Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Интервю

ДЖОН ГАЛИАНО: “МЪЖЕТЕ ПОДТИСКАТ ЖЕНИТЕ, ЗА ДА ПРИКРИЯТ СОБСТВЕНАТА СИ НЕКОМПЕТЕНТНОСТ”

от FLM
21.08.2008
Време за четене: 2 мин.
7845
A A
ДЖОН ГАЛИАНО: “МЪЖЕТЕ ПОДТИСКАТ ЖЕНИТЕ, ЗА ДА ПРИКРИЯТ СОБСТВЕНАТА СИ НЕКОМПЕТЕНТНОСТ”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Джон ГалианоДжон Галиано е едно от най-ексцентричните имена на съвременната модна сцена. През 1984 г. той завършва училището по моден дизайн “Сент Мартин” в Лондон. Дипломната му колекция, вдъхновена от френската революция, е толкова успешна, че е изкупена буквално за дни. През 1995 г. става главен дизайнер на “Живанши” и така се превръща в първия британски творец, който оглавява френска модна къща. През 1997 г. става главен дизайнер на “Кристиан Диор”.

В своите дизайнерски творения Галиано съвместява любовта си към театъра и към женствеността. Той обявява Чарлийз Терон за своя муза и дори я прави рекламно лице на един от най-известните парфюми на “Диор” – “Ж’адор”. В момента Галиано прави колекция съвместно с рапъра Джей Зи.

Какво ще кажете за някои твърдения, че днес истинската мода е мъртва?
Естествено аз не съм съгласен с тях! Въпреки това бих казал, че донякъде ги разбирам. Те произлизат от факта, че днешната мода е прекалено скъпа. А това не е необходимо. Модата трябва да е достъпна за всяка жена.

В такъв случай можете ли да оправдаете един тоалет, който струва $30 000?
Облеклата с моята марка не може да струват толкова, но да, мога да оправдая такава цена. Хората дават купища пари за благотворителност, защо да не отделят пари и за себе си, ако ги имат… Вие всъщност си плащате за техниката и за възможността да носите дреха с етикета на дизайнера.

Джон ГалианоДжон Галиано

А какво ще кажете за жените, които обичат хубавите дрехи, но не могат да отделят $30 000 за една рокля?
Защо трябва да плащат толкова много? Вземете за пример моите тоалети – те са на доста прилични цени, а кройката се прави направо на тялото. Това ги прави специални.

Бихте ли се отказали от модата, за да правите нещо друо?
Обичам жените. Обичам работата си. Любимите ми реплики са “Скрий този корем, изпъни врата”…Обичам да давам на жените това, което заслужават и което искат.

Модели на Джон Галиано, колекция есен-зима 2008-2009Модели на Джон Галиано, колекция есен-зима 2008-2009Модели на Джон Галиано, колекция есен-зима 2008-2009

А какво искат те?
Е, хайде стига! Всички знаем! Секс, разбира се! Всеки иска да бъде сексуално привлекателен и околните да оценват това качество. Кога обаче за последно чухте мъж да казва на някоя жена “Много си красива”?! Аз правя точно това. Но това е загубена кауза, човече.

Защо е загубена кауза?
Проблемът е в мъжете. Зная, че не бива да казвам това, но мъжете подтискат жените, за да прикрият собствената си некомпетентност. Мъжете не искат друг мъж да заглежда жена им, защото не знаят как да се справят с това. Но дамите най-накрая осъзнаха, че мъжете им ги карат да носят широки безформени дрехи, само защото не искат друг да осъзнае какво се крие отдолу. Давайте смело, момичета!

Модели на Джон Галиано, колекция есен-зима 2008-2009Какво ще кажете за модния бизнес? Вие нямате зад себе си машина за пари – налага ли ви се да правите компромиси заради този факт?
Не ми пука за парите, наистина. Просто искам да првя това, което обичам.

Всеки казва това. Човек може да работи здраво и да прави пари, а може да работи здрво и да не печели нищо. За да правиш това, което обичаш, ти трябват пари.
Ами който иска да ми вярва. Със сигурност бих искал моята модна къща да бъде богата като “Шанел” – ето това искам да постигна – модна къща на бъдещето.

Не можеш ли да имаш едър капитал зад гърба си и пак да продължиш да бъдеш творец?
Но аз не съм творец… е може би съм творец с малко “т”. Казах ти – аз съм в услуга на дамите.

Близък ли си с родителите си?
Те живеят в Англия. Майка ми е испанска циганка, а татко е от Гибралтар.

Майка ти ли те научи да шиеш?
Тя ме нучи да танцувам фламенко, но за съжаление майка не може да зашие дори едно копче. Баща ми ме научи.

Той разбира ли от мода?
Той разбира просто, че ме обича.

Модели на Джон Галиано, колекция есен-зима 2008-2009Изброй пет неща, които с повлияли на начина, по който възприемаме модата.
Наполеон. Императрица Жозефина. 40-те години на миналия век. Желанието за блясък. Нуждата да бъдем модерни. Станаха ли пет? Не…Още едно… Ами аз, разбира се! Сега станаха пет. Боже, ужасно е да кажеш подобно нещо!

Снимки:

1. – 3. Джон Галиано.
4. – 8. Модели на Джон Галиано, колекция есен-зима 2008-2009.
Фото: www.telegraph.co.uk, frillr.com, www.10hs10.com, iwantigot.geekigirl.com

ВИДЕО:
Колекция есен–зима 2008-2009 на Джон Галиано

Тагове: Брой 13

Вижте още

Интервю

Илиана Илиева и алхимията на вътрешния свят

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“
Интервю

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³
Интервю

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³

Интервю

ЛАРИСА НИНОВА: КОГАТО ТАТУИРОВКАТА СРЕЩА ДИЗАЙНА

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео