Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Свободно време

СЕДМИЦА НА МЪЖКАТА МОДА В ЛОНДОН

от FLM
07.02.2018
Време за четене: 2 мин.
1843
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Седмицата на мъжката мода в Лондон официално бе открита на 6 януари 2018 г. С вдъхновяваща реч, произнесена от Дилън Джоунс, председател на седмицата на модата в Лондон и Каролин Раш, главен изпълнителен директор на Британския моден съвет, и със специална поема, написана от диджей Джеймс Масая. Всъщност, седмицата започна в петък, 5-ти януари, с ревю на избрани дипломирани студенти от Лондонския колеж по мода. Денят беше натоварен с модни ревюта на известни марки. За разлика от предишните сезони, когато модната седмица основно се провеждаше в рамките на 3 дни, този сезон графикът за ревюта и презентации представяше ежечасово новите модни творения за следващия есенно – зимен сезон на 2018 година.

СЕДМИЦА  НА  МЪЖКАТА  МОДА  В  ЛОНДОН

Усетили силата на въздействието на модното шоу и презентация, доста утвърдени марки, както и млади дизайнери, предпочетоха само този метод на изява вместо щанд в дизайнерския шоурум. В доста редуциран вариант откъм участници и търговска площ, шоурумът представяше новите идеи на дизайнери, основно с азиатски произход. Дали заради тяхното многочислие в шоурума или заради малкия брой участници като цяло, останах с впечатлението, че заради неясното бъдеще на модния пазар в Британското кралство, европейските модни марки ще инвестират този сезон в изяви на модните седмици в други европейски страни. Брекзит определено започва да създава трудности на модната сцена още преди официалното излизане на страната от Европейския съюз.

СЕДМИЦА  НА  МЪЖКАТА  МОДА  В  ЛОНДОН

СЕДМИЦА  НА  МЪЖКАТА  МОДА  В  ЛОНДОН

СЕДМИЦА  НА  МЪЖКАТА  МОДА  В  ЛОНДОН

Темата на тазгодишната седмица на мъжката мода е „Откритие“ – откриването на нещо неочаквано, проучване на нещо непознато или неизвестно, каквото всъщност се очаква от лондонските дизайнери по принцип. Специално за развитието на темата, организаторите са създали „Откривателска лаборатория“ – експериментална зона за мислещи, творящи изследователи и иноватори в модата, технологиите, изкуството и пърформанса. Зоната беше обитавана предимно от млади дизайнери с ново и различно мислене.

СЕДМИЦА  НА  МЪЖКАТА  МОДА  В  ЛОНДОН

СЕДМИЦА  НА  МЪЖКАТА  МОДА  В  ЛОНДОН

СЕДМИЦА  НА  МЪЖКАТА  МОДА  В  ЛОНДОН

Тимъти Хан (Timothy Han) отправи сериозно предизвикателство чрез неочаквани нотки на парфюми към безграничните способности на сетивата. Интерактивна презентация на спортно-елегантни облекла за съвременните мъже на кино фон от градския пейзаж представи скандинавският бранд Tonsure.
Всеки сезон на модната седмица в Лондон остава запомнен с различно украсена сцена, пред която блогърите правят безброй снимки. Тази година фототапетът изобразяваше графичен колаж от илюстрации, препратки и арт – творби на подбрани дизайнери, представящи последните си хрумвания: Alex Mullins, Леон Бара (Leon Bara), Вивиън Уестууд (Vivienne Westwood), Никълъс Дейли (Nikolas Daley), Edward Crutchley, Jordanluca and Belstaff. Организаторите се надяват, че техните илюстрации ще повлияят на културното смесване в моден аспект.

СЕДМИЦА  НА  МЪЖКАТА  МОДА  В  ЛОНДОН

СЕДМИЦА  НА  МЪЖКАТА  МОДА  В  ЛОНДОН

СЕДМИЦА  НА  МЪЖКАТА  МОДА  В  ЛОНДОН

NEWGEN – спонсориращата програма за нови таланти на Британския моден съвет – представи 8 дизайнера, които показаха оригинални младежки облекла. Измежду тях има и едно българско име – Кико Костадинов, който се представи с модно ревю.

СЕДМИЦА  НА  МЪЖКАТА  МОДА  В  ЛОНДОН

СЕДМИЦА  НА  МЪЖКАТА  МОДА  В  ЛОНДОН

Мъжката седмица на модата в Лондон завърши със специална вечеря, организирана от култовото списание за мъжка мода GQ. Експериментална, откривателска и цветна, модната седмица може да предложи всичко на съвременния мъж – елегантно облекло, комфортно колкото спортното; детайлни спортни облекла за по-щурите момчета. Дизайнерите този сезон определено предоставят на мъжете нови причини да заобичат пазаруването.

СЕДМИЦА  НА  МЪЖКАТА  МОДА  В  ЛОНДОН

СЕДМИЦА  НА  МЪЖКАТА  МОДА  В  ЛОНДОН

СЕДМИЦА  НА  МЪЖКАТА  МОДА  В  ЛОНДОН

Снимки:
1. – 2. Мъжки тоалети на Астрид Андерсен (Astrid Andersen) от колекция есен-зима 2018.
Фото: Личен архив
3. Тоалет на Edward Crutchley колекция есен-зима 2018.
Фото: © Helle Moos Photo
4. Тоалети от колекция есен-зима 2018 на Alex Mullins.
5. Шоурумът на дизайнерите.
6. – 7. Тоалети на Bethany, представени по време на седмицата на мъжката мода.
8.Част от тоалетите, изложени в шоурума.
9. Презентация на облекла, показана по време на седмицата на мъжката мода.
10. – 11. Снимки от шоурума.
Фото: Личен архив
12. – 13. Тоалети на Мичико Кошино
Фото: © Olivier Claisse
14. – 15. Снимки от шоурума.
Фото: Личен архив

Тагове: Брой 93

Вижте още

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?
Свободно време

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?
Свободно време

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ
Свободно време

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео