Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Фотография

ФЕНОМЕНАЛНОТО ДУО

от FLM
16.07.2013
Време за четене: 2 мин.
3232
A A
ФЕНОМЕНАЛНОТО ДУО
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

*Инес ван Ламсверде и Винод Матадин разбиват стереотипите
в световната фотография

Инес Ван Ламсверде и Винод Матадин са феноменален холандски дует в сферата на световната модна фотография. Двамата работят заедно вече над 27 години, като постоянно поставят нови стандарти във фотографията с интересните си фотосесии за модни списания и рекламни кампании. Те организират също много самостоятелни изложби и съвместни проекти в най-големите галерии в света, като някои от техните произведения се съхраняват в множество частни и музейни колекции.

Фотография

ФотографияИнес Ван Ламсверде е родена на 25 септември 1963 г. в Амстердам, а партньорът й Винод Матадин на 29 септември 1961 г. Двамата се срещат в Академията за мода и дизайн в родния си град през 1981 г. Съдбата обаче ги събира пет години по-късно, когато Инес е поканена да снима за модната марка облекла на Винод – „Лавина”. Първоначално тя е назначена за стилист, но след това става съавтор на снимките, които двамата правят заедно.

Всепризнатото холандско дуо обаче бележи началото на своя грандиозен успех през 1992-1993 г., когато започва интензивно да експериментира с най-новите цифрови технологии и създава търговски имидж чрез компютърна манипулация. Фотосесията им „Файнъл Фентъзи” разбива всички стереотипи и табута във фотографиите на деца, като пресъздава детската сексуалност чрез цифрово присаждане на устните на хората върху лицата на прохождащи деца.

ФотографияИсторически пробив в модата двамата фотографи правят с фотосесията си в стил „гръндж” за британското списание „Фейс” през април 1994 г. Дуото поставя лъскави повърхности и еротични пози на фона на хипер реални декори, пресъздаващи библиотека. След тези снимки Инес и Винод правят рекламни фотографии за сп. „Вог” и модната марка на Вивиън Уестууд.

Инес и Винод се установяват в Ню Йорк през 1995 г. С екип от лоялни сътрудници, сред които се нареждат най-успешните стилисти, художествени директори, фризьори и гримьори, осветителни специалисти, модели и знаменитости, двамата фотографи правят забележителни фотосесии за луксозните модни списания „Вог“ – Париж, Италия и Китай, „Венити Феър“, „Харпърс Базар“, „Пърпъл Фешън“ и „Интервю“.

Дуото фотографи снимат и едни от най-големите звезди на американското кино като Клинт Истууд, Мики Рурк, Бил Мъри, Даниел Дей-Луис, Натали Портман, Колин Фърт, Шърли Маклейн, Джордж Клуни, Скарлет Йохансон, Тилда Суинтън, Мила Кунис, Майкъл Дъглас, Том Круз, Хавиер Бардем, Виго Мортенсен, Джулиан Мур и други. През 2007 г. Инес и Винод са гост фотографи за снимките на легендарния календар „Пирели“ като правят фотосесии на София Лорен, Пенелопе Круз, Наоми Уотс, Хилари Суонк и Лу Дойлън.

Инес и Винод правят рекламни фотосесии и за едни от най-големите модни марки като „Нина Ричи“, „Кристиан Диор“, „Гучи“, „Живанши“, „Келвин Клайн“, „Шанел“, „Роберто Кавали“, „Дона Карън“, „Стела Маккартни“ и „Луи Вюитон“.

През 2003 г. стартира първата от трилогията амбициозни самостоятелни изложби на Инес и Винод в Ню Йорк. Първата изложба се казва „Рай“ и се състои от три големи черно-бели портрета, които изобразяват съвременната Едемска градина. Втората самостоятелна изложба на холандските фотографи се появява през 2005 г. под името „Животът на Земята“. Тя се състои от 13 творби. Три години по-късно е направена и последната изложба от трилогията със заглавие „Жената“. Тя е фокусирана върху женски архетипи.

Фотография

Фотография

Фотография

Фотография

ФотографияФотография

Фотография

Фотография

Фотография

Фотография

Снимки:

  1. Дизайнерското дуо Инес ван Ламсверде и Винод Матадин.

Фото: http://www.estarguapas.com

2. Фотография на Аликзандър Маккуин за списание „Ви” 2004 г.

Фото: http://theartfulblog.com

3. Фотография на Кейт Мос.

Фото: http://www.wallpaper.com

4. Фотография на Майкъл Дъглас.

Фото: http://archdezart.com

5. Фотография на Клинт Истууд за „Ню Йорк Таймс” през 2005 г.

6. Фотография на Бьорк за „Ню Йорк Таймс” през 2009 г.

Фото: http://theartfulblog.com

7. Фотография на Натали Портман.

Фото: http://archdezart.com

8. Фотография на Тилда Суинтън за списание „Ви” 2010 г.

Фото: http://theartfulblog.com

  1. Фотография на Мики Рурк за „Ню Йорк Таймс” през 2008 г.
  2. Снимка за кампания на „Йожи Ямамото” през 1997 г.
  3. Фотосесия с театралната група Mug Met De Gouden Tand през 2005 г.
  4. Фотография  „Well, Basically…” за The Face през 1994 г.
  5. Снимка за кампания на „Хлое” през 2004 г.

Фото: http://www.wallpaper.com

Тагове: Брой 67

Вижте още

Вивиан Майер: шепот в кадър
Фотография

Вивиан Майер: шепот в кадър

АНРИ КАРТИЕ-БРЕСОН: МАСТЪРЪТ НА МИГНОВЕНАТА ФОТОГРАФИЯ
Фотография

АНРИ КАРТИЕ-БРЕСОН: МАСТЪРЪТ НА МИГНОВЕНАТА ФОТОГРАФИЯ

Фотография

ДОРОТЕЯ ЛАНГ ПРОМЕНИ ДИГИТАЛНАТА ФОТОГРАФИЯ

МАРК ШОУ – СЛЪНЧЕВА ЕНЕРГИЯ ЗАХРАНВА УНИКАЛЕН ФОТОАРХИВ
Фотография

МАРК ШОУ – СЛЪНЧЕВА ЕНЕРГИЯ ЗАХРАНВА УНИКАЛЕН ФОТОАРХИВ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео