Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Аксесоари

KWIAT ПРОДЪЛЖАВА ДА СЕ ГРИЖИ ЗА ДЕТСКИТЕ ОЧИ

от FLM
20.06.2016
Време за четене: 1 мин.
2228
A A
KWIAT ПРОДЪЛЖАВА ДА СЕ ГРИЖИ ЗА ДЕТСКИТЕ ОЧИ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Стартира подготовката за ежегодната национална кампания за профилактика на детското зрение по инициатива на българските очила KWIAT. През 2016 г. новият фокус на кампанията е спортът. Освен традиционната подкрепа от Министерство на образованието и науката, тази година в грижата за зрението на децата в България ще се включи и Министерството на спорта, респективно някои от най-големите спортни федерации в страната. Информация за безплатния очен скрининг през есента (септември и октомври) ще достига до родителите и техните деца както чрез училищата в страната, така и чрез активните спортни клубове.

KWIAT ПРОДЪЛЖАВА ДА СЕ ГРИЖИ ЗА ДЕТСКИТЕ ОЧИ

Известни спортисти, част от които подкрепиха кампанията и миналата година, като Тереза Маринова, също се ангажират с каузата за детското зрение. Спортният празник „Тереза Маринова и приятели”, който се състоя в края на месец май, беше първата инициатива, в рамките на която стартира тазгодишното патньорство на KWIAT с известни спортисти и конкретно с Българска федерация по лека атлетика.

KWIAT ПРОДЪЛЖАВА ДА СЕ ГРИЖИ ЗА ДЕТСКИТЕ ОЧИ

Надграждане на кампанията през 2016 г. има и по посока на броя училища, в които ще се разпространява информация за инициативата – безплатен очен скрининг. Чрез Министерство на образованието и науката ще се достига до училища, освен в 28-те областни града в страната, така също и до по-малките населени места.

KWIAT ПРОДЪЛЖАВА ДА СЕ ГРИЖИ ЗА ДЕТСКИТЕ ОЧИ

Кампанията, насочена към решаване на проблема с липсата на ранна диагностика на детското зрение в България, ще се реализира за четвърта поредна година. По традиция, инициативата обединява усилията на оптичния бранш и държавните институции за създаване на условия за ефективна профилактика на детското зрение на ниво първично здравеопазване (превенция) в национален мащаб. Основните цели на кампанията са популяризирането на необходимостта от редовна профилактика на детското зрение, ангажиране и активизиране на сътрудничеството между трите вида ключови специалисти в грижата за очното здраве: офталмолози, оптометристи и оптици, както и извършването на безплатен очен скрининг на деца в цялата страна.

KWIAT ПРОДЪЛЖАВА ДА СЕ ГРИЖИ ЗА ДЕТСКИТЕ ОЧИ

В рамките на миналогодишната кампания през месеците септември и октомври 2015 г. в повече от 150 оптики в България над 15 000 деца преминаха безплатен скрининг на очите. Освен реално установените проблеми със зрението при конкретни деца, кампанията в голяма степен допринесе за повишаване на информираността на родители, учители и широката общественост относно здравето на детските очи. Показателен за успеха и значимите резултати на социално отговорната кампанията през 2015 г. е фактът, че тя спечели първо място в PR приз 2016 в най-оспорваната категория „CSR проект – бизнес сектор“.

Снимки:
1. – 3. Снимки от спортния празник „Тереза Маринова и приятели”.
Фото: Георги Пенев
4. Спортистите, които подкрепиха кампанията през 2015 година.
Фото: © Хайлайф

Тагове: Брой 84

Вижте още

ВОАЛИ НА ЖЕНСТВЕНОСТТА
Аксесоари

ВОАЛИ НА ЖЕНСТВЕНОСТТА

УНИКАЛНА ИЗЛОЖБА НА ШАПКИ В ДВОРЕЦА „ГАЛИЕРА“
Аксесоари

УНИКАЛНА ИЗЛОЖБА НА ШАПКИ В ДВОРЕЦА „ГАЛИЕРА“

Аксесоари

5 АКСЕСОАРИ, КОИТО ПЕРФЕКТНО ДОПЪЛВАТ ДАМСКИ СУИЧЪРИ

ЕКСПЛОЗИЯ ОТ ЦВЕТОВЕ И СТИЛ: ПОСЛЕДНАТА КОЛЕКЦИЯ НА KWIAT
Аксесоари

ЕКСПЛОЗИЯ ОТ ЦВЕТОВЕ И СТИЛ: ПОСЛЕДНАТА КОЛЕКЦИЯ НА KWIAT

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео