Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Свободно време

KОНКУРСЪТ RICHMART VINTAGE ПОДКРЕПЯ ДИЗАЙНЕРИ И ФОЛКЛОРНИ СЪСТАВИ

от FLM
26.02.2015
Време за четене: 2 мин.
3233
A A
KОНКУРСЪТ RICHMART VINTAGE ПОДКРЕПЯ ДИЗАЙНЕРИ  И ФОЛКЛОРНИ СЪСТАВИ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

В края на февруари в Пресклуб БТА се състоя пресконференция по повод проекта RICHMART VINTAGE, който обединява потенциала на българския фолклор и българската индустрия. В пресконференцията участваха Мартин Йорданов, Христо Димитров, Деан Манев, Алфредо Торес, Формация за народни танци RICHMART и проф. Любомир Стойков.

Kонкурсът RICHMART VINTAGE подкрепя дизайнери  и фолклорни състави

ПРОЕКТЪТ RICHMART VINTAGE

Цели:
Да се утвърди марката “MADE IN BULGARIA’’. Всички български индустрии да се обединят в една обща цел и да покажат своите предимства на световния пазар. Българските фолклорни танци и мода могат да спомогнат много със своята атрактивност за реализацията на този проект:
– В България има над 1000 хореографи и над 100 000 танцьори на фолклорни танци, които танцуват в професионални, самодейни или любителски състави.
– Българската модна индустрия има над 150 000 работещи в около 3500 предприятия. В българските фабрики се произвеждат колекциите на много световноизвестни марки.

Kонкурсът RICHMART VINTAGE подкрепя дизайнери  и фолклорни състави

Утвърждаването на марката ‘’MADE IN BULGARIA’’ би спомогнало за подобряване на икономиката в България. По този начин ще се запазят съществуващите работни места и ще се открият нови такива.

Да се популяризират българските фолклорни танци в световен мащаб. Да се даде възможност на МАГИЯТА НА БЪЛГАРСКИЯ ФОЛКЛОРЕН ТАНЦ ДА ЗАВЛАДЕЕ ЦЕЛИЯ СВЯТ!
Българският фолклор е най-богатият в ритмично отношение фолклор в света. Той се явява важен принос в музикалната култура на Европа и света. Това невероятно богатство не трябва да остава скрито. Българският фолклор е това, в което България е световен лидер.

Kонкурсът RICHMART VINTAGE подкрепя дизайнери  и фолклорни състави

ЗА СЪЖАЛЕНИЕ, ПОРАДИ НИСКОТО НАЦИОНАЛНО САМОЧУВСТВИЕ, В БЪЛГАРИЯ ПОСТОЯННО СЕ КОПИРА МУЗИКА ОТ ДРУГИ ДЪРЖАВИ – „стара градска музика” – копие на музиката от Германия, Чехия, Унгария, Франция, „естрада и забавна музика” – копие на музиката от САЩ, Италия и Англия, „чалга” – музика от гръцки, сръбски и цигански ритми. А ГОЛЯМОТО КУЛТУРНО И МУЗИКАЛНО НАСЛЕДСТВО НА БЪЛГАРИТЕ ПОСТЕПЕННО ИЗЧЕЗВА И СЕ УНИЩОЖАВА. ОТ ТОВА ГУБЯТ НЕ САМО БЪЛГАРИТЕ, А И ЦЕЛИЯТ СВЯТ.

Kонкурсът RICHMART VINTAGE подкрепя дизайнери  и фолклорни състави

Проектът RICHMART VINTAGE е отворен за партньори от различни сфери и е насочен към:
Министерство на образованието и науката, Министерство на туризма, български посолства, българи-емигранти и емигрантски дружества в чужбина;
български сценаристи, продуценти и режисьори;
хореографи на български фолклорни танци, хореографи по модерен балет и в други сфери на танцовото изкуство; фолклорни ансамбли и танцьори, инструктори по фитнес, аеробика и др.;
туристически, модни и рекламни агенции;
към известните личности /държавници, политици, артисти, музиканти, певци, спортисти и др./
фирми в различни браншове, ресторанти и клубове;
абитуриентите на 2015 година и младоженците;
чужденци, които са приятели на българския фолклор;
български и световни медии;

По време на пресконференцията бяха посочени някои от идеите на организаторите от RICHMART VINTAGE за това как да бъдат подкрепени българската индустрия (в частност модата) и как българските фолклорни танци да стъпят на нови сцени.

Kонкурсът RICHMART VINTAGE подкрепя дизайнери  и фолклорни състави

НЯКОИ ОТ ИДЕИТЕ:
Известни личности да снимат видео как танцуват народни танци и да го качват в интернет.
Дизайнери от България и чужбина да включват мотиви и символи от българския фолклор в своите облекла.
При изложения в чужбина да се представят по-активно българската народна музика и танци и да се използват за реклама.
Абитуриенти и младоженци да заложат на българската народна музика и танци като ги включват, както в своите тържества, така и да избират тоалети с мотиви, символи и шевици от българския фолклор.
Хореографите в различни танцови и спортни клубове (зумба, аеробика) да заложат на българската народна музика и танци, като правят свои интерпретации с тях.
Мениджъри на различни фирми да залагат повече на българската музикална и танцова традиция, както в своята основна дейност, така и в различните си фирмени мероприятия – делови и артистични.

Kонкурсът RICHMART VINTAGE подкрепя дизайнери  и фолклорни състави

КОНКУРСЪТ RICHMART VINTAGE
Основната идея на конкурса RICHMART VINTAGE, който е в подкрепа на българските фолклорни танци и мода, е да се демонстрира уникалността на българския фолклор, който може да бъде представен по нов начин.

Конкурсът е разделен в две части:
ВИДЕОКЛИПОВЕ ЗА НАРОДНИ ТАНЦИ И МОДА – с общ награден фонд 10 000 лв., като всеки месец от януари до май се раздават по 2000 лв. за трите най-добри клипа. Могат да участват професионални танцови групи, самодейни състави или любители; клипове, направени на сватбени или фирмени тържества, както и направени на абитуриентските балове. RICHMART VINTAGE.

Kонкурсът RICHMART VINTAGE подкрепя дизайнери  и фолклорни състави

ДИЗАЙНЕРСКИ ОБЛЕКЛА С БЪЛГАРСКИ НАРОДНИ МОТИВИ И СИМВОЛИ – с общ награден фонд 5 000 лв. Конкурсът ще се проведе в края на месец май. В момента текат заявките за участие. Категориите на облеклата са:
а) мъжки костюми, сака и палта;
б) дамски сака и палта;
в) детски и тинейджърски сака и костюми;
Имат право да участват: дизайнери ученици и студенти; самостоятелни дизайнери; фирми за мода; българи, живеещи в България и чужбина, както и чужденци, които използват български мотиви и символи в своите модели;
Организаторът: „RICHMART” Русе – най-модерната фабрика за мъжки костюми по поръчка в Европа предлага на участниците съдействие при изработката на прототипите и подпомагане за налагането на техните марки на пазара.
Заявките за участие могат да се изпращат на Facebook страница RICHMART LTD https://www.facebook.com/pages/Richmart-Ltd/521257198002059

Допълнителна информация за условията за участие в конкурса можете да намерите на Фейсбук страницата Richmart LTD:

Снимки:
1. Участниците в пресконференцията: Христо Димитров, проф. Любомир Стойков, Мартин Йорданов, Алфредо Торес и Деан Манев. (от ляво на дясно)
2. Проф. Любомир Стойков и Мартин Йорданов
3. Христо Димитров и Мартин Йорданов
4. Проф. Любомир Стойков и Алфредо Торес
5. – 7. Алфредо Торес и Формация RICHMART танцуват шопско хоро на салса музика.
Фото: Хайлайф

Тагове: Брой 76

Вижте още

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?
Свободно време

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?
Свободно време

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ
Свободно време

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео