Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Интервю

Д-Р ДИНКО ВЛАДИМИРОВ: РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ ЕСТЕТИЧНАТА ХИРУРГИЯ СЕ ИЗМЕРВАТ СЪС СТЕПЕНТА НА УДОВЛЕТВОРЕНОСТ НА ПАЦИЕНТИТЕ.

от FLM
30.04.2009
Време за четене: 1 мин.
7083
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

За най-големите ценители на красотата Fashion Lifestyle Magazine потърси един от известните български специалисти по пластична хирургия. Д-р Динко Владимиров е специализирал естетично-пластична хирургия в Париж, член е на Френската асоциация по естетично-пластична и реконструктивна хирургия SОFCEP. Д-р Владимиров е ръководител на клиника по хирургия "Д-р Виделов" към "МБАЛ-Хигия" и вече 20 години внася красота не само в телата, но и в душите на пациентите си. Неговите разбирания намират ярък израз в отношението към пациента – човешко и добронамерено. Той е ярко доказателство на твърдението, че за да се спечели доверието на един човек са необходими не само години на обучение и непрестанна практика, но и подход към индивидуалните проявления на личността. Все пак ще се уверите сами как нашият събеседник прояви завидна скромност, припомняйки, че дълг на всеки лекар е физическото здраве и душевният комфорт на пациента:

Д-р Владимиров, има ли увеличение на пациентите ви през последните години? Преди това беше достъпно най-вече за известните хора в България, а днес като че ли услугите на пластичната хирургия са достъпни и за обикновените хора?
Европейската култура от 21 век все повече извежда „чертите на младостта” като естетически критерий, формиращ желанията на пациентите да тушират възрастовите проблеми в синхрон с тяхното вътрешно усещане. Днес въпросът е поставен изцяло на прагматична основа – дали пациентът желае промяна, дали тя е осъществима и дали отсрещната страна може да си го позволи.

Кои са най-новите постижения на съвременната пластична хирургия?
Ще ми се да не се спирам на познати неща като развитие на съвременните технологии и статистики, а да акцентирам на най-новите тенденции, определящи ролята на естетичния хирург. Днешният експерт притежава не само хирургична компетентност, но и ангажираност по отношение на всички аспекти на човешкото здраве. Приоритет е сигурността на пациента, както и познанията на специалиста в областта на естетичната медицина. Резултатите от естетичната хирургия се измерват със степента на удовлетвореност на пациентите.

Кои операции траят най-дълго и имат най-продължителен възстановителен период?
Продължителността на операциите се определя от необходимостта от извършване на определени хирургични процедури, позволяващи постигането на определен вид корекции. Тук е мястото да направя едно уточнение – следоперативен и възстановителен период са две съвсем различни неща. Следоперативният период включва времето, налагащо активно медицинско наблюдение, докато възстановителният период приключва с пълната адаптация на пациента към неговото всекидневие. Но по-важен тук е стремежът към осигуряване на комфорт за пациента чрез свеждане до минимум на трудностите и ограниченията, съпътстващи този процес. Затова на този етап определящи са не продължителността на операцията и възстановителният период, а информираността и мотивацията на пациента. Мотивацията е свързана с очакването на желания резултат, водещ до подобряване качеството на живот на пациента.

Каква е възрастовата граница на пациентите Ви?
Има само долна граница – завършено пълнолетие.

Как се развива естетичната хирургия в условия на криза?
Това става основно чрез разширяване обема на предлаганите услуги, давайки се преимущество на по-достъпните процедури, с кратък възстановителен период.

Кои са най-добрите клиники в България, предлагащи съвременни хирургични услуги?
Това са местата, в които пациентите са получили добър резултат.

Вашите пациенти идват ли с предварително решение какво искат или очакват по-скоро вие да изберете най-подходящата процедура за тях? Операцията предхожда ли се от консултации и време за размисъл на пациента?
Болшинството от пациентите идват с решение за това какво не им харесва и с желание за промяна. Би трябвало консултантът да не сугестира, а да изследва и чак тогава да предложи решение на конкретния въпрос. По преценка, в чисто информативен план, се допуска коментар по теми, които не са обект на консултацията. По време на предоперативните консултации по коректен начин пациентът се информира за всичко: възможности, методи, усложнения, рискове за здравето, лоши резултати и тяхната превенция и решения, възстановителен период и далечни перспективи. Времето за размисъл е задължително, както и възможността за допълнителни консултации. Операцията се осъществява, когато липсват контра-индикации, постигнат е консенсус, скрепен с подписан документ „Информирано съгласие”.

Снимки: www.higia-bg.com, www.topnews.in, classifieds.justlanded.com, cnn.com

Тагове: Брой 22

Вижте още

Моника Господинова: „Да облечеш послание, не просто дреха!“
Интервю

Моника Господинова: „Да облечеш послание, не просто дреха!“

Интервю

Илиана Илиева и алхимията на вътрешния свят

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“
Интервю

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³
Интервю

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео