Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Семейство

КАМПАНИЯТА НА KWIAT ПРИКЛЮЧИ С БЛАГОТВОРИТЕЛЕН МАЧ И ОЧЕН СКРИНИНГ НА ДЕЦА ОТ ПРИЕМНИ СЕМЕЙСТВА

от FLM
20.11.2016
Време за четене: 1 мин.
6026
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

*Йордан Йовчев и фен клубът на Манчестър Юнайтед във футболна надпревара

Силвия Тодорова

Кампанията на KWIAT за профилактика на детското зрение приключи с очен скрининг на деца от приемни семейства, които участваха в благотворителен мач с официалния фен клуб на Манчестър Юнайтед в България. Олимпийският медалист и четирикратен световен шампион Йордан Йовчев се включи в мача като посланик на кампанията за детското зрение. Финалната инициатива се състоя на 29 октомври в закритото игрище на спортен комплекс „Симеоново“ и беше организирана съвместно от Официалният фен клуб на Манчестър Юнайтед в България и KWIAT в партньорство с Националната асоциация за приемна грижа.

КАМПАНИЯТА НА KWIAT ПРИКЛЮЧИ С БЛАГОТВОРИТЕЛЕН МАЧ И ОЧЕН СКРИНИНГ НА ДЕЦА ОТ ПРИЕМНИ СЕМЕЙСТВА

КАМПАНИЯТА НА KWIAT ПРИКЛЮЧИ С БЛАГОТВОРИТЕЛЕН МАЧ И ОЧЕН СКРИНИНГ НА ДЕЦА ОТ ПРИЕМНИ СЕМЕЙСТВА

След няколко оспорвани мача отборът на Йордан Йовчев, който демонстрира завидни футболни умения, грабна първото място в турнира. Играта на смесените отбори се оказа удоволствие не само за играчите, но и за наблюдаващите. Децата показаха спортен дух и завидни умения. Атракция бяха и малките дами, които наред с момчетата мереха сили в дербитата. След края на спортната програма всички деца получиха подаръци – очила от KWIAT.

КАМПАНИЯТА НА KWIAT ПРИКЛЮЧИ С БЛАГОТВОРИТЕЛЕН МАЧ И ОЧЕН СКРИНИНГ НА ДЕЦА ОТ ПРИЕМНИ СЕМЕЙСТВА

КАМПАНИЯТА НА KWIAT ПРИКЛЮЧИ С БЛАГОТВОРИТЕЛЕН МАЧ И ОЧЕН СКРИНИНГ НА ДЕЦА ОТ ПРИЕМНИ СЕМЕЙСТВА

Преди да започне футболната игра, на всички присъстващи 27 деца от приемни семейства, беше направен безплатен очен скрининг с цел превенция и регистриране на потенциални зрителни проблеми. При 10 от децата бяха открити проблеми и за тях ще бъдат изработени безплатни очила. Очният скрининг на децата от приемни семейства беше извършен с авторефрактометър, предоставен от Essilor – голямата френска компания за производство на стъкла и апаратура за оптическия бранш е официален партньор на кампанията за детското зрение.
Фокус на тазгодишната кампания на KWIAT е именно възката между спорта и доброто зрение. През месеците септември и октомври наред с безплатния очен скрининг за деца в цялата страна, се проведоха и различни инициативи, които насочиха вниманието към необходимостта от редовна профилактика на очното здраве при децата. Националната кампания за профилактика на детското зрение се реализира с подкрепата на Министерство на образованието и науката, Министерство на младежта и спорта, Български съюз на оптометристите и в партньорство с над 150 оптики и здравни центрове в България.

КАМПАНИЯТА НА KWIAT ПРИКЛЮЧИ С БЛАГОТВОРИТЕЛЕН МАЧ И ОЧЕН СКРИНИНГ НА ДЕЦА ОТ ПРИЕМНИ СЕМЕЙСТВА

КАМПАНИЯТА НА KWIAT ПРИКЛЮЧИ С БЛАГОТВОРИТЕЛЕН МАЧ И ОЧЕН СКРИНИНГ НА ДЕЦА ОТ ПРИЕМНИ СЕМЕЙСТВА

Събитието се осъществи и с подкрепата на Join the players.

КАМПАНИЯТА НА KWIAT ПРИКЛЮЧИ С БЛАГОТВОРИТЕЛЕН МАЧ И ОЧЕН СКРИНИНГ НА ДЕЦА ОТ ПРИЕМНИ СЕМЕЙСТВА

КАМПАНИЯТА НА KWIAT ПРИКЛЮЧИ С БЛАГОТВОРИТЕЛЕН МАЧ И ОЧЕН СКРИНИНГ НА ДЕЦА ОТ ПРИЕМНИ СЕМЕЙСТВА

Снимки:
1. – 8. Моменти от футболния турнир и очния скрининг.
2. Фото: © НАПГ – Владимир Бичев

Тагове: Брой 86

Вижте още

Българското детско облекло: предизвикателства и динамика
Семейство

Българското детско облекло: предизвикателства и динамика

Кухня в минималистичен стил: идеи и препоръки
Семейство

КУХНЯ В МИНИМАЛИСТИЧЕН СТИЛ: ИДЕИ И ПРЕПОРЪКИ

SOFIA WEDDING EXPO 2025: КАКВО ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖИТЕЛИТЕ?
Семейство

SOFIA WEDDING EXPO 2025: КАКВО ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖИТЕЛИТЕ?

Ивет Бианки
Семейство

МОДНИЯТ БРАНД IVETTE BIANCHI – НОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ТАЗГОДИШНИТЕ АБИТУРИЕНТИ

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео