Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Дизайнери

АНТЪНИ ВАКАРЕЛО: „МОДАТА ВИНАГИ Е БИЛА ВДЪХНОВЕНИЕ“

от FLM
09.10.2023
Време за четене: 1 мин.
1185
A A
АНТЪНИ ВАКАРЕЛО: „МОДАТА ВИНАГИ Е БИЛА ВДЪХНОВЕНИЕ“
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

През април 2016 година роденият в Брюксел дизайнер Антъни Вакарело е избран да продължи успешния творчески път на Хеди Слиман като арт директор в „Ив Сен Лоран“. Предишната дейност на дизайнера както за „Версаче“, така и за неговия едноименен лейбъл утвърди репутацията му като майстор на съблазнителните и модерни силуети.

Антъни Вакарело започва образованието си в юридическия факултет в Брюкселския университет, но се отказва след една година. През 2000 година се записва в университета за визуални изкуства La Cambre, за да учи скулптура, започвайки да се интересува от конструиране на облекло чрез работата на Рей Кауакубо в Comme des Garçons и Azzedine Aläia. Шест години по-късно се класира на първо място на Международния фестивал за мода и фотография в Hyères, като наградената му колекция привлича вниманието на Карл Лагерфелд, който му предлага позиция за проектиране на линия, изработена от кожи на „Фенди“.

През януари 2009 година, след Седмицата на висшата мода, Антъни представя първата си едноименна колекция конфекция в магазина Maria Luisa в Париж, състояща се от пет мини поли от кожа и органза. Дизайнерът веднага бива похвален от критиците за чистотата и изтънчеността на своите колекции.

Еротичен, съвременен и минималистичен, стилът на Вакарело е едновременно изчистен и зареден със сексапил. Често черпейки вдъхновение от „художника на черно“ Пиер Сулаж, творецът създава тъмен силует, като балансира уязвимата голота с радикално структуриране. В други случаи дизайнерът напомня за естетиката на фотографа Хърб Ритс, като използва ярки плътни елементи като оранжево и жълто. Антъни описва своя стил като „сложен, бляскав и опияняващ“. Играейки си с контраста и текстурата в дрехите си, жената на Антъни Вакарело е силна, уверена и желана.

През 2011 година Вакарело печели модната награда Association Nationale pour le Developpement des Arts de la Mode или ANDAM. След това пуска две колекции за La Redoute и избира Аня Рубик като своя  муза за рекламната кампания на марката, заснета от Карим Садли. Топмоделът успява да впечатли глобалната публика с изумителната бяла рокля, с която се появи на Met Ball 2012 година, като по този начин успява да помогне на талантливия дизайнер да спечели цяла звезда линия от последователи, включително Дженифър Лопес, Майли Сайръс и Алесандра Амброзио. Няколко години по-късно дизайнерът успява да си сътрудничи с „Версус“, по-малката марка на „Версаче“, върху капсулна колекция, като в крайна сметка става творчески директор на бранда, а през 2015 година продажбите на дребно на „Версус“ успяват да се увеличат повече от два пъти в сравнение с предходната година, което бележи голям успех в лицето на творческия директор.

Голяма стъпка за белгийския творец настъпва през 2016 година, когато е назначен за творчески директор на „Ив Сен Лоран“. Стартира като отговаря за линиите на дамско и мъжко облекло в модната къща, поставяйки едноименния си бранд на заден план, за да може да се съсредоточи върху най-голямото си предизвикателство досега. Вакарело приписва на предишния творчески директор на марката Хеди Слиман, че е направил марката съвременна, но по всичко личи, че Антъни успява да върне парижкия шик в „Ив Сен Лоран“. Възползвайки се от философията на оригиналния стил на Ив Сен Лоран, младият дизайнер създава своя собствена версия на женското облекло на бранда и андрогенното мъжко облекло, чиито продажби се повишават двуцифрено в тримесечията след назначаването му. Антъни Вакарело споделя, че първите колекции на бранда са повлияли на работата му като творчески директор на марката. За колекциите си той изтъква: „Никой не иска да живее, както в онези години. Модата винаги е била вдъхновение. Ролята ми в „Ив Сен Лоран“ е да бъда актуален. Израснал съм през 90-те, така че всички тези препратки също са заимствани от тези години. Всичко е по-късо, по-вталено и изключително структурирано.“

Снимки:

1. Дизайнерът Антъни Вакарело.

Фото: © Inez and Vinoodh / https://www.vogue.com/article/yves-saint-laurent-anthony-vaccarello-interview

2. Топмоделът Аня Рубик в емблематичната бяла рокля, дело на Антъни Вакарело.

Фото: © Kevin Mazur / https://www.glamour.com/story/the-secret-behind-anja-rubiks

3. Дизайнерът Антъни Вакарело заедно с топмоделът Аня Рубик.

Фото: https://fashionelite.com/profile/anthony-vaccarello/

4. Дебютната колекция на Антъни Вакарело за „Ив Сен Лоран“.

Фото: © PixelFormula / https://ww.fashionnetwork.com/news/Vaccarello-goes-hell-for-leather-at-saint-laurent,736650.html

Източници:
https://fashionelite.com/profile/anthony-vaccarello/
https://www.businessoffashion.com/community/people/anthony-vaccarello-1
https://www.nytimes.com/2016/04/07/fashion/anthony-vaccarello-yves-saint-laurent.html

Тагове: Брой 125

Вижте още

Ruse Fashion Week
Дизайнери

Ruse Fashion Week 2025: Финал с блясък и изящество

ХАЙДЕР АКЕРМАН: МИНИМАЛИЗЪМ С ХАРАКТЕР
Дизайнери

ХАЙДЕР АКЕРМАН: МИНИМАЛИЗЪМ С ХАРАКТЕР

Дизайнери

ВИРДЖИЛ АБЛО: НОВАТОРЪТ, КОЙТО ПРЕОБРАЗИ МОДАТА С OFF-WHITE

КРИСТИАН ЛУБУТЕН – ГУРУТО НА ЧЕРВЕНИТЕ ПОДМЕТКИ
Дизайнери

КРИСТИАН ЛУБУТЕН – ГУРУТО НА ЧЕРВЕНИТЕ ПОДМЕТКИ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео