Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Аксесоари

ПАВЕЛ ЦВЕТКОВ ЗА МОДАТА ПРИ ОЧИЛАТА ПРЕЗ 2011

от FLM
07.04.2011
Време за четене: 2 мин.
6049
A A
ПАВЕЛ ЦВЕТКОВ ЗА МОДАТА ПРИ ОЧИЛАТА ПРЕЗ 2011
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* И слънчевите, и диоптричните модели следват ретро вълната

Г-н Цветков, марката KWIAT беше един от водещите участници в Международната изложба „Опто салон” – какви са впечатленията ви от изложението?

Определено всички участници и посетители на изложението се убедиха, че тази година модата при очилата твърдо се е променила по посока на новите ретро модели. Те са и за мъже, и за жени, като носят едно носталгично настроение и едновременно с това обединяват в себе си функционалността и висшата мода. Новите модели за 2011 г. ще донесат приятни изненади от красиви, леки и удобни форми, ефектни комбинации от качествени материали, меки преливащи се цветове и отенъци.

Един плюс от икономическа гледна точка е, че новите модели за 2011 г. не са поскъпнали в сравнение с по-старите модели, дори са със значително по-добро качество, по-добра защита и по-добри оптически параметри, а цената е без промяна.

ПАВЕЛ ЦВЕТКОВ ЗА МОДАТА ПРИ ОЧИЛАТА ПРЕЗ 2011

Какви са актуалните тенденции при слънчевите и диоптрични модели очила?

Доскоро бяха модерни големите слънчеви очила и малките диоптрични рамки. В момента обаче формите се изравняват – слънчевите очила стават малко по-малки, а диоптричните по-големи, като и едните, и другите следват ретро вълната. Може да се каже, че са модерни „грозните” очила, както някои ги наричат, защото трудно възприемат грубоватите ретро форми, които са много актуални в момента. Този тип очила обаче навлиза доста бързо сред младите, на които ретро моделите придават по-сериозен вид. Всеки, който се стреми към такова излъчване, без колебание може да си избере от изключително актуалните в момента очила.

Моделите очила от оптическите музеи сега изглеждат актуално и модерно.

Маските и големите орнаменти по очилата вече не са модерни. Преобладават пластмасовите модели в колекциите, но има и метални. Безспорно не може без камъни, но те са значително по-малко, често са заменяни с красиви метални апликации в различни цветове.

ПАВЕЛ ЦВЕТКОВ ЗА МОДАТА ПРИ ОЧИЛАТА ПРЕЗ 2011

Много актуални все още са и “пилотните” очила в разнообразие от подобни бъбрековидни форми.Трите най-модерни ретро форми са закръглени, рогови и котешки. Специално в колекцията на KWIAT за 2011 г. големите ретро форми са по-деликатни, защото практически ние създаваме очила специално за българския клиент и се съобразяваме освен със световните тенденции, също с вкусовете, предпочитанията и финансовите възможности на българите.

Основните цветове в последната ни колекция са лилаво, кафе макиато, бяло и черно, и много харесваното черно с прозрачно или черно със сиво в метални и пластмасови варианти. Стъклата са в кафяво, сиво и тъмно сиво с преливане, със златно или сиво огледално покритие, като мъжете обикновено избират сивото, а жените златното.

ПАВЕЛ ЦВЕТКОВ ЗА МОДАТА ПРИ ОЧИЛАТА ПРЕЗ 2011

От къде тръгна тенденцията на „грозните” очила?

Тенденцията на големите ретро форми, които минават за „грозни” започна да навлиза още през 2008 г. и се засили в световен мащаб. Но тъй като тя е много ретро, хората почти навсякъде я възприемат бавно и едва сега се пречупват към нея. Очилата по начало са бавно оборотна стока и модата при тях навлиза със закъснение, затова е нормално хората да започнат реално да пазаруват нещо модерно едва след месеци. Актуалните в момента форми са взети от миналото, но материалите са нови, комбинацията от цветове също, както и технологиите, които правят очилата по-леки, а съклата с по-добра защита. Златното и сребърното огледално покритие, например, вече не се надрасква лесно, както е било преди. А пък и в модата „грозното” за едни е красиво за други. Джак Никълсън, Том Круз, Джони Деп са едни от лицата на Холивуд, които свързваме именно с големите ретро форми.

ПАВЕЛ ЦВЕТКОВ ЗА МОДАТА ПРИ ОЧИЛАТА ПРЕЗ 2011

Как се приема тази тенденция от българските клиенти?

С интерес, желание и малко със страх дали хората около тях ще ги възприемат с тези очила. Съветът ни е да не се притесняват, защото ако в оптиката човек първоначално се чувства странно с по-големите форми, трябва да знае, че навън бързо се свиква с тях. А пък и с такива очила всеки ще е много актуален не само в близките месеци, но и в следващите една-две години.

ПАВЕЛ ЦВЕТКОВ ЗА МОДАТА ПРИ ОЧИЛАТА ПРЕЗ 2011

Какви са все пак предимствата на големите „грозни” очила?

Едно от безспорните предимства на тези очила е, че са забележими. С тях сякаш казваш „Виж ме!”. И понеже не отиват на нищо, отиват на всеки и на всичко. Реално погледнато, те се оказват доста универсални, което в момент на криза е голям плюс. Такива очила човек може да комбинира както със спортен, така и с по-елегантен стил, което наистина е доста икономичен вариант.

ПАВЕЛ ЦВЕТКОВ ЗА МОДАТА ПРИ ОЧИЛАТА ПРЕЗ 2011

Кои са най-важните неща, с които трябва да се съобрази човек, когато си избира очила, независимо дали са слънчеви или диоптрични?

На първо място, човек трябва да знае къде да си поръча очила. В оптическите магазини оптик-специалист най-добре може да посъветва клиента както за вида на стъклата и кои материали си заслужават цената, така и за подходящата форма. Това наистина са две съвсем различни неща, които обаче имат еднаква тежест при избора на очила, които стават част от излъчването на човека и наистина трябва да му подхождат.

Според проучвания, които се потвърждават и от моята практика, когато хората избират очила, обикновено се интересуват на първо място от цвета и след това вече от марката, която притежава съответното качество и цена. Най-добре е, разбира се, човек да пробва и да види какво наистина му отива. От гледна точка на модата, нека всеки да си погледне гардероба и да се съобрази с него. Не е добре да търсиш за себе си нещо, което си харесал как стои на твой приятел, защото в повечето случаи на теб не би ти отивало съвсем същото.

ПАВЕЛ ЦВЕТКОВ ЗА МОДАТА ПРИ ОЧИЛАТА ПРЕЗ 2011

Сега определено е най-подходящия момент човек да се снабди с нови очила. От една страна, защото с появата на повече слънчева светлина през пролетта очите са особено чувствителни, а е важно те да бъдат защитени от слънцето през цялата година. И от друга страна, в момента има най-голямо разнообразие, най-вече от новите ретро форми.

Очилата са най-забележимия аксесоар и ако човек иска да бъде забелязан, това най-лесно ще се получи с нова визия на ретро очилата. Те действително са чудесно допълнение към гардероба и визията на всяка дама и всеки мъж.

 

ПАВЕЛ ЦВЕТКОВ ЗА МОДАТА ПРИ ОЧИЛАТА ПРЕЗ 2011

Интервюто взе Силвия Тодорова

Снимки:

  1. – 8. Актуални модели слънчеви очила на KWIAT

Фото: © KWIAT

Тагове: Брой 44

Вижте още

ВОАЛИ НА ЖЕНСТВЕНОСТТА
Аксесоари

ВОАЛИ НА ЖЕНСТВЕНОСТТА

УНИКАЛНА ИЗЛОЖБА НА ШАПКИ В ДВОРЕЦА „ГАЛИЕРА“
Аксесоари

УНИКАЛНА ИЗЛОЖБА НА ШАПКИ В ДВОРЕЦА „ГАЛИЕРА“

Аксесоари

5 АКСЕСОАРИ, КОИТО ПЕРФЕКТНО ДОПЪЛВАТ ДАМСКИ СУИЧЪРИ

ЕКСПЛОЗИЯ ОТ ЦВЕТОВЕ И СТИЛ: ПОСЛЕДНАТА КОЛЕКЦИЯ НА KWIAT
Аксесоари

ЕКСПЛОЗИЯ ОТ ЦВЕТОВЕ И СТИЛ: ПОСЛЕДНАТА КОЛЕКЦИЯ НА KWIAT

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео