Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл

ЗВЕЗДИТЕ НА БЪЛГАРИЯ “ЗА ЗELLEНА ВСELLEНА”

от FLM
01.07.2008
Време за четене: 1 мин.
11954
A A
ЗВЕЗДИТЕ НА БЪЛГАРИЯ “ЗА ЗELLEНА ВСELLEНА”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Юлияна ДончеваАля Милушева, Юлияна Дончева, Део, Жени Калканджиева и Ники Георгиев заснеха специален видеоклип в подкрепа на инициативата на ELLE, насочена срещу полиетиленовите торбички. Видеото е достъпно на Интернет страницата на кампанията «За зelleна вселена» – www.rozali.com/zelleno. В него звездите дават пример как използват чантата за многократна употреба на ELLE във всекидневието си, както и споделят защо водят природосъобразен начин на живот. Като част от образователната кампания на списането, видеото ще бъде излъчено и в редица български училища.

Всяка читателка на списанието също ще получи чантата ELLE като подарък в юлския брой на списанието. Тогава стартира и фотоконкурсът, част от кампанията, в който читателите са поканени да качат в галерията на www.rozali.com/zelleno до 24 август своя снимка как използват еко-чантата на ELLE. След гласуване от посетителите на сайта, избраните финалисти ще получат еко-подарък, а един ще получи и голямата награда. Така списанието се надява да привлече вниманието на своите читателки върху проблемите за опазване на околната среда и да даде пример как да се живее по-екосъобразно с малко усилия.

Полиетиленовите торбички, изхвърлени в природата, се разграждат на малки пластмасови частици, които замърсяват почвата и водата, а над 100 000 птици и морски животни умират всяка година поради тази причина.

Еко-инициативите на сп. “Elle” стартираха с ревю през март, на което бяха представени модните тендеции за пролет-лято 2008 г. Интериорът на залата и подиумът бяха създадени изцяло с екоматериали, а гостите получиха и практически съвети как да бъдат по-екологично ангажирани. Юнският зELLEн брой на списанието, който излезе на 20 май, предлага на читателките десетки идеи как да са едновременно модерни и еко по всяко време и на всяко място, дори в интимния живот. Изданието показва интересни факти от света на еко-модата, био-козметиката, хибридните автомобили, еко-стила на звездите, “зелените” парфюми. На 5ти юни т.г. сп. “Elle” отбеляза и Световния ден на околната среда, като показа за пръв път на столичани удобната, сгъваема чанта за многократна употреба ELLE. В рамките на деня мобилни “Elle” екипи раздадоха над 1000 чанти на ключови локации в София – големите молове в града, бул. “Витоша”, пространството пред НДК и Бизнес Парк София. По този начин сп. “Elle” призова повече хора да дадат своя личен принос към опазването на околната среда, като спрат да употребяват полиетиленовите торбички за пазар, които се превръщат във все по-сериозен екологичен и естетически проблем на съвременния българин.

Фото: архив сп. “Elle”

Тагове: Брой 12

Вижте още

Академията за мода носи усещане за естетически релакс
Лайфстайл

Академията за мода носи усещане за естетически релакс

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

Български дизайнери с награди за устойчива мода и международен успех от Българска модна асоциация
Лайфстайл

Български дизайнери с награди за устойчива мода и международен успех от Българска модна асоциация

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine
Лайфстайл

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео