Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

МАНУЕЛ МОТА ПРЕДСТАВЯ СВОЯ КОЛЕКЦИЯ НА БАЛА НА ЦВЕТЯТА

от FLM
18.06.2008
Време за четене: 1 мин.
34624
A A
МАНУЕЛ МОТА ПРЕДСТАВЯ СВОЯ КОЛЕКЦИЯ НА БАЛА НА ЦВЕТЯТА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Гостите на уникалното събитие ще видят първи в Европа тоалетите на европейската аристокрация

Мануел Мота заедно със свой моделСветовноизвестният дизайнер Мануел Мота избра България за премиерата на най-новата си колекция за сезона пролет-лято 2009. Нашата страна ще бъде първото място в Европа, където любимецът на европейската аристокрация ще представи своите уникални тоалети. Това ще се случи по време на Бала на цветята, организиран от продуцентска компания „Нова Световна Визия” и програма „Произведено в България”, който ще се проведе на 25 юни т.г. в “Шератон София Хотел Балкан”. Уникалните тоалети ще бъдат декорирани с живи цветя и пеперуди, като за тази нетрадиционна украса ще се погрижит единствената в България ферма за живи пеперуди – “Бътерфлай” и фирма за цветя “Тилия”.

Испанският моден корифей бе очарован от факта, че една от организаторките на Бала на цветята – Олга Ускова бе облечена с негова рокля на откриването на Седмицата на блондинките в София. Оригиналната идея, тоалетите на Мануел Мота да бъдат украсени с живи цветя и пеперуди, допълнително го провокира да представи своята колекция именно в рамките на Бала на цветята. Съществен принос за неговото решение има и Анелия Петкова – собственик на бутик “Bridal Fashion” и официален представител на марката „Pronovias Fashion group” за България. Наскоро тя бе отличена лично от испанския дизайнер с приз за най-успешен дебют на Балканския полуостров в продажбата на тоалети с марките “Проновиас” и “Мануел Мота”.

По време на бала ще бъдат представени 14 рокли от колекция пролет-лято 2009 на Мануел Мота, разделени на четири теми, характеризиращи годишните сезони. В паузите между дефилетата балерината от “Болшой театър” Влада Парфенова ще нарисува с танц живописната красота на всеки един от сезоните. На подиума ще дефилират известни български вип-дами и публични личности, които познават и обичат тоалетите на европейската аристокрация.

Специалната изненада на вечерта ще бъде финалната рокля “Кралица на феите – роза”, която е проектирана лично от Мануел Мота и е изработена изцяло от живи цветя и пеперуди.

По време на Бала ще се проведе благотворителен търг на цветя, осигурени от фирма “Тилия”. Средствата, събрани по време на благотворителната акция, ще бъдат предоставени на “Фонд за лечение на деца” на проф. Иван Черноземски.

За изискаността на бляскавото събитие ще допринесе шармантното оформление на сцената, дело на тематичния дизайнер Юлиан Тахов, който е носител на призовете „Дизайнер на годината” и „Човек на XXI-ви век”.

Модел от най-новата колекция на Мануел Мота за сезон пролет-лято 2009, който е изложен в музея на изкуствата в БарселонаМодел от най-новата колекция на Мануел Мота за сезон пролет-лято 2009

Изисканото меню, прекрасно импониращо на високата класа и стила на събитието, също е решено в цветната и пъстра гама и е приготвено от главния готвач на “Шератон София Хотел Балкан”.
Тази година цветето, което ще бъде царицата на бала е „РОЗАТА”. Ето защо по време на гразндиозната бална вечер ще бъде връчен призът “Златна българска роза”, който се присъжда на успялата жена. Наградата е признание за усилията на ума и таланта на дамите, които блестят със собственото си, устойчиво на времето, присъствие – като златото, и очароват като розата!

Призът ще бъде връчен по решение на експертен съвет, който е съставен от известни български дейци на изкуството, политиката и културата. Наградените тази година ще бъдат разделени в две категории: национална и световна.

Олга Ускова ( вдясно) с тоалет на Мануел Мота на откриването на седмицата на блондинките в СофияНоминирани в първата категория са: Райна Кабаиванска, Силви Вартан, Нешка Робева, Стефка Костадинова, проф. Аксиния Джурова и Д-р Павлета Табакова. Във втората категория номинираните са Мехрибан Алиева – първа дама на Република Азербайджан, Моника Белучи и Карла Бруни-Саркози – първа дама на Франция.

Балът на цветята е подарък за всеки, който знае легендата:
„… ако на рамото ви кацне пеперуда, през цялата година ще ви съпътстват богатство и успех…”

Снимки:
1. Мануел Мота заедно със свой модел.
2. Модел от най-новата колекция на Мануел Мота за сезон пролет-лято 2009, който е изложен в музея на изкуствата в Барселона.
3. Модел от най-новата колекция на Мануел Мота за сезон пролет-лято 2009.
Фото: © Bridal Fashion
4. Олга Ускова ( вдясно) с тоалет на Мануел Мота на откриването на седмицата на блондинките в София.
Фото: © Самуил Милев

Тагове: Брой 11

Вижте още

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години
Новини

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео