Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода

БЪЛГАРСКИЯТ БРАНД „CREDO“ И ИНА АССА ПРЕДСТАВИХА ТЕНДЕНЦИИТЕ ЕСЕН-ЗИМА 2018/2019

от FLM
26.10.2018
Време за четене: 2 мин.
2280
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Известният български бранд за дамски облекла „Credo“ вече над 25 години се стреми да осигури комфорт и самочувствие на съвременната работеща жена. На 18 октомври модната къща представи новата си колекция есен-зима 2018/2019 в „GENERATOR – centre for design and collaboration“ в София (в сградата на бившия завод „Витоша“). Презентирана беше и новата колекция на прочутите австрийски обувки "Högl". Водещ беше Драгомир Драганов, а в ревюто участваха бизнес дами – клиентки на бранда.

"Credo" създава класически, но същевременно модерни облекла, от италиански платове. И този път марката остава вярна на себе си и използва само естествени висококачествени материи като вълна, коприна, памучно букле, фигуративна мека дантела и кашмир. Силуетите на костюмите в новата колекция са с женствени вталени сака и рокли, елегантни тесни панталони и поли тип молив.

Credo

Credo

Credo

Credo

Credo

Credo

Credo

При цветовете марката залага на изтънчената класика  –  тъмносиньо с тънки червени линии, растерно сиво, букле в наситено оранжево, черно и бяло, ярко червено, меланж от черно кадифе и червено букле,  ослепителен корал и други.  Комбинацията между ефирните копринени блузи в пастелно зелено и структурираните костюми от букле в тъмносиньо и екрю придават нов прочит на всекидневното облекло – освен за работа, да бъде подходящо и за по официални поводи. В колекцията се отличава и перфектният аутфит за деловата жена  –  сако и панталон,  съчетани с копринена блуза с връзки.

Акцент на ревюто е линията на дизайнерката Ина Асса  „Mademoiselle Credo by Ina Assa”. Тя се състои от 5 рокли в стила на минимализма, в които се комбинират аристократична елегантност и съвременен шик. Както останалата част от колекцията и тук силуетът е подчертан, с ясно изразени скулптирани деколтета.  Използвани са монохромни цветове – тъмносиньо, сиво и черно. Семплата и изящна линия е допълнена  с брошки от камъни, геометрии и винилен кожен колан. Присъства и характерният за почерка на Ина Асса  стремеж към ефирната коприна и фината вълна.

Credo

Credo

Credo

Credo

Лице на „Credo” този сезон е красивата Неделина, която е  студентка в УАСГ, но вече работи в  голяма строителна фирма. По време на ревюто младата бизнес дама беше облечена в костюм от предстоящата линия на бранда Easy Care, в която  използваните материи не изискват почти никакво гладене. Това е страхотна възможност за всяка работеща жена да изглежда перфектно в натовареното си ежедневие, без да полага излишни усилия. Сред поканените ВИП гости беше и проф. Любомир Стойков, председател на Академията за мода, който сподели: „Най-новите колекции на модна къща „Credo“ показват динамиката и модерния дух, които все по-властно се налагат в бизнес стила. Минималистичните интерпретации в авторската линия на Ина Асса  са белег за новите успешни творчески търсения на тази толкова талантлива наша дизайнерка. Замисълът есенно-зимните предложения на „Credo“ да бъдат презентирани с помощта на непрофесионални модели, каквито са клиентките на фирмата, е оригинален, убедителен и много атрактивен!“.

Credo

Credo

Фото:
1. – Част от новата колекция на "Credo".
2. – Водещият Драгомир Драганов открива ревюто.
3. – 9. – Колекция есен-зима 2018/2019 на марката "Credo".
10. – 11. – Неделина – лице на колекцията на "Credo" – есен-зима 2018/2019.
12. – Журналистката Екатерина Генова и оперната прима Еделина Кънева – също клиентки на бранда, се включиха в ревюто и с песен.
13. – Павлина Ковачева, собственичка на модна къща "Credo", проф. Любомир Стойков и Ина Асса – дизайнер (от ляво на дясно).

Тагове: Брой 97

Вижте още

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

KWIAT — изборът на истинските ценители
Аксесоари

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

Най-популярни

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео