Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Фотография

АКЦЕНТИ В РЕКЛАМНАТА ФОТОГРАФИЯ ЗА 2021 ГОДИНА

от FLM
20.09.2021
Време за четене: 1 мин.
2510
A A
АКЦЕНТИ В РЕКЛАМНАТА ФОТОГРАФИЯ ЗА 2021 ГОДИНА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

С утвърждаването на социалните платформи за споделяне на съдържание, както и с високите темпове на дигитализация, пред рекламната фотография стоят немалко предизвикателства. Визуалните изкуства отразяват пряко дадена маркетингова стратегия и биват възприемани по критичен аспект. В наши дни, дали дадено изображение ще бъде позиционирано на билборд или то ще бъде налично в онлайн медия, подходите за реализацията му са сходни, а границите и методологичните принципи преминават през параметри като креативност, оригиналност, изтъченост.

Тенденциите във визуалното съдържание са пряко обвързани с глобалната пандемия, която промени характеристиките на традиционните методи за реализация на творчески концепции. В модната индустрия брандовете продължават да търсят нови начини, за да задържат вниманието на потребителите и да оставят трайни впечатления у тях, а това се постига чрез оригинално визуално съдържание. Тенденции в рекламната фотография за изминалата година оформят следните характеристики:

Игра със светлосенки
Фотографията представлява рисуване със светлина. Именно тя е най-важният компонент в реализирането на творчески продукт. Светлинните схеми могат да бъдат същинско море от възможности. Популярно е насочването на по-драматични стилове на осветлението, като пряката светлина. Любопитно е, че много хора смятат силуетите за сенки, но технически те не са. Тези техники придават на изображението контрастност и привличат окото на зрителя, могат дори да разкрият по-дълбока текстура (особено важно при кулинарната фотография). Сенките могат също да насочат вниманието към определена част от изображението.

Фотография

В това изображение наблюдаваме акцент в светлосенките. Създава се усещане за контрастност. Виждаме как обектите в снимката биват осветени по различен начин в индивидуалните участъци. По този способ се създава усещане за живост на кадъра, това подобрява имиджа на продуктите и разкрива по-фините им детайли.

За цвета на годината
През 2020 година, според компанията „Пантон“, синьото е цветът на годината. През настоящата 2021 синьото е смекчено до сиво и жълто. Тази цветова комбинация се отразява в множество търговски проекти и рекламни стратегии. От „Пантон“ споделят, че са избрали тези два независими цвята, които подчертават различни елементи и се обединяват, за да се поддържат един друг. Отношението на цветовете се обвързва и със цветовата психология.

Емоцията винаги води
Емоционалните разкази са начин за обвързване на даден продукт с потребителя – основополагащ принцип въобще за рекламата. Темата за обединяването и емоционалната свързаност бива на фокус през последната година в още по-силна степен. Ако даден продукт е ястие, то вместо да се илюстрира естетически аранжирана чиния, визуалните творци трябва да помислят в насока на емоционална обвързаност на ястието с хора, например, които биват радостни от споделените моменти заедно.

Да живеят филтрите
Социалните медии (особено „Инстаграм“) определиха параметрите във фотографията под крилатата фраза „поколението на филтрите“. Концентрацията на социалната мрежа се счита за повратна точка във фотографията, тъй като изображенията до голяма степен се реализира в нейния обхват. Цифровата революция означава, че е необходима адаптация към начина, по който се реализират търговският аспект във фотографията. Вече далеч не става дума само за това какъв фотоапарат използваме и с каква функционалност. Аудиторията харесва филтри и те са част от общата визуална концептуалност.

Фотография

Снимки:

  1. Фото: https://www.powerhousephoto.co.uk/insights/5-trends-commercial-photography-2021
  2. Различни „Инстаграм“ филтри.

Фото: https://www.cosmo.ph/entertainment/how-to-choose-the-best-instagram-filter
Източници:
https://www.powerhousephoto.co.uk/insights/5-trends-commercial-photography-2021
https://www.pantone.com/color-finder

https://www.cosmo.ph/entertainment/how-to-choose-the-best-instagram-filter

Тагове: Брой 114

Вижте още

Вивиан Майер: шепот в кадър
Фотография

Вивиан Майер: шепот в кадър

АНРИ КАРТИЕ-БРЕСОН: МАСТЪРЪТ НА МИГНОВЕНАТА ФОТОГРАФИЯ
Фотография

АНРИ КАРТИЕ-БРЕСОН: МАСТЪРЪТ НА МИГНОВЕНАТА ФОТОГРАФИЯ

Фотография

ДОРОТЕЯ ЛАНГ ПРОМЕНИ ДИГИТАЛНАТА ФОТОГРАФИЯ

МАРК ШОУ – СЛЪНЧЕВА ЕНЕРГИЯ ЗАХРАНВА УНИКАЛЕН ФОТОАРХИВ
Фотография

МАРК ШОУ – СЛЪНЧЕВА ЕНЕРГИЯ ЗАХРАНВА УНИКАЛЕН ФОТОАРХИВ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео