Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Семейство

“ПАМПЕРС” И УНИЦЕФ: “1 ОПАКОВКА = 1 ВАКСИНА” ЗА БЪЛГАРИЯ

от FLM
28.04.2010
Време за четене: 1 мин.
3407
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Целта на глобалната иницатива е набиране на средства
за ваксини срещу неонатален тетанус в развиващите се страни

 

Pampers & UNICEFС благотворителен концерт и караоке на български изпълнители официално стартира кампанията “1 опаковка = 1 ваксина” на Pampers & UNICEF за 2010 г.

Кампанията е част от глобалната инициатива за набиране на средства за животоспасяващи ваксини за милиони новородени, изложени на риск от тетанус в развиващите се страни. Начало на проекта у нас дават Ива Дойчинова – посланик на кампанията и музикантите Хилда Казасян, Деси Добрева, Любо, Елица Тодорова и Стоян Янкулов.

В България кампанията “1 опаковка = 1 ваксина” има за цел да се съберат средства за ваксини против тетанус за нуждаещите се майки и техните новородени. От всеки продаден специално маркиран пакет пелени, Pampers ще дарява средствата за ваксина.

Кампанията се провежда за четвърта година в световен мащаб, като България се включва в глобалния хуманитарен проект през 2008 г. У нас инициативата дава много добри резултати благодарение на помощта на хиляди български семейства, които даряват 885 220 ваксини.
Това нарежда страната ни на 2-ро място по дарителски приходи на Балканския полуостров (на първо място е Румъния, на трето място – Сърбия).

“Все още в повече от 47 страни по света на всеки 4 минути неонаталният тетанус отнема живота на новородено, въпреки че болестта е напълно предотвратима от 70 години насам. Близо 130 000 бебета няма да доживеят до първия си рожден ден!”, коментират от УНИЦЕФ.

Pampers & UNICEF

“Миналата година посетих Централноафриканската република и Кот д’Ивоар заедно с посланиците от другите балкански страни”, разказва Ива Дойчинова, посланик на кампанията. “Когато видях надеждата в очите на онези майки, които питаха: “А кога ще пристигнат останалите ваксини?”, разбрах, че има смисъл от нашите усилия и че трябва да продължим да се борим! Това, което видях там, не може да се опише с думи, но все пак вярвам, че хората ще успеят да усетят духа на кампанията и какво е чувството да спасиш живот”.

От 2008 г. кампанията “1 опаковка = 1 ваксина” подкрепят и Богдана Трифонова, Гала Будева, Ана Пападопулу, Наталия Симеонова, Радост Драганова, Екатерина Дафовска, Тити Папазов, Георги Енчев. Към тях сега се присъединяват и джаз-певицата Хилда Казасян, която записа специална песен по музика на Брамс – “Песен за живота”. Деси Добрева, Любо, Графа, Елица Тодорова и Стоян Янкулов също подкрепят инициативата със своята музика и гласове.

Тази година Pampers & UNICEF осъществяват и местна дарителска кампания в България, целяща да подпомогне детската грижа у нас. Програмата предвижда дарения на неонатални легла и столове за родилки в родилни отделения в страната, както и дарения на пелени Pampers в “Центрове за настаняване от семеен тип” и звена “Майка и бебе”.

Pampers & UNICEF

 

Фото: © United Partners

Тагове: Брой 34

Вижте още

Българското детско облекло: предизвикателства и динамика
Семейство

Българското детско облекло: предизвикателства и динамика

Кухня в минималистичен стил: идеи и препоръки
Семейство

КУХНЯ В МИНИМАЛИСТИЧЕН СТИЛ: ИДЕИ И ПРЕПОРЪКИ

SOFIA WEDDING EXPO 2025: КАКВО ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖИТЕЛИТЕ?
Семейство

SOFIA WEDDING EXPO 2025: КАКВО ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖИТЕЛИТЕ?

Ивет Бианки
Семейство

МОДНИЯТ БРАНД IVETTE BIANCHI – НОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ТАЗГОДИШНИТЕ АБИТУРИЕНТИ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео