Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл

MОХИТО УСЕЩАНЕ ОТ EНРИКЕ KОМАС БАКАРДИ

от FLM
18.03.2009
Време за четене: 3 мин.
10497
A A
MОХИТО УСЕЩАНЕ ОТ EНРИКЕ KОМАС БАКАРДИ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл
* 6-то поколение пряк наследник на фамилията Бакарди посети България
и разкри тайните на прочутия ром

Енрике Комас Бакарди.Пред десетки журналисти от водещи български медии и представители на светския елит, г-н Енрике Комас Бакарди – глобален бранд мениджър на Bacardi и 6-то поколение пряк наследник на известната фамилия, представи по впечатляващ начин историята и тайните на прочутия ром Бакарди. Наследникът на Дон Факундо Бакарди Масо – основателя на компанията и създател на BACARDI Rum, демонстрира пред гостите как се приготвят автентични коктейли с Бакарди като „Mojito”, „Daiquirí” и „Cuba Libre”. На ексклузивната пресконференция присъства и г-н Парис Казакиас, който е регионален мениджър на Bacardi за Балканския полуостров. Пресконференцията беше водена от проф. Любомир Стойков.

Сред почитателите на прочутия ром "Бакарди" се откроиха барон Кирил Гендович и съпругата му Вера, Красимир Друмев – редакционен директор на "Санома Блясък България", Лили Червенякова – бизнес дама и меценат, банкерът Иван Радев, Мария Георгиева – главен редактор на сп. "Ел" – България, дизайнерката Албена Александрова, Ваня Тошева, Петя Павлова, илюзионистът Константин Куванджиев – Корсо, Олга Ускова – президент на Руски бизнес клуб, латвийката Марика Гедерте – „Мисис Вселена 2008”, Румяна Маринова – „Мисис Глоуб 2004”, Елена Ангелова – „Мис България 1999”, Денис Димитрова – „Мини Мис Вселена 2006”, известни дами от модния бизнес като Мирослава Цанева, Амалия Тинчева и Меги Савова, както и десетки журналисти от водещите български медии. На пресконференцията и коктейла присъства и Лиляна Лазарова – изпълнителен директор на Софсток ООД, изключителен представител на Lavazza, Bacardi, Martini, Bombay Sapphire, Dewar`s, Bacardi Breezer, Grey Goose и др. за България.

Повод за гостуването на Енрике Комас Бакарди и Парис Казакиас у нас бе глобалната програма за обучение на BACARDI Superior Rum, представяна в 51 страни по света, както и 19-то Национално първенство за бармани, организирано от Българската Асоциация на Барманите и Софсток ООД, в качеството си на официален спонсор.

В пресконференцията на Бакарди участваха проф. Любомир Стойков, Иван Гутов - мениджър продажби и маркетинг на Софсток ООД, Енрике Комас Бакарди, Мила Мишева от Софсток ООД и Парис Казакиас (от ляво на дясно)Иван Гутов, Енрике Комас Бакарди, Мила Мишева и Парис Казакиас (от ляво на дясно)

Енрике Комас БакардиФамилията Бакарди и създаването на Bacardi Rum:
Историята на прочутия ром започва още през 1862 г. в Сантяго де Куба. Местният производител на ром – Дон Факундо Бакарди Масо, многократно прави експерименти с дестилиране на ром в дома си. Той отказва да продава в своя магазин местните ромове, които са мътни и имат вкус на медицински спирт. Целта му е да създаде нещо по-леко, по–меко и по–изтънчено, различно от всички познати алкохолни напитки до момента. Ром, подходящ за изтънчената прослойка на зараждащата се в Куба средна класа.

Дон Факундо първи прилага новаторски производствен процес, а именно – филтриране през дървени въглища, паралелен процес на отлежаване и блендиране на рома. Специално създадените от него дървени въглища, които се ползват и до днес, са уникални със способността си да се превръщат в “динамичен филтър” при овъгляването си.

През 1862 г. Дон Факундо поставя началото на практиката ромът да отлежава в опушени бурета от бял американски дъб. На 4 февруари същата година той купува своята първа дестилерия.

Усилията на Дон Факундо Бакарди Масо довеждат до създаването на революционна напитка, променила завинаги консумацията на алкохол и довела до развитието на световната коктейлна култура. Той създава първия в света отлежал, светъл първокласен ром.

Прилепът на Bacardi
В търсене на търговска марка, съпругата на Дон Факундо Бакарди Масо – Доня Амалия Лусия Моро предлага за символ на прочутата напитка прилепа. Идеята идва от колонията прилепи, които обитават покрива на дестилерията по това време. Логото с прилепа символизира здраве, благополучие и семейно единство. Днес прилепът е сред най-характерните и познати търговски символи, a дестилерията на Bacardi – най-голямата дестилерия за премиум ром в света.

Енрике Комас Бакарди демонстрира как се правят автентични коктейли с ром БакардиЕнрике Комас Бакарди демонстрира как се правят автентични коктейли с ром Бакарди

Традицията на фамилия Бакарди
До днес Bacardi е семейна компания. Горди от това, членовете на фамилията играят движеща роля още от самото й създаване. Пример за това е вторият син на Дон Факундо, който, след като баща му закупува своята дестилерия в Сантияго де Куба през 1862 г., засажда палмово дърво на входа на фабриката. Дървото се превръща в символ на устойчивост и мощ на компанията. Пророчеството, че дървото ще живее, докато компанията Bacardi съществува в Куба, се сбъдва. То умира когато всички имоти на компанията са конфискувани без компенсация от кубинската администрация през 1960 г. От тогава до днес, пред всички имоти на компанията се засажда кокосова палма – символ на корените на компанията.

Енрике Комас Бакарди демонстрира как се правят автентични коктейли с ром Бакарди Вече осем поколения фамилията Бакарди успява да оцелее дори и след три големи земетресения, повече от 40 години изгнание по време на два различни периода, 14 години гражданска война, 6 години военна окупация на Куба, 40 години на ръба на банкрута и загуба на имуществото, конфискувано от властите на Куба през 1960г.

Компанията Bacardi:
Bacardi Limited e най-голямата частна алкохолна компания в света, която произвежда и разпространява множество световно признати алкохолни марки и вина. Тя е собственост на осем поколения от фамилията Бакарди – наследници на основателя на компанията Дон Факундо Бакарди Масо.

ортфолиото на Bacardi Limited е съставено от над 200 марки, включително някои от най-популярните и обичани продукти: Ром BACARDI® – най-предпочитаният ром в света; GREY GOOSE® vodka – световният лидер в супер премиум сегмента; DEWAR’S® Scotch whisky – най-продаваният скоч в Америка; BOMBAY SAPPHIRE® джин – най-бързо развиващият се джин в света; MARTINI ® вермут – световният лидер в категорията; CAZADORES® blue agave tequila – световният лидер в сегмента; и други водещи марки.

Енрике Комас Бакарди демонстрира как се правят автентични коктейли с ром БакардиКомпанията Bacardi продава годишно над 20 милиона 9-литрови каси продукти с марката Bacardi. Те се предлагат в над 100 страни по света. Експанзията на компанията е преориентирана към развиващите се пазари на Индия, Китай и Бразилия. Седалището на Bacardi Limited се намира в Хамилтън, Бермуда. Компанията открива първите си офиси в Бермуда през 1965 г., а през 1972 г. се нанася в емблематичната, специално проектирана сграда „Mies van der Rohe”, в която се помещава и до днес. В компанията Bacardi Limited работят над 6 000 човека от над 31 производствени фабрики в света.

Ром Bacardi:
Днес ром BACARDI е сред първите най-продавани премиум марки алкохол в света. BACARDI получва първата си награда на международно изложение през 1876 г., а през 1888 г. компанията получава златен медал на изложението в Барселона. На него регентката Мария Кристина, майка на крал Алфонсо XIII, удостоява компанията Bacardi с титлата “Доставчици на Испанксия кралски двор”. Указаната чест дава право на фирмата да поставя кралския герб на своите етикети. През 1892 г. ром BACARDI получава признание като „продукт, спасил живота на Негово Величество’” (Алфонсо XIII)‏. Скоро след това прочутият ром става известен като „Кралят на ромовете и ромът на кралете”. Днес BACARDI е най-награждаваната марка ром в света.

Коктейлите на BACARDI
• Оригиналният “Cuba Libre” (ром с кола) е създаден през испано-американската война, когато американски войници, борещи се за свободата на Куба, искат Кока-Колата им да бъде миксирана с ром BACARDI. С получената напитка те вдигат тост за свободата на Куба, от където идва и името на коктейла “Cuba Libre” (Свобода за Куба). Днес BACARDI & Coке е най-продаваният коктейл в света.

Енрике Комас Бакарди демонстрира как се правят автентични коктейли с ром Бакарди

• Коктейлът „Daiquiri” по оригинална рецепта се приготвя с ром BACARDI. Той е създаден от американец, работещ в мините на градчето Дайкири в Куба, който сам си приготвя освежаващ коктейл с местни свежи зелени лимони и ром BACARDI.

Най-известните Бакарди коктейли - „Daiquiri”, „Mojito” и „Cuba Libre”

• Автентичният коктейл „Моjito” се прави с ром BACARDI и е създаден преди векове в Куба. Известната миксирана напитка добива огромна популярност в Куба със създаването на ром BACARDI, а скоро след това се превръща в неофициалната национална напитка на Куба. Днес оригиналният коктейл „Bacardi Mojito” е регистрирана марка на компанията Bacardi.

Барон Кирил Гендович и съпругата му Вера.

Напитките, вдъхновени от BACARDI Superior Rum, остават класика и до днес. Коктейли като „Mojito”, „Daiquirí”, „Mismo”, „Cuba Libre”, а по-късно и коктейлът „Bacardi”, добиват огромна популярност първо в Куба, а след това по цял свят.

Проф. Любомир Стойков и Албена Александрова

Красимир Друмев - редакционен директор на „Мис България 1999” Елена Ангелова

Енрике Комас Бакарди и проф. Любомир СтойковСнимки:
1.Енрике Комас Бакарди.
2.В пресконференцията на Бакарди участваха проф. Любомир Стойков, Иван Гутов – мениджър продажби и маркетинг на Софсток ООД, Енрике Комас Бакарди, Мила Мишева от Софсток ООД и Парис Казакиас (от ляво на дясно).
3.Иван Гутов, Енрике Комас Бакарди, Мила Мишева и Парис Казакиас (от ляво на дясно).
4.Енрике Комас Бакарди.
5.– 9. Енрике Комас Бакарди демонстрира как се правят автентични коктейли с ром Бакарди.
10. Най-известните Бакарди коктейли – „Daiquirí”, „Mojito” и „Cuba Libre”.
11. Барон Кирил Гендович и съпругата му Вера.
12. Проф. Любомир Стойков и Албена Александрова.
13. Красимир Друмев – редакционен директор на "Санома Блясък България".
14. Олга Ускова и Марика Гедерте (от ляво на дясно).
15. „Мис България 1999” Елена Ангелова.
16. Енрике Комас Бакарди и проф. Любомир Стойков.

Фото: © Божидар Марков

ВИДЕО:
Енрике Комас Бакарди показа как се правят коктейли
Интервю с царя на коктейлите Енрике Комас Бакарди
Тагове: Брой 20

Вижте още

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“
Лайфстайл

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Духът на Япония в дизайна на Ивет Бианки
Лайфстайл

Духът на Япония в дизайна на Ивет Бианки

Италианският фестивал на красотата в Пловдив: иновации, стил и социални каузи
Лайфстайл

Италианският фестивал на красотата в Пловдив: иновации, стил и социални каузи

Стартира XXXI Италиански фестивал на прическата и красотата в Пловдив
Прически

Стартира XXXI Италиански фестивал на прическата и красотата в Пловдив

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео