Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Фотография

АНДРЕА КЛАРИН – ЗЛАТНИЯТ ОБЕКТИВ НА МОДАТА

от FLM
12.01.2012
Време за четене: 1 мин.
3193
A A
АНДРЕА КЛАРИН – ЗЛАТНИЯТ ОБЕКТИВ НА МОДАТА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Андреа Кларин – златният обектив на модатаКакво е да снимаш модни величия като Валентино и Кристиан Лубутен? Вероятно всеки, който се занимава с модна фотография мечтае за подобна възможност. Честта обаче се пада на Андреа Кларин.

Пред обектива на 29-годишния сърбин през годините застават някои от най-големите имена в света на модата, сред които Фърги, Фернандо Алонсо и Тери Хатчър. На опита му се доверяват брандове като „Сваровски”, „Луи Вюитон”, „Ланвен”, „Лореал”, „Найк” и др. „Когато бях на 18, фотографията стана моя страст. Когато станах на 22, реших да последвам мечтата си. Отидох да следвам фотография в Белгия и по точно в INRACI”, споделя роденият в Белград Андреа.

Той има точна представа за това какво иска от професията си. „В моята работа изпитвам постоянна нужда да се движа и да се развивам. Това са само част от отличителните черти на модния свят и начинът, по който рефлектира върху работата ми. Започнах да се занимавам с модна фотография с идеализма за красотата и перфектността. То е като едно продължително търсене на нещо, което е във въздуха и рефлектира върху света около теб. Не се опитвам да представя този свят в буквалния му образ, а се опитвам да отсея най-важното, като използвам въображението и показвам елегантността, шика и блясъка в модния свят.”

Андреа Кларин – златният обектив на модатаАндреа Кларин – златният обектив на модата

Андреа Кларин – златният обектив на модатаАндреа Кларин – златният обектив на модата

Успехите на Андреа не са случайни. През годините той трупа опит в някои от най-реномираните световни издания, като споделя: „За мен все още номер едно си остава библията за модна фотография „Вог”. Други водещи издания, с които е работил са: „Харпърс Базар”, „Мадам Фигаро”, Numero, W, Air France Madame, Sunday Times, ICON, TANK, Dedicate. „Най-важното за моята работа е да не се мисли в единствено число, защото крайният резултат е продукт най-вече на колективна дейност. Много съм привързан към екипа си и знам, че тяхната работа е не по-малко важна от моята. Да работиш в екип за мен означава да си заобиколен от хора, които ценят толкова професионалното, колкото и човешкото”, разказва откровено Кларин.

Андреа Кларин – златният обектив на модата

Андреа Кларин – златният обектив на модата

Снимки:

1. Фотосесия на Андреа Кларин за "Валентино".
Фото: http://thelash101.blogspot.com

2. – 3. Андреа е известен с креативните си и оригинални фотографски решения
Фото: http://gemma-bryan.blogspot.com

4. Самият Кристиан Лубутен е позирал за модния фотограф
Фото: http://fashion.telegraph.co.uk

5. "Сваровски" също се доверяват на Андреа Кларин за най-новата си колекция
Фото: http://www.q60.org

6. – 7. Фотосесията на Андреа Кларин с Грейс Джоунс е считана за една от най-успешните му.
Фото: http://trendland.net

Тагове: Брой 52

Вижте още

Вивиан Майер: шепот в кадър
Фотография

Вивиан Майер: шепот в кадър

АНРИ КАРТИЕ-БРЕСОН: МАСТЪРЪТ НА МИГНОВЕНАТА ФОТОГРАФИЯ
Фотография

АНРИ КАРТИЕ-БРЕСОН: МАСТЪРЪТ НА МИГНОВЕНАТА ФОТОГРАФИЯ

Фотография

ДОРОТЕЯ ЛАНГ ПРОМЕНИ ДИГИТАЛНАТА ФОТОГРАФИЯ

МАРК ШОУ – СЛЪНЧЕВА ЕНЕРГИЯ ЗАХРАНВА УНИКАЛЕН ФОТОАРХИВ
Фотография

МАРК ШОУ – СЛЪНЧЕВА ЕНЕРГИЯ ЗАХРАНВА УНИКАЛЕН ФОТОАРХИВ

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео