Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Медии

ПРЕЗИДЕНТЪТ НА CERP И ПРЕДСЕДАТЕЛЯТ НА GLOBAL ALLIANCE ЩЕ ЖУРИРАТ В „PR ПРИЗ 2009”

от FLM
26.04.2009
Време за четене: 2 мин.
5928
A A
ПРЕЗИДЕНТЪТ НА CERP И ПРЕДСЕДАТЕЛЯТ НА GLOBAL ALLIANCE ЩЕ ЖУРИРАТ В „PR ПРИЗ 2009”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Представители на европейската PR конфедерация, на Global Alliance, на РАСО и ТPRА ще оценяват проектите тази година, заедно с българските PR специалисти

Президентът на европейската PR конфедерация (CERP) Роберто Дзангранди потвърди желанието си да участва в журито на деветото издание на „PR Приз„. Участие в журито потвърди също г-н Колин Фарингтън, председател на Global Alliance, генерален секретар на CERP и представител на британската PR конфедерация. В състава на журито тази година е и д-р. Сера Гьорпе, финансов инспектор в CERP и член на борда на Турската PR Асоциация.

От българска страна участие в журито ще вземат проф. Любомир Стойков, председател на Българска академична асоциация по комуникации (БААК); Даниела Петкова – главен изпълнителен директор на ПОК „Доверие”, Ема Нейкова – ръководител Външни комуникации „М-tel”; проф. Христо Кафтанджиев – преподавател в СУ „Св. Климент Охридски”; Александър Урумов – началник отдел „Връзки с обществеността” на БНБ; д-р Стефан Серезлиев – преподавател в НБУ, Александър Дурчев – собственик на All Channels Communication и Светослав Спасов, медиен репортер в сп. „Тема”. Председател на журито за „PR Приз 2009„ ще бъде Милена Атанасова, председател на Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО).

До 24 април включително готовите проекти, заедно с документите за участие и допълнителните материали, се приемат на следния адрес: София 1000, ул. “Ангел Кънчев” 1, ет. 5, За конкурса PR Приз 2009.
Другите важни дати за конкурса и инициативите около него са:

30 април – 15 май 2009 г. – Предварително журиране;
16 и 17 май 2009 г. – Публично представяне на номинираните проекти;
20 – 22 май – Трети PR фестивал в България;
22 май 2009 г. – Официална церемония за награждаване на участниците в конкурса PR Приз 2009.

Всички събития ще се състоят в хотел «Метрополитън», на бул. Цариградско шосе № 64.
Редовната такса за участие тази година остава 250 лева на кандидатстващ проект. Организации, чиито служители членуват в БДВО, Асоциация ИМАГИНЕС или БААК и са платили членския си внос за 2009 г., ползват преференциална такса за участие в размер на 200 лв. Организации, които подават заявки за участие в категорията „Общественозначима PR кампания на организации от стопанския сектор” и „Социално-отговорна PR кампания на организации от нестопанския сектор”, ползват преференциална такса за участие в размер на 150 лв. Студенти, които подават заявки за участие в категория „PR студент”, не заплащат такса за участие.

Таксата за участие можете да преведете по сметка:

Банка ДСК, клон Калоян
BIC: STSABGSF
IBAN: BG48STSA93000006291325
Членски внос БДВО 2009
PR Приз 2009 и Трети PR фестивал се провеждат с любезното съдействие на Mtel и ПОК „Доверие”.

Медийни партньори на конкурса и на фестивала са: БТА,Dir.bg, ДарикРадио, ReTV, Списание Мениджър, Списание Тема и онлайн изданието Медии и обществени комуникации.

Повече информация за участието в конкурса, както и форма за попълване ще можете да намерите на: www.bdvo.org / PR награди

Стартира конкурсът PR Приз 2009

За пръв път конкурсът ще се проведе под егидата на Българска конфедерация за връзки с обществеността

За девета поредна година стартира националният конкурс за постижения в сферата на Връзки с обществеността в България – PR Приз. Конкурсът, създаден от БДВО, за пръв път ще се проведе под егидата на Българска конфедерация за връзки с обществеността.

В PR Приз 2009 могат да участват: PR агенции и отдели на търговски компании, медии, държавни институции, правителствени и неправителствени организации. Проектите, които могат да представят за участие трябва да са реализирани през 2008 година. Конкурсните категории, в които ще се състезават претендентите за PR приз са 15: Корпоративна PR кампания; PR кампания за персонален имидж; Общественозначима PR кампания на организации от стопанския сектор; Социално отговорна PR кампания на организации от нестопанския сектор; PR кампания на държавна институция; PR кампания на политическа организация; Вътрешноорганизационен PR; PR кампания на нов продукт; PR кампания на съществуващ продукт или услуга; PR събитие; PR кампания на медия; Кризисен PR; PR кампания в сектор Туризъм и свободно време /спорт, забавления. др./; PR кампанията в сектор Финанси и връзки с инвеститори и PR кампания в сектор Информационни и телекомуникационни технологии.

И тази година ще има специална катергория “PR студент”, в която могат да се включат студенти по PR след трети завършен курс като представят PR програма или план за PR кампания, развита за целите на курсов проект.

Новото тази година е, че е добавена нова категория в конкурса – „PR кампания за персонален имидж”. В тази категория могат да участват кампании за изграждане на персонален имидж и управление на персонална репутация.

Съгласно регламента на конкурса, оценяването на проектите отново ще премине през два етапа – предварително журиране и публична защита на проектите.

Важни дати за конкурса:
Приемане на проектите:
21-24 април 2009 г. на адрес: За конкурса PR Приз 2009 София 1000 ул. “Ангел Кънчев” 1, ет. 5
30 април – 15 май 2009 г. Предварително журиране 16 и 17 май 2009 г. – Публично представяне на номинираните проекти;
22 май 2009 г. – Официална церемония за награждаване на участниците в конкурса PR Приз 2009.

Такса за участие в PR приз 2009 ще бъде 250 лева на кандидатстващ проект. Организации, чиито служители членуват в БДВО, Асоциация ИМАГИНЕС или БААК и са платили членския си внос за 2009 г., ползват преференциална такса за участие в размер на 200 лв. Организации, които подават заявки за участие в категорията „Общественозначима PR кампания на организации от стопанския сектор” и „Социално-отговорна PR кампания на организации от нестопанския сектор”, ползват преференциална такса за участие в размер на 150 лв. Студенти, които подават заявки за участие в категория „PR студент”, не заплащат такса за участие.

Генерални спонсори на PR Приз 2009: Mtel и ПОК „Доверие”

Повече информация и форма за участие ще можете да намерите на www.bdvo.org. Своите въпроси и заявки за получаване на документите можете да изпратите и на e-mail: m.atanassova@gmail.com

Учреди се Българска конфедерация за връзки с обществеността

През 2009 година бе сложено началото на обединението на българската PR общност, чрез създаване на Българска конфедерация за връзки с обществеността (БКВО)

Учредители на Конфедерацията са:
Българско дружество за връзки с обществеността
Асоциация ИМАГИНЕС на имиджмейкъри и специалисти по връзки с обществеността
Българска академична асоциация по коммуникации

За съпредседатели на Българската PR конфедерация са избрани:
Аня Павлова (Асоциация ИМАГИНЕС)
проф. Любомир Стойков (БААК)
Асен Асенов (БДВО)

Членове на УС на БКВО са:
Нери Терзиева (Ассоциация ИМАГИНЕС)
Петя Лазарова (БААК)
Милена Атанасова (БДВО)

Учредяването на Конфедерацията е важен етап в развитието на процеса по саморегулация на PR общността в България. Идеята за създаването на Конфедерация бе обсъждана повече от година в различни формати – кръгли маси, експертни групи, дискусии, като никойPR практик в България не изрази съмнение за необходимостта от създаването й.

Сред целите на Конфедерацията са: интеграция на PR общността в България; повишаване на професионализма и квалификацията на PR специалистите в България; издигане авторитета на PR професията в България; отстояване на етични норми и високи стандарти в PR професията в България; проучване и анализ на динамиката на публичното пространство; осъществяване на информационен обмен за състоянието, развитието и функционирането на връзките с обществеността; развитие на международното сътрудничество със сродни организации в областта на връзките с обществеността и др.

Тагове: Брой 22

Вижте още

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин
Медии

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Професионален стандарт в търсене на най-добрите примери в бизнеса
Медии

Професионален стандарт в търсене на най-добрите примери в бизнеса

БТА е платформа за истинските новини
Медии

БТА е платформа за истинските новини

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light
Медии

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео