Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Успех

БЪЛГАРСКА МОДНА АСОЦИАЦИЯ ЧАСТ ОТ НОВ КЛЪСТЕРЕН АЛИАНС

от Силвия Кабаиванова
03.04.2022
Време за четене: 1 мин.
2447
A A
БЪЛГАРСКА МОДНА АСОЦИАЦИЯ ЧАСТ ОТ НОВ КЛЪСТЕРЕН АЛИАНС
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Проектът CLOTH „CLuster Alliance for the Transition to Green and Digital Fashion” има за цел да засили междурегионалното сътрудничество чрез създаване на клъстерен алианс в рамките на модния сектор. Този нов съюз ще подкрепи МСП в дигиталната и устойчива трансформация и ще засили сътрудничеството, партньорствата и работата в мрежа между клъстери и МСП от модния сектор.

Март 2022 г. Барселона / Копенхаген / Марсилия / Русе / Яш – Проект CLOTH – CLuster Alliance for the Transition to Green and Digital Fashion – е най-новият европейски алианс в рамките на модния сектор, който има за цел да създаде благоприятна екосистема от съответните заинтересовани страни, което води до по-зелен, по-интелигентен и по-конкурентоспособен и иновативен европейски моден сектор.

CLOTH

Среща по проекта в Игуалада, Испания, на която присъстваха Силвия Кабаиванова, Председател на Българска модна асоциация и Деан Манев, Зам. Председател

Проектът CLOTH е интегриран чрез междусекторно партньорство от 5 партньораи от 5 европейски държави (Испания, България, Румъния, Дания и Франция), които работят по различни вериги на стойност: мода и текстил, кръгова икономика, креативна индустрия и цифрови технологии. За да постигнат тези цели, партньорите на CLOTH ще разработят и организират серия от дейности.

През първата фаза консорциумът ще анализира тенденциите и предизвикателствата на текстилния и модния сектор във всеки един от участващите региони и страни и ще създаде карта на индустрията. Целта е да се получи реална картина на текстилната и модната екосистема и да се идентифицира решението, което може да помогне на модния сектор да стане по-кръгов и устойчив.

Използвайки картата и анализа на данните, консорциумът ще изгради карта за дългосрочно сътрудничество. Това ще стане чрез актуализиране на индивидуалната стратегия за клъстери, която да приведе съдържанието й в съответствие с общата стратегия за партньорство, подобряване на нивото на сертифициране на клъстерите, дефиниране и одобрение на обща стратегия за партньорство. Анализът ще се прилага за надграждане  и придобиване на нови икономически резултати.

CLOTH

Модна платформа за МСП и съответните заинтересовани страни

Проектът той ще бъде проектиран като Модна платформа за подпомагане на членовете на клъстерите, чрез споделяне на  ноу-хау, опит, най-добри практики и други, които да направят компаниите  по-конкурентоспособни, по-екологични, по-интелигентени и   с по-голямо присъствие в международния моден сектор. Очаква се най-малко 50 МСП и други заинтересовани страни да участват в Модната платформа до края на проекта.

Освен това консорциумът ще определи и приложи програма ClusterXchange. По време на тази програма ще бъде предложена интегрирана програма за обучение, насочена към мениджърите на клъстерите и други членове на клъстерите за подобряване на техните управленски умения, както и технически и предприемачески познания.

Краткосрочен обмен по време на програмата Fashion ClusterXchange

По време на програмата Fashion ClusterXchange ще бъдат организирани минимум 100 краткосрочни обмена между целеви членове на клъстери, разположени в други страни. Тези обмени включват МСП (75), клъстерни организации (10), организации за подкрепа и развитие (5), големи компании (5), публични компании (5). Тази дейност ще улесни обмена на опит и най-добри практики между МСП и клъстери. Освен това програмата за обмен ще създаде и насърчи бизнес възможности в модната индустрия от междусекторно измерение, включително модни вериги за стойност, кръгова икономика и дигитална екосистема. Програмата clusterXchange ще предложи атрактивен набор от дейности, които отговарят на реалните нужди на МСП.

Проектът CLOTH се финансира от Европейския съвет за иновации и Изпълнителната агенция за МСП (EISMEA), съгласно делегираните от Европейската комисия правомощия, програма COSME, обадете се на COS-CLUSTER-2020-3-03 / COS-CLUSTER-2020-3-03 -1 (Европейска програма за постижения на клъстерите със схема ClusterXchange, свързваща екосистеми и градове).

Партньори:

Agrupació Catalana del Tèxtil i de la Moda (Modacc) – Испания

Сдружение Българска Модна Асоциация (BFA) – България

EA Eco-entreprises Association (EA) – Франция

Asociata Iconic Cluster (ICONIC) – Румъния

Den Erhvervsdrivende Fond Development Center Umt (LDC) – Дания

Тагове: Брой 115

Вижте още

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025
Успех

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Кои са големите победители на наградите „Оскар“ за 2025?
Успех

Кои са големите победители на наградите „Оскар“ за 2025?

„ЗЛАТЕН ГЛОБУС“ – КОИ СА СРЕД НАГРАДЕНИТЕ?
Успех

„ЗЛАТЕН ГЛОБУС“ – КОИ СА СРЕД НАГРАДЕНИТЕ?

УДОСТОИХА СЪС „ЗЛАТНА ИГЛА 2024“ НАЙ-ДОБРИТЕ В МОДНИЯ ДИЗАЙН
Успех

УДОСТОИХА СЪС „ЗЛАТНА ИГЛА 2024“ НАЙ-ДОБРИТЕ В МОДНИЯ ДИЗАЙН

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео