Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Интервю

ФРАНСОА-АНРИ ПИНО: „ЗА СЪЖАЛЕНИЕ СЪЩЕСТВУВА И ДЕМОНСТРАТИВЕН ЛУКС“

от FLM
03.12.2009
Време за четене: 1 мин.
7814
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

франсоа-анри пино: "за съжаление съществува и демонстративен лукс"франсоа-анри пино: "за съжаление съществува и демонстративен лукс"Френският милиардер Франсоа-Анри Пино управлява луксозния конгломерат PPR, който притежава марки като “Гучи”, “Ив Сен Лоран”, “Ботега Венета”, “Стела Маккартни”, “Баленсиага”. Какво е за него лукса? Какви ползи могат да се извлекат от кризата? Може ли луксът отново да се превърне в изкуство? Съпругът на актрисата Салма Хайек дава отговор на тези въпроси в специалното интервю.

Кризата налага ли на лукса да се променя ?
Ценостите на лукса са вечни: креативност, отлично качество на материалите и перфектна изработка. Тези качества са константни, независимо от обстоятелствата. Все пак, в период на криза, клиентите демонстрират своите предпочитания към големите марки, който вдъхват респект и увереност със своята история и ценности, като например “Гучи”, “Ермес” или “Луи Вютон”. Марките от своя страна, преосмислят посланията си, завръщат се към класиката, комбинирайки наследство и креативност.
Чрез тази стратегия някои дизайнери постигнаха забележителни резултати. Стефано Пилати от “Ив Сен Лоран” и Никола Гескиер от “Баленсиага”, например, създадоха винтдж колекции с материи, които не са използвани досега.

Това ли е най-ценното качество на кризата – че се завръщаме към основните, най-важните неща?
Всъщност, да. Луксът има и още една специфична особеност: на него му е нужно време, за да създаде продукти от редки материали, които се изработват трудно. Това е тясно свързано с представата за вечност, но също и за приемственост. Ако използвате редки ресурси сте задължени да се специализирате и в тяхното опазване.

франсоа-анри пино: "за съжаление съществува и демонстративен лукс"франсоа-анри пино: "за съжаление съществува и демонстративен лукс"Какви са ценностите на лукса днес?
Все още съществува двойственост във възприемането на лукса. В масовото съзнание луксозното е нещо рядко срещано, но същевременно се свързва с охолството, неразумното консуматорско поведение, с насладата от притежанието. Според мен луксът е проводник на много по-дълбоки ценности: движещата сила на лукса – това е мечта, към която всеки се стреми и която е част от стремежа на всеки човек. Един изключителен пейзаж, споделен момент с любим човек, мечтаната дреха – това също може да бъде лукс. Често хората възприемат повърхностно лукса, а са необходими истински сетива, за да бъде разбрана концепцията за лукса.

Ще стане ли някога лукса изкуство, каквото е бил в началото на XX век?
Луксът се възприема по различен начин в различните култури и дори в различните страни, ако искате. За някои той е изкуство, други му придават някакъв друг статут., но за съжаление съществува и т.нар. демонстративен лукс

Фото: www.journaldunet.com, lapuntarealty.com, www.babble.com, dailymail.co.uk

Тагове: Брой 29

Вижте още

Моника Господинова: „Да облечеш послание, не просто дреха!“
Интервю

Моника Господинова: „Да облечеш послание, не просто дреха!“

Интервю

Илиана Илиева и алхимията на вътрешния свят

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“
Интервю

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³
Интервю

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео