Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Фотография

МОНИ ФРАНСЕС: ЗЛАТНИЯТ ФОТОГРАФ НА БЪЛГАРИЯ ЗА 2008 ГОДИНА

от FLM
07.12.2008
Време за четене: 2 мин.
7338
A A
МОНИ ФРАНСЕС: ЗЛАТНИЯТ ФОТОГРАФ НА БЪЛГАРИЯ ЗА 2008 ГОДИНА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Мони Франсес с наградата „Златна игла 2008”Мони Франсес е сред най-известните български фотографи. Той е роден на 19 май 1968 година в София. Професионално започва да се занимава с фотография през 1989 г. Негови творения са излагани на експозиции в България, Израел, Турция и САЩ. Той работи като самостоятелен фотограф на свободна практика както с много артисти, модни дизайнери и фирми от България, така и с представители на чуждестранни фирми у нас. Мони Франсес е търсено име от множество рекламни и PR агенции. Биографията му е обогатена с различни проекти в България, Румъния, Турция, Гърция, Йордания, Унгария, Сърбия, Доминиканска република и Шотландия.

Преди броени дни, Мони Франсес стана двукратен носител на най-високиото модно отличие „Златната игла” на Академията за мода в категорията „Моден фотограф”. Той е номиниран от “Pantene Beauty Awards” за моден фотограф на годината за 2005 година.

Професионалният фотограф е работил за рекламните кампании на редица световноизвестни марки, сред които „Шел”, „Пепси Кола”, „Кока Кола”, „Нивея”, „Еусерин”, „Тофифи”, бонбони „Мерси”, „OMV”, множество банки и застрахователни компании, „Есте Лаудер”, сокове „Сонда”, мебели „Вундер”, „Триумф” и много други.

За различни ПР кампании, Мони Франсес е работил съвместно с „Нестле”, „Крафт Фудс”, „Пиреос банк”, „Глобул”, „Мтел”, „Бенетон”, „МаксМара”, „Лаваца”, „Сисли”, „Есте Лаудер”, „Софийска Вода”, „Чико”, „Триумф”, сладкарници „Неделя” и много други.

Фотография на Мони ФрансесФотография на Мони Франсес

Фотография на Мони ФрансесФотография на Мони Франсес

Талантливият майстор на фотообектива е ексклузивен фотограф за България на колекции 2008 година на „Долче и Габана”, „МаксМара” и „Шопар”.

Фотография на Мони ФрансесФотография на Мони Франсес

Фотография на Мони ФрансесФотография на Мони Франсес

Фотография на Мони ФрансесФотография на Мони Франсес

Фотографиите на Мони Франсес красят страниците на най-елитните български модни и лайфстайл списания като „Ел”, „Космополитан”, „Блясък”, „Стори”, „Журнал”, „Диета и красота”, „ОК”, „Максимум”, „Плейбой”, „Грация”, „Харпърс Базар” и редица други издания.

Фотография на Мони ФрансесФотография на Мони Франсес

Фотография на Мони ФрансесФотография на Мони Франсес

Снимки:

1. Мони Франсес с наградата „Златна игла 2008”.
Фото: © Божидар Марков
2. – 15. Фотографии на Мони Франсес.
Фото: © Архив Мони Франсес

Тагове: Брой 17

Вижте още

Вивиан Майер: шепот в кадър
Фотография

Вивиан Майер: шепот в кадър

АНРИ КАРТИЕ-БРЕСОН: МАСТЪРЪТ НА МИГНОВЕНАТА ФОТОГРАФИЯ
Фотография

АНРИ КАРТИЕ-БРЕСОН: МАСТЪРЪТ НА МИГНОВЕНАТА ФОТОГРАФИЯ

Фотография

ДОРОТЕЯ ЛАНГ ПРОМЕНИ ДИГИТАЛНАТА ФОТОГРАФИЯ

МАРК ШОУ – СЛЪНЧЕВА ЕНЕРГИЯ ЗАХРАНВА УНИКАЛЕН ФОТОАРХИВ
Фотография

МАРК ШОУ – СЛЪНЧЕВА ЕНЕРГИЯ ЗАХРАНВА УНИКАЛЕН ФОТОАРХИВ

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео