Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл

КАКВО СЕ СЛУЧВА С „ШАНЕЛ” СЛЕД ЛАГЕРФЕЛД?

от FLM
21.03.2020
Време за четене: 1 мин.
3538
A A
КАКВО СЕ СЛУЧВА С „ШАНЕЛ” СЛЕД ЛАГЕРФЕЛД?
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Преди година си отиде кайзерът на модата Карл Лагерфелд и смъртта му отбелязва края на една епоха в модата и началото на друга.Неговият талант не се състоеш е в това да измисля нови силуети или да определя тенденции. Карл умееше да продава мечти на хората.

Ревютата му се превръщаха в световни модни събития, които материализираха различни мечти и ги продаваха на потребителите. А мнозинството, от своя страна, се обвързваше с марката чрез по-достъпните продукти (като аромати и козметика). Тази стратегия правеше него, както и „Шанел”, недостижими. Днес същата тази мечта и представа за бранда все още съумява да продава червила, но представите на потребителите са се променили. Те очакват както да бъдат впечатлени, така и да видят дрехи, с които да си се представят (дори да са висша мода). Добър пример за това е успехът на Мария Грация Киури за „Диор”, където роклите на принцеси са главните героини, а декорите често по-креативни от самата мода.

Lifestyle

Лагерфелд определено беше цар на концепциите. Използваше ключовите елементи на модната къща, за да разкаже всяка история. Това са малката черна рокля, костюмите от туид, полата над коляното, капитонираната чанта, двуцветните обувки, логото с двете преплитащи се букви „C“. Виржини Виар от своя страна създава тренди дрехи. „Тя прилага наученото от Карл, но същевременно представя своята визия за женствеността.“, казва Бруно Павловски, президент на „Шанел” в скорошно интервю и допълва: „Тя прави нещо дръзко, но и лесно за носене – смятам, че сега е идеалното време за това“.

Lifestyle

На първото си самостоятелно модно ревю Виар показа кюлоти и рокли на цветя. А на най-скорошното ѝ – дантелени якѝ и булка с бял клин и къса рокля, които несъмнено напомнят за действителността. Нещо, което при Лагерфелд не се случваше.Творенията на Виржини се продават лесно. Например белите чорапи върху белите клинове от последното от котюр ревю на „Шанел” са много по-носими от повечето дрехи висша мода. Модерен подход, вероятно е това, от което „Шанел” се нуждае и овърсайз костюмът от букле в стил „Емо”, който Били Айлиш носи на наградите „Оскар”, е чудесен пример.

Lifestyle

Основният проблем при френската модна къща в момента е маркетингът – от червения килим до самите магазини. Пазаруването при „Шанел” се случва предимно офлайн. Козметика, парфюми и очила са предимно нещата, които човек може да си купи по електронен път. Но независимо от всичко „Шанел”е една от малкото модни къщи, която е финансово защитена – като частна компания тя притежава цялата си верига за доставки, което  означава, че може да си позволи да експериментира. А духът на Лагерфелд ще остане точно както тези на Габриел Шанел и Кристиан Диор. Прическата на Карл е също толкова разпознаваема, колкото перлените гердани на Коко.

Ако искате да научите повече за личността на Лагерфелд, прочетете статията „Карл Лагерфелд – легендата, до която светът имаше късмета да се докосне”.

Lifestyle

1. The Salzburg show
Фото: © Rex Features, vogue.co.uk
2.  Карл и Кара Делевин, 2013
Фото: © REX FEATURES
3. Chanel SS/2020
Фото: © Alessandro Viero / Gorunway.com
4. Billie Eilish
Фото: © Amy Sussman, vogue.co.uk

Тагове: Брой 106

Вижте още

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“
Лайфстайл

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Духът на Япония в дизайна на Ивет Бианки
Лайфстайл

Духът на Япония в дизайна на Ивет Бианки

Италианският фестивал на красотата в Пловдив: иновации, стил и социални каузи
Лайфстайл

Италианският фестивал на красотата в Пловдив: иновации, стил и социални каузи

Стартира XXXI Италиански фестивал на прическата и красотата в Пловдив
Прически

Стартира XXXI Италиански фестивал на прическата и красотата в Пловдив

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео