Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл

„АЛТХАУС” ПАЗИ РУСКАТА ЧАЕНА ТРАДИЦИЯ

от FLM
11.11.2008
Време за четене: 1 мин.
7236
A A
„АЛТХАУС” ПАЗИ РУСКАТА ЧАЕНА ТРАДИЦИЯ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Безспорният лидер в производството на премиум чай „Алтхаус”, който скоро ще дебютира у нас, е синоним на качество, достойно да удовлетвори най–високите изисквания на ценителите. Колекцията на „Алтхаус” предлага широк асортимент от над 80 вида чай. Тя съчетава в себе си високо качество, съвременни производствени методи, хилядолетна руска чаена традиция, атрактивен дизайн и удивителни нови блендове – и всичко това на достъпна и приемлива цена. Във всяка чаена напитка „Алтхаус” могат да се разпознаят произходът, реколтата и качеството на листата, които са гаранция за превъзходен вкус и аромат. „Алтхаус” е не просто чай, а уникална колекция от внимателно подбрани чайове, предназначени за консумация в заведения, кафетерии и хотели.

Световноизвестният чаен специалист Ралф Янеки

Марката предлага широка гама чайове с несравними вкусови характеристики. За да поддържа най–високи стандарти на качество, „Алтхаус” закупува своите суровини само от производители с традиции, така че в крайния продукт да бъдат вложени само най-добрите чаени листа. Обработката и пакетирането на вече внесената чаена колекция се осъществяват в Германия, където чаят преминава през стриктно оценяване и многоетапен качествен контрол, извършван в специализирани чаени лаборатории.

Колекция чай „Алтхаус”

История на „Алтхаус”
Колекцията чай „Алтхаус” е разработена и създадена от един от най–известните чаени специалисти в света – Ралф Янеки. Той притежава над 20-годишен международен опит в производството на чай, управлението на плантации в Азия, износа и интензивните контакти с производители и търговци на чай. Ако разглеждаме „Алтхаус” като търговска марка, можем да кажем, че тя се базира на вековната руска чаена традиция. Идеята за създаването на марката идва от Русия и затова не е случайност, че именно руските традиции са вплетени в колекцията на “Алтхаус”. Ако разглеждаме, обаче, “Алтхаус” като продукт, то той представлява нова линия чай, разработена специално за Хо-Ре-Ка пазара в резултат на дългогодишно сътрудничество между германски, американски и руски специалисти. Първата публична изява на “Алтхаус” е на „ Food Expo “ в Москва през октомври 2005 г., а днес марката се предлага в над 30 страни. За по-голямо удобство, чаят на „Алтхаус” се предлага в елегантни единични и двойни филтър-пакетчета или в насипно състояние в дизайнерски метални кутии. Факт е, че много от чайовете задоволяват очакванията за качество, но не предлагат добра опаковка и аксесоари. За да отговори на високите очаквания, „Алтхаус” взема предвид всички тези фактори и създава един уникален продукт. Колекцията чай на „Алтхаус” включва всички основни видове чай, като освен тях компанията създава и свои ексклузивни блендове.

Колекция чай „Алтхаус”

Асортимент и аксесоари за чай
Колекцията чай на Алтхаус включва всички основни видове чай, като освен тях компанията създава и свои ексклузивни блендове. Асортиментът на Алтхаус включва: Повече от 80 вида насипен чай от всички водещи страни-производителки: черен, зелен, бял, билков, плодов и техните вариации. Нито един чай не е подбран случайно – всеки един от тях е популярен в различни типове заведения и ресторанти. Насипният чай Алтхаус е пакетиран в идентични разфасовки от многослойно фолио. За неговото предлагане и съхранение Алтхаус осигурява уникални дизайнерски 250-грамови метални кутии. Deli-packs – 14 вида чай във филтър-пакетчета, опаковани в елегантно фолио, подходящи за приготвяне на ароматна чаша чай /0.2 л/. Висококачественото три-пластово фолио съхранява нежния аромат и вкус на чая, като го предпазва от външни неблагоприятни фактори. Grand-packs – 14 вида насипен чай, опаковани в двойно филтърно пакетче, подходящи за приготвяне на превъзходен чай в класическата кана на Алтхаус /0.4 л/. Насипният чай е опакован във водопропускливи филтър-пакетчета, позволяващи на листата да отделят пълния си аромат и вкус. Във всяка чаена напитка Алтхаус могат да се разпознаят произходът, реколтата и качеството на листата, които са гаранция за превъзходен вкус и аромат. За да задоволи всички нужди, Алтхаус предлага на клиентите си пакетиран и насипен чай, от цели или натрошени листа.

„Алтхаус” държи на качеството на реколтата при подбора на своите колекции

Знаете ли, че…..
Чаят е познат от древни времена, а китайският и японският народ се гордеят с някои прекрасни легенди относно неговата поява. Една от тях разказва как император Шен Нунг /син на принцеса и небесен дракон/ един ден усетил несравнимо приятно благоухание, носещо се във въздуха. Той бил запленен от превъзходния аромат, идващ от горящ храст камелия. Според тази легенда, именно император Шен Нунг е човекът, открил, култивирал и разпространил чаеното растение сред своя народ. По–ранни митове разказват за маймуни, които били използвани за събиране на чаените листа от недостъпни за хората дървета. А някои смятат, че именно маймуните събирали чая, който се предоставял на императора като годишен данък. И до днес много хора твърдят, че най- добрият чай се бере от маймуни…

„Алтхаус” държи на качеството на реколтата при подбора на своите колекции

Снимки:

1. Световноизвестният чаен специалист Ралф Янеки.
2. – 3. Колекция чай „Алтхаус”.
4. – 5. „Алтхаус” държи на качеството на реколтата при подбора на своите колекции.
Фото: © Althaus

ВИДЕО:
Ралф Янеки в София – гост на "Денят започва" по Канал 1 на БНТ (Част 1)
Ралф Янеки в София – гост на "Денят започва" по Канал 1 на БНТ (Част 2)
Тагове: Брой 16

Вижте още

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“
Лайфстайл

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Духът на Япония в дизайна на Ивет Бианки
Лайфстайл

Духът на Япония в дизайна на Ивет Бианки

Италианският фестивал на красотата в Пловдив: иновации, стил и социални каузи
Лайфстайл

Италианският фестивал на красотата в Пловдив: иновации, стил и социални каузи

Стартира XXXI Италиански фестивал на прическата и красотата в Пловдив
Прически

Стартира XXXI Италиански фестивал на прическата и красотата в Пловдив

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео