо на достъпни цени.

Вече имате два парфюма, под които стои вашият подпис. Как избрахте името на новия аромат “Covet” (от англ. “силно желание”)?
Избрахме го, защото идеално описва нашата концепция при изграждането на целия образ на парфюма. Той е удоволствие, за което човек може да изпитва вина, но въпреки това не може да преодолее желанието да го притежава. В рекламата аз дори се озовавам зад решетките, в стремежа си да получа “Covet”.

Сара Джесика ПаркърСара Джесика Паркър

До каква степен вие участвахте в създаването на аромата?
Участвах във всяка една стъпка от целия процес – от създаването на есенцията на парфюма до дизайна на флакона и опаковката.

Вие самата как бихте описали аромата?
Бих казала, че е пристрастяващ. Идеята ни беше да акцентираме върху здравец и мускус. След това добавихме шоколад, който придава усещане за завършеност.

Според вас какви дами ще предпочетат парфюма?
Не съм имала някакъв конкретен образ в съзнанието си, когато работихме върху “Covet”. Той е предназначен за всяка дама, която обича красивите неща и си позволява да се глези без никакво колебание.

Разкажете за роклята, с която сте облечена в рекламата на “Covet”?
Кристиан Лакроа избра тази разкошна бяла рокля от своя архивна колекция. Господин Лакроа не създава облекла – той създава изкуство. Роклята беше изключително подходяща за рекламната кампания – ние снимахме в Париж, на площад “Вандом”. Историята нямаше да бъде пълна без драматизма, който внесе тоалетът на Кристиан Лакроа.

Снимки:
1. – 2. Сара Джесика Паркър.
Фото: www.countrydutchess.com, www.hbo.com
3. Сара Джесика Паркър в ролята на Кари Брадшоу.
Фото: www.thefrenchcorner.net
4. Сара Джесика Паркър в рекламната кампания за своята линия облекла “Bitten”.
Фото: runway.blogs.nytimes.com
5. Модел от колекцията на Сара Джесика Паркър.
Фото: www.thefrenchcorner.net
6. Интериор на бутик от веригата “Steve & Barry’s”, които предлагат линията.
Фото: sanantoniodailyphoto.blogspot.com
7. Сара Джесика Паркър с роклята на Кристиан Лакроа в рекламата на “Covet”.
Фото: “Еверет София”
8. Парфюмът “Covet”.
Фото: “Еверет София”

Тагове: Брой 6

Вижте още

Моника Господинова: „Да облечеш послание, не просто дреха!“
Интервю

Моника Господинова: „Да облечеш послание, не просто дреха!“

Интервю

Илиана Илиева и алхимията на вътрешния свят

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“
Интервю

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³
Интервю

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео