Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Интервю

МАЙКЪЛ КОРС: „ЗА МЕН МОДАТА Е ЕВОЛЮЦИЯ, А НЕ РЕВОЛЮЦИЯ”

от FLM
27.07.2011
Време за четене: 3 мин.
5861
A A
МАЙКЪЛ КОРС: „ЗА МЕН МОДАТА Е ЕВОЛЮЦИЯ, А НЕ РЕВОЛЮЦИЯ”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

МАЙКЪЛ КОРСНосител на множество награди, по-специално на наградата CFDA (Съвет на модните дизайнери в Америка) за дизайнер на дамско и мъжко облекло, Майкъл Корс е един от най-влиятелните американски дизайнери за повече от две десетилетия. Всичко започва в Ню Йорк Сити, където на 19-годишна възраст той проектира  колекция за известен местен бутик. През годините, визията „Корс" за красиви и луксозни американски спортни облекла разцъфтява и се разширява до света на женските аксесоари , както и цялостното мъжко облекло. Водещите магазини на Майкъл Корс  са в Ню Йорк, Бевърли Хилс, а също и в Хонконг и Дубай, но марката продължава експанзията си в Европа. 

Основали сте марката си през 1981 година. Днес Майкъл Корс е познато име в модата по целия свят. Бихте ли разказали нещо за еволюцията на марката?

Да бъдеш в бизнеса в продължение на почти 30 години означава, че задължително минаваш през някакви промени. Когато създадох фирмата, аз вярвах в това, което правех и имах достатъчно късмет, за да се запозная с хора, които са имали вяра в мен и са ми дали шанс за изява. Аз вярвам в еволюцията, а не в революцията. Една от първите критики на моята колекция през 1981 г. твърдеше, че правя шикозни, луксозни спортни облекла. Същото, смея да твърдя, важи и днес.

Мислите ли, че с новата икономика идеята за лукс се е променила?

Днес лукс означава инвестиране в най-добрите дрехи и носенето им – не да си стоят в гардероба още с етикетите, или да държите безбожно скъпите си обувки в кутията. Истинският лукс е да оценявате това, което имате и да си го носите. Най-хубавите неща стават по-добри с времето; важно е качеството, не количеството.

Според вас по различен начин ли се изразява луксът по света?

Преди беше така. Страните, които претърпяха драстична промяна в тяхната икономика, благодарение на нови ресурси, като Русия и Китай, бяха гладни за луксозни марки. Днес, откакто пътуват по света все повече и имат достъп до него чрез интернет, хората са изложени на по-фин и елегантен достъп до лукс.

МАЙКЪЛ КОРСКак бихте описали визията за жена на Майкъл Корс?

Жената „Майкъл Корс” винаги е секси и уверена. Ще видите, че тя изглежда страхотно и преди непременно да забележите това, с което е облечена или каква чанта носи. Тя се интересува от модата, но не е нейна жертва. Жената „Корс” е със свое собствено мнение.

Как продуктите на марката задоволяват различните претенции на клиентите по целия свят?

Ние правим висококачествени непреходни продукти, имайки предвид, че хората пътуват много повече както за бизнес, така и за почивка. Днес само климатът може да допринесе за разликата между това, което клиентът ще носи в Торонто или в Мадрид.

Как бихте описали с няколко думи класическия стил на Майкъл Корс?

Шикозни и луксозни спортни облекла.

Забелязваме, че много американски марки  имат различен имидж в останалата част на света. Дали е такъв и случаят с бранда „Майкъл Корс”?

Не, аз винаги съм бил верен на себе си и на това, в което вярвам като дизайнер.Мисля,че нашите магазини, рекламните кампании и дизайнът на продуктите ни изглеждат по еднакъв начин и се ползват с една и съща репутация навсякъде по света.

А сега и един по-личен въпрос – какво предпочитате да носите по време на пътуванията Ви?

Черно. Това е единственият начин да не се тревожа твърде много -черното подхожда на всяка дестинация и може да бъде съчетано много лесно. Дънките,черната тениска и черното спортно сако ме отвеждат навсякъде. Никъде не тръгвам и без слънчевите си очила.

Какво можем да очакваме от Майкъл Корс, в близко бъдеще?

Компанията се фокусира върху разширяване в Европа. Нашата цел е да отворим повече от нашите собствени магазини, като този в Мюнхен, който съчетава всичките ми модни линии.

МАЙКЪЛ КОРСМАЙКЪЛ КОРС

МАЙКЪЛ КОРСМАЙКЪЛ КОРС

МАЙКЪЛ КОРСМАЙКЪЛ КОРС

 

Снимки:

  1. – 4. Американският дизайнер Майкъл Корс

Фото: http://jaylien2010.wordpress.com

http://ebwfashion.blogspot.com

http://theseconcretestreets.blogspot.com

http://www.harpersbazaar.com

  1. – 8. Модели от колекцията есен 2011 на Майкъл Корс

Фото: http://www.style.com

Източник: http://www.luxos.com

Тагове: Брой 47

Вижте още

Интервю

Илиана Илиева и алхимията на вътрешния свят

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“
Интервю

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³
Интервю

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³

Интервю

ЛАРИСА НИНОВА: КОГАТО ТАТУИРОВКАТА СРЕЩА ДИЗАЙНА

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео