Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Свободно време

В ТЪРСЕНЕ НА СВОБОДНОТО ВРЕМЕ

от FLM
15.06.2009
Време за четене: 1 мин.
4596
A A
В ТЪРСЕНЕ НА СВОБОДНОТО ВРЕМЕ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Въпреки, че животът днес изглежда по-труден от когато и да било, може би с изненада ще научите, че според изследванията, съвременният човек разполага с повече свободно време от своите предшественици. Изчисленията са категорични: днес разполагаме с 45 минути на ден повече време за себе си. Въпросът е: знаем ли как да ги използваме?

В  търсене на свободното времеВ  търсене на свободното време

Оказва се, че човекът на XXI век губи повече от половината от времето си, за да гледа телевизия. Средностатистическият американец посвещава 2.5 часа от всекидневието си на тази електронна медиа. В Америка 6.8 млн. души прекарват времето си в клубове за четене, 196 000 души практикуват плажен волейбол. За сравнение – 3 млн. души практикуват т.нар. “muzzleloading” (muzzle-дуло) – стрелба със старо оръжие.

В  търсене на свободното време

Статистиката е категорична, че силният пол посвещава повече от свободното си време на спорта, в сравнение с дамите – съотношението мъже – жени е 21% – 16%. За спорт мъжете отделят средно по 2 часа, докато дамите – около 1.5 часа. Превърнато в проценти, например, испанците отделят 12% от времето си на спорт, докато турците – само 2%.

Покупките също издават как прекарваме свободното си време. Комерсиалният аспект на този въпрос дава превес отново на пристрастеността към телевизията: купуваме телевизори с все по-големи екрани, все по-бързи компютри, а библиотеките ни отдавна не са попълвани с нови заглавия.

Храненето също е важен аспект от свободното време. Новозеландците прекарват 2 часа и 5 минути на ден, за да се хранят, австралийците – час и половина. Рекордьори са французите, които отделят на това занимание 2 часа и 10 минути.

Не е изненада, че мъжете разполагат с повече време за себе си, в сравнение с жените. Не е учудващ и фактът, че най-ангажирани са дамите на възраст между 35 и 44 г. Единствените жени в света, които имат повече свободно време от мъжете – цели 5 минути, отново са новозеландките. За сравнение: в Австралия мъжете водят с десет минути, а в Италия – с цели 85 минути.

Заети с всички тези дейности, които запълват свободното време, през седмицата само 38% от анкетираните канят приятели на вечеря. Няма нищо лошо човек да прекарва времето си, гледайки телевизия, въпросът е защо предпочита да бъде сам? Може би днес толкова сме се пристрастили към оплакванията от липса на свободно време, че не умеем да го използваме пълноценно.

В  търсене на свободното време

Източници: www.time.com, www.iconocast.com, www.bls.gov

Фото: www.superstock.com, dreamstime.com, www.bthconline.com, wwwdelivery.superstock.com

Тагове: Брой 23

Вижте още

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?
Свободно време

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?
Свободно време

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ
Свободно време

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ

КАК ДА СЪЗДАДЕТЕ ДРЕХИ И АКСЕСОАРИ С ЕДНАКЪВ ПРИНТ?
Свободно време

КАК ДА СЪЗДАДЕТЕ ДРЕХИ И АКСЕСОАРИ С ЕДНАКЪВ ПРИНТ?

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео