Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Нова генерация

МАРТА ПЕШЕВА: „ВАЖНО Е ДА ЗНАЕШ ЦЕНАТА НА УСПЕХА!”

от FLM
26.08.2014
Време за четене: 1 мин.
3413
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Марта Пешева: „Важно е да знаеш цената на успеха!”Марта Пешева е моден дизайнер, на 27 г., от София, магистър по мода към Национална Художествена Академия. Включва се в модни проекти, сред които Be londonized – поредица събития на Beefeater Gin, изложба от календара на Sofia Design Week 2012, Out of fashion trends – модни инсталации във Фабрика 126. Има участия в различни конкурси, изложби и базари на млади дизайнери. Национален финалист на конкурса Triumph Inspiration Award 2011, а наскоро и селектирана сред осемте финалисти на конкурса за униформи на служителите от Мтел. Има различни инспирации и влияния, както от урбанистична среда и архитектура, така и от винтидж стила.

Защо решихте да се занимавате с мода и моден дизайн ?
Желанието да се занимавам с мода дойде, когато бях на 12 години. Майката на моя добра приятелка работеше в тази сфера и покрай нея имах досег с бранша, който отстрани изглеждаше привлекателен и бляскав. Започнах да следя предаването „От игла до конец“ на проф. Любомир Стойков, видях едно от христоматийните ревюта на Аликзандър Маккуин, разбрах някои важни неща за модата и това беше катализатора, но тогавашното ми решение все пак е било по-скоро импулсивно. Днес бих казала, че модата е креативната сфера или изкуството, което ме изразява добре и ме провокира и лично, и професионално.

КИРИЛ ЧАЛЪКОВ – 20 ГОДИНИ КРАСОТА

КИРИЛ ЧАЛЪКОВ – 20 ГОДИНИ КРАСОТА

Кои са любимите Ви дизайнери и защо?
Аликзандър Маккуин (няма нужда да казвам защо). Ив Сен Лоран заради всичко, което е дал на женския гардероб. Мартин Марджиела за отношението и мисленето, въобще големите – Раф Симънс, Галиано. Разбира се, има и куп млади дизайнери, които правят страхотни неща.

КИРИЛ ЧАЛЪКОВ – 20 ГОДИНИ КРАСОТА

От къде черпите вдъхновение за моделите си?
Изворите са много – най-често от конкретния плат, също чувства и настроения, от природата, субкултурите, изкуството или конкретен човек, от колегите дизайнери.

КИРИЛ ЧАЛЪКОВ – 20 ГОДИНИ КРАСОТА

Промениха ли се вашите виждания за професията моден дизайнер сега, след като вече завършихте в сравнение с очакванията ви в началото?
Основно се промениха вижданията ми за реализацията на един моден дизайнер. Но и отношението към професията се изменя с практиката и времето. Част от импулса и удоволствието се губят за сметка на техническите детайли и познания.

КИРИЛ ЧАЛЪКОВ – 20 ГОДИНИ КРАСОТА

Как смятате да се реализирате в света на модата?
Искам да направя собствен бранд, защото смятам, че имам креативния потенциал за това. Все пак, това намерение, ще си позволя чуждицата, е work in progress – нещо, върху което работя и е в постоянен процес на развитие, трансформация.

Трябва ли знанията за реалния моден бизнес да са по-широко застъпени в обучението?
Да, те могат да се увеличат за сметка на някои по-общи дисциплини. Но все пак зависи специалност с какъв профил завършваш – технически или инженерен, арт или насочен към медии, маркетинг и реклама. Моята специалност – „Мода“ в НХА беше много криейтив ориентирана, но не се чувствам ощетена, напротив – така или иначе с приключване на обучението човек бързо си сверява часовника с реалността.

Какво според Вас прави един моден дизайнер успешен?
Комбинацията между добре развит и насочен талант, доста работа, наличие или възпитание на подходящите черти на характера и късмет. Важно е да знаеш цената на успеха.

Как планирате да въплътите таланта и страстта си  към модата в успешен бизнес?
Това е въпросът! Работя по него, а само времето ще покаже.

Снимки:
1. Марта Пешева.
2. – 6. Модели на Марта Пешева
Фото и източник: http://beauty.fashion.bg

Тагове: Брой 74

Вижте още

Нова генерация

Академията за мода определи новите си стипендианти

Нова генерация

ТРАНСФОРМАЦИЯ: ДИПЛОМНО РЕВЮ НА СПЕЦИАЛНОСТ „МОДЕН ДИЗАЙН“ ОТ НХА

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА
Нова генерация

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО
Нова генерация

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео