Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Семейство

КАКВО МРАЗЯТ ДА ЧУВАТ МЪЖЕТЕ?

от FLM
31.10.2010
Време за четене: 1 мин.
4436
A A
КАКВО МРАЗЯТ ДА ЧУВАТ МЪЖЕТЕ?
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Какво мразят да чуват мъжете?В последните години агенциите за запознанства в Германия придобиха особена популярност. Те постоянно провеждат проучвания за това какво търсят в своя идеален партньор клентите им, както и какво най-много мразят да чуват от отсрещната страна. Последното допитване до потребителите от мъжки пол на онлайн-базираната агенция за запознанства Elitepartner.de състави топ 5 на нещата, които мъжете не желаят да чуват:

1.”Не съм готова за връзка точно сега” е най-омразната реплика за 1,500 мъже, които са отговорили на проучването на сайта за запознанства. Извинението звучи изкуствено и нечестно. Все едно да кажеш: „Не съм готова за връзка точно с теб”- възмущава се един от клиентите на агенцията.

2. Класиката „Нека да си останем само приятели” се подрежда на заслуженото второ място като най-неприятното нещо, което един влюбен мъж иска да чуе. 45% от анкетираните мразят тези думи и не желаят просто „да си останат приятели” с жените, които ги изричат.

3. 36% от мъжете, участвали в проучването, ненавиждат другата класика в жанра – „Не си виновен ти, а аз”.

4. Една от вечните грижи на жените, с които те безотказно тормозят мъжете в своя живот, се изразява във въпроса: „Мислиш ли, че съм твърде дебела?”. 34% от допитаните мъже не проумяват докога приятелките им ще ги измъчват с тази реплика.

5. На последно място в класацията се нарежда тъжната женска констатация: „Ти изобщо не ме слушаш”. 32% от запитаните представители на силния пол споделят, че макар не винаги да слушат половинката си, не обичат когато това им се натяква.

Снимка:

  1. Има няколко женски реплики, които мъжете мразят да чуват.

Фото: http://cdn.sheknows.com/articles/repel_men.jpg

Тагове: Брой 39

Вижте още

Българското детско облекло: предизвикателства и динамика
Семейство

Българското детско облекло: предизвикателства и динамика

Кухня в минималистичен стил: идеи и препоръки
Семейство

КУХНЯ В МИНИМАЛИСТИЧЕН СТИЛ: ИДЕИ И ПРЕПОРЪКИ

SOFIA WEDDING EXPO 2025: КАКВО ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖИТЕЛИТЕ?
Семейство

SOFIA WEDDING EXPO 2025: КАКВО ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖИТЕЛИТЕ?

Ивет Бианки
Семейство

МОДНИЯТ БРАНД IVETTE BIANCHI – НОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ТАЗГОДИШНИТЕ АБИТУРИЕНТИ

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео